Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaa pattiin olla tämmöinen paskavammainen introvertti kun

Vierailija
22.12.2016 |

tää maailma on suunnattu ekstroverteille. Ihan turhaa koko touhu.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä olen ääri-introvertti, suorastaan erakko, mutta eipä ole mitään ongelmia. Ammattinikin olen valinnut taipumusteni mukaan (etätyötä tekevä koodari), ja ihmissuhteet olen lopettanut jo pari vuosikymmentä sitten. No problems!

Vierailija
2/13 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen on ekstroverteille suunnannut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä tällä hetkellä erityisesti pattiin ottaa?

Vierailija
4/13 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpön löpön. Ekstrovertit pitävät melua, mutta ei ne tee mitään.

Vierailija
5/13 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa ole ekstrovertteja. .. jotkut feikkaavat aika uskottavasti. Introt on parempia.. kannatta vaan olla ok sen kanssa. 

Vierailija
6/13 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne ekstrot on kaapanneet vallan. Et ole mitään jos et tuo itseäsi esille, verkostoidu ja tunne palavaa halua tutustua uusiin ihmisiin.

Vierailija
7/13 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon ollut tuo asia pinnalla viime aikoina ja luulen että asenteet on vähän muuttuneet. Ainakin ihmiset on vähän tiedostavampia tuon suhteen.

Vierailija
8/13 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majakatkin on automatisoitu ajat sitten, ei introverttejä tarvita mihinkään. Menkää koloihinne ja pysykää piilossa niin se on ok. Tämä jatkuva valittaminen, minkä netti on teille mahdollistanut, irl kun ette uskalla sanoa mitään, nyt ette ole enää turhia vaan haitallisia.

Vierailija
9/13 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syytä huoleen.

Minäkin olen introvertti ja nautin olostani, sille kun ei voi kovin paljon. Ei auta toimia tunteitaan ja itseään vastaan tässä asiassa.

Tsemppiä :)

Vierailija
10/13 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Majakatkin on automatisoitu ajat sitten, ei introverttejä tarvita mihinkään. Menkää koloihinne ja pysykää piilossa niin se on ok. Tämä jatkuva valittaminen, minkä netti on teille mahdollistanut, irl kun ette uskalla sanoa mitään, nyt ette ole enää turhia vaan haitallisia.

Mennään mennään.

Vierailija
11/13 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meille vielä tehtäviä on. Itsekin tällä hetkellä teen varsin tarpeellistä työtä, eli kehitän yliopiston ja keskussairaalan projektissa algoritmejä, joilla voitaisiin tunnistaa tietyt syöpätyypit kuvista ihmissilmää paremmin. Minun hommissani on ihan ok, että pysyn kolossani miettimässä ja koodaamassa, eikä kukaan odota minun olevan sosiaalinen. Saan ihan vapaasit olla omituinen, huippulahjakas nörtti :D

Vierailija
12/13 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne ekstrot on kaapanneet vallan. Et ole mitään jos et tuo itseäsi esille, verkostoidu ja tunne palavaa halua tutustua uusiin ihmisiin.

Mitä tuo tarkoittaa tuo "et ole mitään"? Ei kai aitoa introverttiä kiinnosta pätkääkään, onko toisten silmissä jotain? Paitsie hkä siinä mielessä, että työtä useimmat haluavat saada, ja sitä kyllä saa useimmilta aloilta edelleen vaikka olisi epäsosiaalinen introvertti.

Vierailija
13/13 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itse asiassa ollut vähän sama olo. Koulusta töissä on ne  jotka eivät koskaan olleet ajoissa missäään, jotka ei koskaan tehneet mitään, joiden takia joutui aina stressaan kaikkia ryhmätöitä kun asiat jotka pitäisi teitää mieluusti useampi viikko etukäteen sai tietää muutama päivä etukäteen koska nämä ei saaneet niitä hoidettua ennemmin vaikka olivat johtavassa asemassa, mutta jotka on hyviä puhumaan. Ovat sitten puhuneet itsensä sisään töihin ja sit ilmeisesti ns. hyvinä hemmoina pärjäävät siellä.