Varattu kaverimies tarjoutui friends with benefits -suhteeseen kanssani, moraalitontako?
Eli taustaa. Ollaan tunnettu kaverini/ystäväni kanssa nyt puolisentoista vuotta. Alunperin oltiin juurikin panosuhteessa, minun aloitteestani koska olin juuri avioeronnut ja elämä oli yhtä sotkua. Sittemmin homma lopahti, molemmat tapailtiin tahoillamme, minäkin seurustelin, oltiin kuitenkinn yhteyksissä lähes päivittäin, ja luisuttiin.. no, ystäviksi. (Jos kyseessä olisi nainen, sanoisin häntä varauksettomasti ystäväkseni.)
No, nyt mies on parisuhteessa, mutta ilmeisesti ei oikein toimivassa, kun poikaparalla on huomattavan paljon purkautumatonta seksuaalienergiaa. Minä olen sinkku, ja pikkujouluissa juteltiin tilanteistamme. Eli molemmat puutteessa, tunnetaan toisemme ja ollaan ennenkin harrastettu seksiä. Että jos ryhdyttäisiin taas vakipanoiksi. Lupauduin, mutta toistaiseksi joulut ja muut on estäneet fyysisen toiminnan.
Mutta, onko minun tehtäväni toimia kaverini parisuhteen moraalinvartijana? Jos miehellä ei ole huono omatunto mun kanssa nussimisesta, pitäisikö mulla olla? Ja hei, minä tunsin miehen ensin, jos sillä on merkitystä :D
----
Miksi tämä poistettiin? Mikä moralisointipäivä täällä tänään on? Aamulla poistui naisten pettämisketju, nyt tämä.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Se poistettiin kun et tajunnut että on väärin ja moraalitonta ja lääkkeitäkin aloit toisille tuputtumaan. Tarvitseeko tuota edes kysyä, oikeasti. On väärin, piste ja anna olla.
Jaa että täällä ei saa olla "väärässä"? Tai herättää keskustelua? Eikö tämä ole keskustelupalsta?
Moralisointipäivä?!? Jokaikinen päivä pitää huomioida muut omassa toiminnassaan! Ja se elämän epäereiluus tarkoittaa esim. sairautta, onnettomuutta tmv., ei sitä että hei, mä voin kohdella toisia kuinka vaan koska elämä on...
Vierailija kirjoitti:
Moralisointipäivä?!? Jokaikinen päivä pitää huomioida muut omassa toiminnassaan! Ja se elämän epäereiluus tarkoittaa esim. sairautta, onnettomuutta tmv., ei sitä että hei, mä voin kohdella toisia kuinka vaan koska elämä on...
Ei, vaan miksi tänään ei voi keskustella epämoraalisista asioista? Kun ei kaikki jaksa keskustella pelkästään Pete Parkkosen pakaroista tai Saaran levydiileistä.
Aha se haluaa mieluummin ilmaista pildee kuin maksullista
Vierailija kirjoitti:
Aha se haluaa mieluummin ilmaista pildee kuin maksullista
Valtaosa varmaan haluu ;)
Ei toi oo Friends with Benefits eli fuckbuddy -toimintaa. Toi on ihan silkkaa pettämistä. Miksi kaunistelet asiaa itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Ei toi oo Friends with Benefits eli fuckbuddy -toimintaa. Toi on ihan silkkaa pettämistä. Miksi kaunistelet asiaa itsellesi?
Onhan se mulle. Minä panen kaverin kanssa silloin kun on tarvetta. Jos mies pettää, se lienee hänen valintansa. AP
Se poistettiin kun et tajunnut että on väärin ja moraalitonta ja lääkkeitäkin aloit toisille tuputtumaan. Tarvitseeko tuota edes kysyä, oikeasti. On väärin, piste ja anna olla.