Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina ahdistaa kun poikaystävä baarissa ja minä kotona, mitä teen :(

Vierailija
22.12.2016 |

Mieheni tykkää käydä juhlimassa noin kolme kertaa enemmän kuin minä. Hän työelämässä (joten usein afterworkeja ja muita tapahtumia), itse opiskelija niin kovin usein ei tule käytyä ulkona.

Entinen naistenmies, mutta rauhoittunut (toivottavasti ainakin) nyt ollessaan minun kanssani.
1,5 v seurusteltu.

Noh, mies tänään baarissa, ollaan sovittu pelisäännöksi että tulee aina tällaisten iltojen jälkeen viereeni nukkumaan, jotta turvallinen olo ettei mitään tapahdu.

Noh, SILTIKIN, tiedän jo etukäteen, että tulen tänään valvomaan pilkkuun asti kunnes hän on kotona luonani.
Mikähän tähän vainoharhailuun auttaisi? En jaksaisi kaikkia öitä valvoa aina kun en itse ole ulkona ja hän on.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjostat sitä. Saat itsekin tekemistä, kun hiippailet varjoissa ja pidät sitä silmällä. Myöhemmin kun kehityt tuossa varjostamisessa voit ruveta käyttämään valeasuja ja vaikka olla samassa baarissa kuin mies. Pidät silmällä vaivihkaa.

Itse just eilen olin pukeutuneena valeasuun ja pidin silmällä avopuolisoa. Ei huomannut mitään, vaikka en kyllä tietty mennyt mitään puhumaan. Ääni on hankala. Sitä ei pysty peittämään, vaikka olis millainen valeasu.

Vierailija
2/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

....tulee aina tällaisten iltojen jälkeen viereeni nukkumaan, jotta turvallinen olo ettei mitään tapahdu.

Onks sul jotain lapsuuden traumoja tms.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä mulla on pettämisen pelko.

Tykkää huomiosta ym. , asiaa ollaan jauhettu hänen kanssaan kyllä varmaan tuhansia kertoja tästä.

Lupaa uskollisuuttaan, mutta jotenkin tosi hankala luottaa. Muutama viikko sitten baarin jälkeen sammui kaverin sohvalle vaikka piti tulla luokseni yöksi - sain salapoliisityöllä tosin selville, että puhuu totta. 

Sen takia vainoharhailen, täytyy varmistaa että tulee varmasti luokseni yöllä.

Inhoan tätä kun koko ajan friikkaan. En haluaisi olla koko aikaa epäilevä tyttöystävä, mutten voi tälle piirteelle mitään. :( 

Ap

Vierailija
4/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan, tuon sammumiscasen jälkeen olen ollut ihan paniikissa joka kerta kun joudun kotona odottelemaan häntä kotiin.

Tuona yönä oli ihan kamalaa, valvoin 9 asti aamulla paniikissa että mitähän tapahtuu, missä mies on, onko jonkun naisen luona. Varmaan trauma nyt menossa. :(

Ap

Vierailija
5/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyyy sniif.

Vierailija
6/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tehdä mitä haluaa ja lopeta kyttäys. Voisi mieskin rauhoittua ja alkaa ihmetellä että sinulla on toinen kun et enää roiku perässä.

Vierailija
7/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain se syy seurata sen menemisiä on tullut...ihan aiheesta siis. Muttei se menemistä lopeta koska sä haluat sitä vaikka luuhaa baareissa.

Vierailija
8/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos vaan keksisit omia harrastuksia. Mies pettää jos haluaa vaikka kotimatkalla, ei siihen yötä tarvita.

Vierailija
9/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kyttäys on niin rasittavaa ja epäkohteliasta ettei tosikaan. Koskaan et pääse kunnolla rentoutumaan, kun muistat että olet jatkuvasti kyttäyksen alla. Exäni oli tällainen. Mitään syytä en koskaan antaut epäilyyn, mutta kyttääminen ja tenttaaminen oli jatkuvaa, ja siihen vielä kaikki itkut ja syyllistämiset päälle. Jossain vaiheessa rupesi jo tuntumaan että haluaako hän minun pettävän, kun tuo asia niin kovin tärkeä oli.

Jos taas minä olisin halunnut häntä pettää ei sitä olisi mikään hänen kyselimisensä estäny, eli täysin turhaa toimintaa jolla on vain ja ainoastaan negatiivisia vaikutuksia kaikkiin ja kaikkeen.

Vierailija
10/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä sitten kuolet kun se pettää. Se kun on elämäsi mies eikä oo ketään ihanampaa miestä maailmassa. Vain hän hän hän.

Vierailija
11/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä, muu ei auta. Et pysty muuttamaan baareissa hilluvaa naistenmiestä kotona viihtyväksi kultamussukaksi jonka kainaloon voi käpertyä katselemaan telkkua yhdessä . Selvästikin kärsit nykyisestä tilanteesta, itsekin kärsisin jos mies roikkuisi baareissa yömyöhään ja itse valvoisin kotona.

Vierailija
12/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että tuhlaat aikaasi moiseen. Vuosien päästä kun ette ole enää yhdessä sinua potuttaa kun olet käyttäytynyt niin tyhmästi.

Vierailija
13/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otit jännämiehen?

T: kiltti mies

Vierailija
14/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia harrastuksia kyllä löytyy, nään kavereitani usein ym. Mutta yöelämässä en läheskään yhtä mielelläni viihdy. 

Ja jep, välillä mietin kyllä eroa sillä tämä vainoharhailu vaan tuhoaa omaa psyykettä :(

Eräs tuolla puhui exästään ja totesi että "Mitään syytä en koskaan antaut epäilyyn, mutta kyttääminen ja tenttaaminen oli jatkuvaa, ja siihen vielä kaikki itkut ja syyllistämiset päälle." Tässä tapauksessa taas mieheni on jo luottamukseni pettänyt muutamaan otteeseen, pari pussailucasea ja numeroiden vaihtoa baareissa naisten kanssa.

Tästä syystä - tadaa - jätinkin hänet kesällä kun epäluottamus oli niin suuri. Tosin tuli häntä koipien välissä takaisin ja halusi palata yhteen, annoin uuden mahdollisuuden. Mutta - en tiedä oliko se hyvä idea koska luottamus on jo kerran mennyt ja hankala sitä on saada takaisin. Vaikka sinänsä nuo ylläolevat rikkeet eivät olleet aivan järkyttävän pahoja, kun ei ollut seksiä tjsp.

Kiitos eräälle kommentoijalle vinkistä - jos alan välinpitämättömäksi, niin ehkä se voisi toimia?

En taida laittaa yhtäkään viestiä tänään miehelle. Katsotaan huolestuuko välinpitämättömyydestäni.

Samalla tavalla tosin hänkin vainoharhailee. Eilen olin kavereiden kanssa istumassa iltaa viinipullon äärellä ja kuulema koko ajan katsoi milloin olen ollut online whatsappissa ym.

Kieroutunut suhde kyllä... 

Vierailija
15/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omia harrastuksia kyllä löytyy, nään kavereitani usein ym. Mutta yöelämässä en läheskään yhtä mielelläni viihdy. 

Ja jep, välillä mietin kyllä eroa sillä tämä vainoharhailu vaan tuhoaa omaa psyykettä :(

Eräs tuolla puhui exästään ja totesi että "Mitään syytä en koskaan antaut epäilyyn, mutta kyttääminen ja tenttaaminen oli jatkuvaa, ja siihen vielä kaikki itkut ja syyllistämiset päälle." Tässä tapauksessa taas mieheni on jo luottamukseni pettänyt muutamaan otteeseen, pari pussailucasea ja numeroiden vaihtoa baareissa naisten kanssa.

Tästä syystä - tadaa - jätinkin hänet kesällä kun epäluottamus oli niin suuri. Tosin tuli häntä koipien välissä takaisin ja halusi palata yhteen, annoin uuden mahdollisuuden. Mutta - en tiedä oliko se hyvä idea koska luottamus on jo kerran mennyt ja hankala sitä on saada takaisin. Vaikka sinänsä nuo ylläolevat rikkeet eivät olleet aivan järkyttävän pahoja, kun ei ollut seksiä tjsp.

Kiitos eräälle kommentoijalle vinkistä - jos alan välinpitämättömäksi, niin ehkä se voisi toimia?

En taida laittaa yhtäkään viestiä tänään miehelle. Katsotaan huolestuuko välinpitämättömyydestäni.

Samalla tavalla tosin hänkin vainoharhailee. Eilen olin kavereiden kanssa istumassa iltaa viinipullon äärellä ja kuulema koko ajan katsoi milloin olen ollut online whatsappissa ym.

Kieroutunut suhde kyllä... 

Ap tosiaan, anteeksi.

Vierailija
16/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi otit jännämiehen?

Mulla on ollut pelkkiä kilttimiehiä ennen ja valitettavasti heihin kyllästyin 1-3kk. :D 

Vituttaa kyllä seurustella jännämiehen kanssa taas toisaalta. Mistähän löytyisi kultainen keskitie? :( 

Ap 

Vierailija
17/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjostat sitä. Saat itsekin tekemistä, kun hiippailet varjoissa ja pidät sitä silmällä. Myöhemmin kun kehityt tuossa varjostamisessa voit ruveta käyttämään valeasuja ja vaikka olla samassa baarissa kuin mies. Pidät silmällä vaivihkaa.

Itse just eilen olin pukeutuneena valeasuun ja pidin silmällä avopuolisoa. Ei huomannut mitään, vaikka en kyllä tietty mennyt mitään puhumaan. Ääni on hankala. Sitä ei pysty peittämään, vaikka olis millainen valeasu.

Kommentoin tähän vielä. Varjostaminen on käynyt mielessä, hahah, kerran meinasin jo tehdä niin. 

Itse asiassa - silloin sammumiscasen aikaan kävin hänen luonaan klo 5 ja 7 yöllä/aamulla. Ei ollut kotona.

Sillä tavalla jäi kiinni sillä kertaa, haha. 

Voisin laittaa peruukin tilaukseen.

Ap

Vierailija
18/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi otit jännämiehen?

Mulla on ollut pelkkiä kilttimiehiä ennen ja valitettavasti heihin kyllästyin 1-3kk. :D 

Vituttaa kyllä seurustella jännämiehen kanssa taas toisaalta. Mistähän löytyisi kultainen keskitie? :( 

Ap 

No saat mitä kerjäät.

Vierailija
19/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitut mies missään kaverilla ollut,jonkun horon kainalossa ja panivat kuin eläimet.

jos minä lähden bilettämään ja unohdan tulla kotiin,kaikki kaverit varmasti sanovat että sammuin niiden sohvalle.

Vierailija
20/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä sua vaivaa, ootko kipeä mieleltäsi vai fyysisesti. Mikä sua estää menemästä baariin myös. Kato, siellä voi juoda vaan vettä. Ei tule kalliiksi.

Jos on lapsi, tottakai oot kotona ja vuoronpäin. 

Mutta jos ootte lapsettomia, ongelma on sun päässä. jos  ei ole lapsia, mene mukaan tai nauti yksinolosta kotona.

Luoja tuommoisia mustasukkaisia puolisoita.  Kasva aikuiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi