Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vesirokkorokote rokotusohjelmaan. Aiotko rokotuttaa lapsesi?

Vierailija
22.12.2016 |

Maikkari kertoo, että vesirokkorokote tulee kansalliseen rokotusohjelmaan: http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/vesirokkorokote-tulee-rokot…

Vesirokkorokote rokotusohjelmaan. Aiotko rokotuttaa lapsesi?

Vaihtoehdot

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin lasten sairastavan sen, koska en tiennyt, että se mahdollistaa vyöruusun. Toisaalta se ei itse tautina ole minusta juuri mitään. Meillä on vahvat, kunnon geenit hyvällä vastustuskyvyllä. Lapset saivat sen joskus 5- ja 7-vuotiaina. Eli jos ei olisi tuota vyöruusu-yhteyttä, niin en rokottaisi, mutta sen takia jos nyt saisin lapsen, ainakin harkitsisin rokotusta. Tosin lapset on jo tehty.

Mutta eipä ole minulla suvussa vyöruusuakaan, että ehkei sekään nyt tuosta seuraa. Kop kop kop :)

Ei se vyöruusu perinnöllinen ole. Iän myötä tulee monelle, kun immuunijärjestelmä heikentyy.

Vierailija
22/24 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettiin ja maksettiin rokote itse.

Tämän lisäksi on otettu A ja B hepatiitiittirokote.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat lapset ovat jo sairastaneet vesirokon, joten ei tarvitse miettiä. 

Vierailija
24/24 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotuttakaa ihmeessä. Itse sairastuin aikuisena ja kuulin kyseisen rokotteen olemassaolosta vasta kun oli jo liian myöhäistä. Tauti jätti arpia joka puolelle, jouduin jopa korjauttamaan tatuointini sen seurauksena. Eniten häiritsee isot, syvät arvet ympäri kasvoja :( Ne tulee olemaan siinä aina...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi