Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Himoitsen kaverini miestä :S

Vierailija
22.12.2016 |

Olen yhtäkkiä alkanut himoita kaverini (tarkemmin hyvän ystäväni) miestä.. Huomaan fantasioivani sellaisesta hetken mielijohteesta tapahtuvasta pikapanosta, josta kukaan ei saisi tietää. Ensin minun tosin pitäisi itse erota, koska en voisi pettää kumppaniani enkä varmaan todellisuudessa ystäväänikään.
Pelottaa vain, että tuollainen tilaisuus joskus tulisi :( Miten pääsen eroon noista ajatuksista?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomattu on eikä mieheni sinuun koskisi edes pitkällä tukilla

T "ystäväsi"

Älä huoli, ei kukaan halua sun tunkkaista miestäsi.

Vierailija
22/26 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen oot? Entä muut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luusereilla ei ole itsekuria

Vierailija
24/26 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun neuvoni olisi että nauti nyt tästä fantasiasta ihan niin paljon kuin mieli tekee ja kaikista näkökulmista ajattele asiaa ja hemmottele itseäsi. Pian huomaat että olet saanut asian käsiteltyä eikä se ole enää niin kiinnostava. Tällaisia tuntemuksia tulee ja ja ne yleensä myös menevät kunhan olet leikkinyt ajatuksella kylliksesi. Tosi tilanteessa vain huomaisit ettei se olisikaan samaa kuin villeissä fantasioissa.

Vierailija
25/26 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no kävi itsellänikin mielessä, että jos asiasta tekee itselleen kielletyn, niin se nimenomaan on se jännä juttu... Mutta, ehkä tämä menee jokatapauksessa itsekseen ohi ja on vain joku hormonihuuruinen juttu :D

Vierailija
26/26 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, anna palaa vaan. Pieni sivuhyppy piristää omaakin parisuhdetta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi