Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko huono tytär

Vierailija
22.12.2016 |

Ellen käy joka päivä katsomassa ja auttamassa vanhaa äitiäni joka asuu suht lähellä? Asuu juopottelevan avomiehen kanssa joka ei tee mitään. Koen jatkuvaa syyllisyyttä kun en henkisesti vain jaksa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo.

Vierailija
2/6 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joka päivä tarvitse. Itse ainakin kävisin moneen kertaa viikossa, jos todella lähellä asuisi. Kumpa äitisi mies lähtisi menemään, jos ei muuta ole kuin haittaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei joka päivä tarvitse. Itse ainakin kävisin moneen kertaa viikossa, jos todella lähellä asuisi. Kumpa äitisi mies lähtisi menemään, jos ei muuta ole kuin haittaa...

Niinpä. Ei kiusallaankaan lähde. Tuntuu etten jaksa tilannetta enää. Olen liian kytköksissä hänen ongelmiinsa. Ap

Vierailija
4/6 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan hyvä ajatus, jos vaikka muuttaisit kauemmas. Äitisi joutuisi miettimään valintojaan, kun ei pystyisi ulkoistamaan ratkaisujensa haittoja sinulle. Itsekin alkaisit saada etäisyyttä riittävästi itsenäistyäksesi. Nykyisellään olet äitisi pikku piika.

Alkajaisiksi voisit alka matkustella ja hankkia aikaavieviä harrastuksia. Totutat äidin vähitellen.

5/6 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Äitisi ei saisi syyllistää sinua.

Vierailija
6/6 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei äidilläsi ole oikeutta vetää sinua omiin ongelmiinsa joka päivä vaikka olisi miten vanha, kyllä vanhatkin ihmiset ovat vastuussa omasta elämästään.