APUA! Saisko äkkiä neuvoja?
Olen miehen vanhempien luona, he nukkuvat jo tuolla alakerrassa. Minä olen yläkerran vessassa, istuin äsken kakilla. Vetäisin pöntön, mutta se jotenkin tukossa ja vedenpinta vaan nousi korkealle. Pytty ihan täynnä, kakkainen vesi tulee lattialle, jos tuonne jollain sorkkii.
Mitä mä teen???
Tää on kamalaa!
Kommentit (10)
Odota hetki ja vedä sitten uudestaan
Vierailija kirjoitti:
Odota hetki ja vedä sitten uudestaan
Sehän tulvii lattialle, jos on silloinkin tukossa.
Hae keittiöveitsi. Laita käsi sinne pytyn sisään ota se kakka pois ja pilko se kakka sinne pyttyyn. Vedä pytty. Sitten pitäisi toimia. Palauta veitsi takaisin samaan paikkaan.
Laita tosiaan kansi kiinni ja mene nukkumaan. Pönttö on varmaan ennenkin tukkoillut. Missä sun mies on? Minun mieheni on jäljiltäni aukonut monta pönttöä. Kotona hänellä on pitkä jäykkä rautalanka, siis mitä se on ohut metallilanka, jonka päässä on mutkille laitettu kohta. Sillä hän sorkkii kakkapönttöä ja aina on auennut. Muista vetää välillä kun käyt että ei mene vanhaan pyttyyn liikaa jöötiä ja paperia; se tukkii pöntön.
Kaada pönttöön tulikuumaa vettä niin paljon kun pystyt ja odota.
Ei kannata kaataa täyteen pönttöön yhtään mitään. Pahempi siivo siitä tulee jos jöötivesi menee lattialle.
Se on kertakaikkiaan vain jollakin ohuella putkella työnnettävä se paperi-jööti -sekoitus tukko rikki eli sen on päästävä eteenpäin putkessa. Se pitää siis varovasti tökkiä sinne pöntön pohjalle ja hämmentää se niin että pönttö rupeaa vetämään. Eli laita kansi kiinni ja mene nukkumaan. Aamulla saat apua asiaan jos sulla ei ole miestä mukana niin appivanhempasi auttavat ja heillä on konstit siihen. Ei kannata hävetä. Kuningatar Elisabetkin käy pytyllä. Emme ole kukaan umpinaisia. Kaikki jöötäävät.
Kansi kiinni ja menet nukkumaan. Kyllä se kakka on aamuksi sulanut ja vedenpinta laskenut.