Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nyt trendikästä kehua, kuinka vähän laittanut/hössöttänyt joulua
22.12.2016 |
Näin ainakin meidän työpaikalla. Kilpakehuminen, kuka tehnyt vähiten.
Kommentit (23)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Parempi se tosiaan kuin hermoilevat jouluintoilijat. Minunkin vanhempani olivat myös rentoja joulun valmistelijoita ja arvostan ennemmin ei-niin-hienoa-joulua kuin pönötystä ja hienostelua. Tai siis minun puolestani saa hienostella, kunhan ei syyllistä muuta perhettä ja hauku anopin joulua, niin kuin veljeni vaimo.
Alue: Aihe vapaa
Kiitos ja hyvää joulua sinulle.