Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kuka idiootti käy vielä pankissa maksamassa laskunsa?

Vierailija
22.12.2016 |

Maksaa 7 euroa per lasku kun verkkopankki on jotain pari kolme euroa kuussa.No tyhmiltä rahat pois tietysti

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim minä kun ei ole nettiä

T Irma 72v

Vierailija
2/40 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

APUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUVA!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki vanhukset osaa käyttää tietokonetta.

Vierailija
4/40 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vähän pienempää suuta. Sinä ehkä olet syntynyt kone kädessä, mutta on olemassa vielä ihmisiä, jotka vierastavat tietokoneita.

Vierailija
5/40 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka ei osaa/halua nettiä käyttää. Esim. monet vanhukset.

Vierailija
6/40 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset ja muutama nuorempi jotka jostain syystä eivät ole siirtyneetn nykyaikaan. T. Pankin täti

Vierailija
7/40 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko.

Sitten se itkee kun rahat on loppu ja pyytää pojaltaan rahaa lainaksi. Ollaan jokusen kerran ehdotettu, että on myös muita tapoja maksaa lasku, kuin maksaa 7e lisähintaa joka laskusta. Ei käy.

Vierailija
8/40 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään tiedät tarkasti nämä taksat, joten maksanet itse pankissa...

Minä tiedän muutamia vanhuksia, joilla ei ole nettipankkitunnuksia, joten yksittäisiä laskuja maksavat pankissa. Idiootteja heistä ei saa tekemälläkään, toisin kuin joistain muista...

Vierailija
9/40 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuksille ja joillekin muistisairaille yms. se on parempi maksaa pankissa. Mieti nyt, jos menisi omin nokkinensa makselemaan vaikka 1000e jonnekin. 

Vierailija
10/40 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö kehittelet näitä "Siis kuka vielä...."

Vierailija
11/40 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli. Hänellä on pankkitunnuket, mutta tarvitsee meidän sisarusten apua. Ei opi helposti uusia asioita, on lievästi vammainen. Asuu kyllä omillaan, ja hoitaa raha-asiansa mutta tarvitsee paljon apua. 

12/40 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolinpesän laskuja olen tiskiltä maksanut, kun muuten ei ole voinut. On siis pitänyt aina virkatodistuksen kanssa mennä laskuja maksamaan kuolinpesän tililtä, ennen kuin järjestyy tilinkäyttöoikeudet.

Jotta kyllä meitä idiootteja tosiaan on.

Vierailija
13/40 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen huomenna pankkiin maksamaan kaksi laskua, koska ne ovat suurempia kuin mitä voisin verkkopankissa maksaa.

Toinen on kolmas erä uudesta asunnosta, joka valmistuu ensi vuonna 47.540€ ja toinen lasku niin ikään kolmas erä materiaalivalinnoista 5.020€.

Vierailija
14/40 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettakaa nyt ihmeessä tietokonekyvyttömät läheisenne käyttämään pankin maksupalvelua. Tulee huomattavasti edullisemmaksi kuin maksaa laskut pankin tiskillä.

Vierailija
15/40 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä miten mielipiteet vaihtelee... mainitsin tällä palstalla joskus että sukulaiseni ei osaa käyttää tietokonetta, ja kaikki vastaukset olivat tyyliä "onko se tyhmä vai laiska opettelemaan".

Vierailija
16/40 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän muutamia vanhuksia, joilla ei ole nettipankkitunnuksia, joten yksittäisiä laskuja maksavat pankissa. Idiootteja heistä ei saa tekemälläkään, toisin kuin joistain muista...

Ihminen joka ei osaa käyttää tietokonetta voidaan luokitella idiootiksi.Verrattavissa esim. lukemiseen.

Oho, nyt jonnella mopo vähän keulii. Ilmeisesti myös oikeinkirjoitussääntöjä osaamattomat kuuluvat tähän samaan idioottien alaryhmään.

Vierailija
17/40 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka ei osaa käyttää tietokonetta voidaan luokitella idiootiksi.Verrattavissa esim. lukemiseen.

Mun 94 v naapuri ei ole pätkääkään idiootti mutta sormet sen verran kömpelöt ettei pysty käyttämään edes kännykkää. Toisaalta hän on fiksuna hoitanut asiat niin että kaikki säännölliset laskut menee suoraveloituksena. Muita satunnaisia laskuja tulee todella harvoin, ihan mielellään käy sen kerran-pari vuodessa pankissa.

Vierailija
18/40 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun 94 v naapuri ei ole pätkääkään idiootti mutta sormet sen verran kömpelöt ettei pysty käyttämään edes kännykkää. Toisaalta hän on fiksuna hoitanut asiat niin että kaikki säännölliset laskut menee suoraveloituksena. Muita satunnaisia laskuja tulee todella harvoin, ihan mielellään käy sen kerran-pari vuodessa pankissa.

Tai suoramaksuksi sitä kai nykyään kutsutaan mutta sama periaate...

Vierailija
19/40 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on alkanut näköjään hullujen kokoontumisajot.

Kuvittelin että vasta huomenna. ..

Siispä Hyvää Joulua kaikille. Ja ap, yritä pärjätä sinäkin. Ymmärrän toki jos tekee tiukkaa.

Vierailija
20/40 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettakaa nyt ihmeessä tietokonekyvyttömät läheisenne käyttämään pankin maksupalvelua. Tulee huomattavasti edullisemmaksi kuin maksaa laskut pankin tiskillä.

Miksi tätä on alapeukutettu? Ettekö tiedä, mikä on pankin maksupalvelu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi