Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina ahdistaa kun poikaystävä baarissa ja minä kotona, mitä teen :(

Vierailija
22.12.2016 |

Mieheni tykkää käydä juhlimassa noin kolme kertaa enemmän kuin minä. Hän työelämässä (joten usein afterworkeja ja muita tapahtumia), itse opiskelija niin kovin usein ei tule käytyä ulkona.

Entinen naistenmies, mutta rauhoittunut (toivottavasti ainakin) nyt ollessaan minun kanssani.
1,5 v seurusteltu.

Noh, mies tänään baarissa, ollaan sovittu pelisäännöksi että tulee aina tällaisten iltojen jälkeen viereeni nukkumaan, jotta turvallinen olo ettei mitään tapahdu.

Noh, SILTIKIN, tiedän jo etukäteen, että tulen tänään valvomaan pilkkuun asti kunnes hän on kotona luonani.
Mikähän tähän vainoharhailuun auttaisi? En jaksaisi kaikkia öitä valvoa aina kun en itse ole ulkona ja hän on.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vitut mies missään kaverilla ollut,jonkun horon kainalossa ja panivat kuin eläimet.

jos minä lähden bilettämään ja unohdan tulla kotiin,kaikki kaverit varmasti sanovat että sammuin niiden sohvalle.

En ole niin idiootti tällaisissa asioissa, että kysyisin hänen kavereiltaan. Ihan muita reittejä salapoliisityöni tein. ;) 

Ap

Vierailija
22/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä sua vaivaa, ootko kipeä mieleltäsi vai fyysisesti. Mikä sua estää menemästä baariin myös. Kato, siellä voi juoda vaan vettä. Ei tule kalliiksi.

Jos on lapsi, tottakai oot kotona ja vuoronpäin. 

Mutta jos ootte lapsettomia, ongelma on sun päässä. jos  ei ole lapsia, mene mukaan tai nauti yksinolosta kotona.

Luoja tuommoisia mustasukkaisia puolisoita.  Kasva aikuiseksi.

Miksi lähtisin yksin baariin? Tietenkin silloin tällöin käyn kavereiden kanssa, mutta pitäisikö näinä koti-iltoina lähteä baareilemaan vaan kostoksi? Ei sillä, ettei itsellä olisi pokkaa, mutta kun ei vaan kiinnosta.

Ei pointti ole tässä se, että itse haluaisin ulos tai baariin. Pointti on se, että pelottaa että mies ei näinä iltoina kontrolloi itseään humalassa ja saattaa tehdä ikäviä asioita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuollaiseen mieheen voikaan luottaa jos on jo 1,5 vuoden suhteen aikana ehtinyt pussailemaan ja vaihtelemaan numeroita muiden naisten kanssa. 

Mutta yleisesti ainakin minulla turhaan mustasukkaisuuteen on auttanut se, kun olen miettinyt mitä tapahtuisi jos mies pettäisi. Maailma ei kaatuisi, kukaan ei kuolisi. Kannattaa pyrkiä lisäämään omaa itsenäisyyttään, jotta tietää ettei ole riippuvainen toisesta ja pärjää eronkin tullessa. 

Vierailija
24/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vähättelet noita pussailu- ja numerojuttuja? Mielestäni tuollainen on todella väärin ja vie täysin luottamuksen.

Vertaan nyt omaan parisuhteeseeni, koska mekin olemme seurustelleet 1,5 vuotta. Suhde on kuitenkin aika tuore vielä ja ajatus siitä, että mieheni (tai minä) pussailisi jotain toista tai vaihtaisi numeroita, on aivan kamala. Tämä on sitä ihanaa rakkauden täyttämää aikaa, kun toinen on kaikki kaikessa ja kaikki murenisi, jos toinen lähtisi jotain säätämään. Meillä on toki omatkin elämät ja menot, mutta ei silti tarvetta jatkuvasti riekkua erillään baareissa "after workeillä". Välillä joo, mutta ei usein. Itsekin olen ollut ennen aikamoinen bilehile, mutta aikansa kutakin.

