Himoitsen kaverini miestä :S
Olen yhtäkkiä alkanut himoita kaverini (tarkemmin hyvän ystäväni) miestä.. Huomaan fantasioivani sellaisesta hetken mielijohteesta tapahtuvasta pikapanosta, josta kukaan ei saisi tietää. Ensin minun tosin pitäisi itse erota, koska en voisi pettää kumppaniani enkä varmaan todellisuudessa ystäväänikään.
Pelottaa vain, että tuollainen tilaisuus joskus tulisi :( Miten pääsen eroon noista ajatuksista?
Kommentit (26)
Minun neuvoni olisi että nauti nyt tästä fantasiasta ihan niin paljon kuin mieli tekee ja kaikista näkökulmista ajattele asiaa ja hemmottele itseäsi. Pian huomaat että olet saanut asian käsiteltyä eikä se ole enää niin kiinnostava. Tällaisia tuntemuksia tulee ja ja ne yleensä myös menevät kunhan olet leikkinyt ajatuksella kylliksesi. Tosi tilanteessa vain huomaisit ettei se olisikaan samaa kuin villeissä fantasioissa.
Niin no kävi itsellänikin mielessä, että jos asiasta tekee itselleen kielletyn, niin se nimenomaan on se jännä juttu... Mutta, ehkä tämä menee jokatapauksessa itsekseen ohi ja on vain joku hormonihuuruinen juttu :D
Mahtavaa, anna palaa vaan. Pieni sivuhyppy piristää omaakin parisuhdetta!
Älä huoli, ei kukaan halua sun tunkkaista miestäsi.