Kuka ihme noita Marimekon "vaatteita" muka ostaa?
Tässä vähän ajatonta eleganssia:
Sukkia nyt ehkä voisi, mutta niissäkin kiristää resorit.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jackie Kennedy.
Jos Jackie Kennedy olisi käyttänyt tuota säkkiä, niin J.F olisi ampunut itseään päähän.
Jackie Kennedy osti tosiaan aikoinaan Marimekolta jotain, mutta ei kylläkään tuota kyseistä mekkoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä juuri ostin tuon ensimmäisen mekon ja olen käyttänyt sitä pikkujouluissa ja muissa loppuvuoden juhlissa. En kylläkään tuollaisten housujen vaan ihan sukkisten kanssa. Monet ihastellut olen saanut osakseni, pituus on sopiva ja erityisen hieno on mielestäni niskan leikkaus joka pääsee oikeuksiinsa kun hiukset on kerätty pään päälle. Olen hoikka ja minulla on pitkä siro kaula. Vielä punaiset huulet ja muuten mahdollisimman luonnollinen meikki, ihana geisha-fiilis.
Tyylinsä kullakin, itse en voi sietää makkarankuoria tai paljastavia vaatteita. Eikä sellaisia käytä mun tuttavapiirissä muutkaan.
Tosi kiva tuo eka asu juuri tuossa kuvassa ja myös tuo sinun valintasi. Punaiset huulet just sopivat sopivat tuohon ekaan asuun.
Jotkut tosiaan pitävät makkarankuorista, Susanna Penttilä jne
Nuo vaatteet sopisivat vartalollesi loistavasti, jos olisit 20-luvun jazztyttö tai japanilainen. Kapea lantio ei ole mikään virhe, se on ominaisuus, joka on välillä muodissa ja välillä poissa muodista.