Ja tuo ettei tule baarista yöksi kotiin, on myös aivan törkeää. Ymmärrän että olet huolissasi ja ahdistunut, mutta se tunne on todella raastavaa ja elämäsi helpottuisi, jos pääsisit siitä tunteesta eroon. Valitettavasti uskon, että ainut mikä siihen auttaa, on miehen käytöksen täydellinen muuttuminen tai ero.

Vierailija
25/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommonen mustasukkainen  nössökkä kun ap on, niin toivon todellakin, että mies löytää jonkun paremmalla itsetunnolla omaavan naisen. 

Ihme maanmatosia naisia Suomessakin on näköjään. 

Vierailija
26/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi otit jännämiehen?

T: kiltti mies

Mulla on ollut pelkkiä kilttimiehiä ennen ja valitettavasti heihin kyllästyin 1-3kk. :D 

Vituttaa kyllä seurustella jännämiehen kanssa taas toisaalta. Mistähän löytyisi kultainen keskitie? :( 

Ap 

No saat mitä kerjäät.

T: kiltti mies

Kuulostat enemmän kaunaiselta kuin kiltiltä.

Vierailija
27/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

happy kirjoitti:

Miksi vähättelet noita pussailu- ja numerojuttuja? Mielestäni tuollainen on todella väärin ja vie täysin luottamuksen.

Vertaan nyt omaan parisuhteeseeni, koska mekin olemme seurustelleet 1,5 vuotta. Suhde on kuitenkin aika tuore vielä ja ajatus siitä, että mieheni (tai minä) pussailisi jotain toista tai vaihtaisi numeroita, on aivan kamala. Tämä on sitä ihanaa rakkauden täyttämää aikaa, kun toinen on kaikki kaikessa ja kaikki murenisi, jos toinen lähtisi jotain säätämään. Meillä on toki omatkin elämät ja menot, mutta ei silti tarvetta jatkuvasti riekkua erillään baareissa "after workeillä". Välillä joo, mutta ei usein. Itsekin olen ollut ennen aikamoinen bilehile, mutta aikansa kutakin.

Ja tuo ettei tule baarista yöksi kotiin, on myös aivan törkeää. Ymmärrän että olet huolissasi ja ahdistunut, mutta se tunne on todella raastavaa ja elämäsi helpottuisi, jos pääsisit siitä tunteesta eroon. Valitettavasti uskon, että ainut mikä siihen auttaa, on miehen käytöksen täydellinen muuttuminen tai ero.

Kiitos happy tästä vastauksesta. Jotenkin tuntuu, että ymmärrät mua hyvin. :)

Tosiaan, silloin kesällä noiden parien casejen jälkeen rakkaudesta pakahtuneena jätinkin rohkeasti mieheni. :( Muutaman päivän eron aikana koetin unohtaa nämä hänen tekemisensä (hain laastaria parempaan oloon), ja sitten hän pyysikin minua takaisin yhteen. Joten tietyllä tavalla nämä miehen keväällä tekemät virheet ovat unholassa, ns. "tilit ovat tasan". Mutta nyt viime aikoina huoli on taas herännyt. 

Oletteko mustasukkaisia toistenne menoista? Itsellä tuntuu, että tilanne on kulminoitunut siihen, että sekä minä että hän koko ajan kyttäämme toistemme tekemisiä. :( Kumpikin on siis yhtä aikaa tossun alla, erikoista kyllä. 

Pelottaa, että molemminpuolinen kyttääminen johtaa siihen, että kumpikin - sekä minä että hän - alkaa jossain vaiheessa kapinoida. Jotenkin tuntuu, että tuo jatkoille meneminen (kesällä sovimme, että jos haluamme jatkaa niin sellaisia ei suvaita) olisi yksi askel tällaiseen.

Itselle tulee myös houkutuksia tätä kautta kostaa miehen tekemiset. Kamalaa jos kierre alkaa. :( 

Jotenkin sitä itse haluaisi vaan näyttää miehelle, miltä musta tuntuu. Esim baari-iltojeni aikana olla laittamatta hänelle viestiä ym, jotta tietäisi miten kamalia fiiliksiä joudun näinä hänen iltoinaan kestämään :( 

Ap

Vierailija
28/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin. Itsekin toteat että mies on jo aikaisemmin Pettänyt. Kerropa yksikin hyvä syy miksi ei pettäisi uudestaan kerran sai sen sulta anteeksi sillä että tuli mukamas häntäkoipien välissä takas ja sinä uskoit pahoittelut?

Eipä se sua muistanut tai pahoitellut kun petti sua ja vaihto numeroita niiden naisten kanssa.

Miksi olet oikeasti noin naiivi että luulet miehen lopettaneen kyseisen tpuhun? Itsehän annoit positiivisen vahvistuksen toiminnalle antamalla anteeksi ja ottamalla hänet takaisin.

Aivan on oma syysi kun vietät elämääsi voivotellen yksin kotona.

Ja lisään vielä että luuletko tosiaan että se pettäminen rajoittuu vain ja ainoastaan sinne baariin? Sinulla on elämästä vielä paljon opittavaa.

Pettäjä on pettäjä. Muista se.

Sinuna vaihtaisin nyt sitä miestä.

Sillä mies on tässä tilanteessa se fiksu. On löytänyt itselleen kotirotan ja vakiokolon. Siinä sivussa voi mennä testailemaan muita koska on jo saanut kerran anteeksi kun on vahingossa jäänyt kiinni.

Mies tuskin oli pahoillaan pettämisestä vaan siitä että jäi kiinni.

Katso itseäsi silmiin ja mieti tiedätkö vieläkään koko totuutta?

Tuskin.

Joten valinta on sinun oletko pettäjän vakikolo ja tuhlaat elämäsi vai etsit ihmisen johon voi luottaa.

Vierailija
29/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omia harrastuksia kyllä löytyy, nään kavereitani usein ym. Mutta yöelämässä en läheskään yhtä mielelläni viihdy. 

Ja jep, välillä mietin kyllä eroa sillä tämä vainoharhailu vaan tuhoaa omaa psyykettä :(

Eräs tuolla puhui exästään ja totesi että "Mitään syytä en koskaan antaut epäilyyn, mutta kyttääminen ja tenttaaminen oli jatkuvaa, ja siihen vielä kaikki itkut ja syyllistämiset päälle." Tässä tapauksessa taas mieheni on jo luottamukseni pettänyt muutamaan otteeseen, pari pussailucasea ja numeroiden vaihtoa baareissa naisten kanssa.

Tästä syystä - tadaa - jätinkin hänet kesällä kun epäluottamus oli niin suuri. Tosin tuli häntä koipien välissä takaisin ja halusi palata yhteen, annoin uuden mahdollisuuden. Mutta - en tiedä oliko se hyvä idea koska luottamus on jo kerran mennyt ja hankala sitä on saada takaisin. Vaikka sinänsä nuo ylläolevat rikkeet eivät olleet aivan järkyttävän pahoja, kun ei ollut seksiä tjsp.

Kiitos eräälle kommentoijalle vinkistä - jos alan välinpitämättömäksi, niin ehkä se voisi toimia?

En taida laittaa yhtäkään viestiä tänään miehelle. Katsotaan huolestuuko välinpitämättömyydestäni.

Samalla tavalla tosin hänkin vainoharhailee. Eilen olin kavereiden kanssa istumassa iltaa viinipullon äärellä ja kuulema koko ajan katsoi milloin olen ollut online whatsappissa ym.

Kieroutunut suhde kyllä... 

Kyllä se siitä sitten kun kasvatte kumpikin aikuisiksi ja vakiinnutte kummatkin tahoillanne. Teini-draamat kannattaa kuitata ihan vaan teini-draamailuna, ei se ole sen vakavempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan