Miksi rappukäytävässä on yhden oven postiluukku teipattu ilmastointiteipillä ja samassa kohtaa haisee makeanpistävä haju?
Mistä tällainen voi johtua? Haju on inhottava, en osaa kuvailla sitä tarkemmin kuin että haisee makealle ja pistävälle.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Eräät ulkomaalaiset polttavat inhan hajuisia suitsuikkeita taloissaan?
Ulkomaalaisia ovat, mutta eivät sieltä mitä tarkoitat. Täällä ei uskalla enää kansalaisuuksia mainita, kun ketju menee poistoon. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua teidän provohuutelijoiden kanssa? Ei kaikki mitä tänne kirjoitetaan ole provoa. Olen tuota hajua aiemminkin ihmetellyt ja eilen oli teipit ovessa. Ap
Tää ei ole huono vastaus, vaan aivan elävästä elämästäni kokemus:
Edellisessä asunnossani oli vanhahko, yksinäinen mies tehnyt itsarin. Oli avannut ikkunat levälleen, sekä teipannut postiluukun sekä ilmastointiröörit umpeen.
En tiennyt tätä asuntoa osatessani, vasta "fixut" naapurit valistivat remppamiestäni ja hän minua. Olipa hauska juttu :(. Homeisena oli kuulemma kannettu ulos...
No, asuin lähes kahdeksan vuotta siinä, koskaan en kuitenkaan kotiutunut. Asunnosta kyllä vedettiin viimeistä hintaa; eipä silti: pohjaratkaisultaan asunto oli aivan mainio.
Seuraavan asunnon kyllä ostin ihan elävältä persoonalta, suht uudesta talosta.
Että hyvää Joulua vain, Mannisen perikunta.
Sörkka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua teidän provohuutelijoiden kanssa? Ei kaikki mitä tänne kirjoitetaan ole provoa. Olen tuota hajua aiemminkin ihmetellyt ja eilen oli teipit ovessa. Ap
Tää ei ole huono vastaus, vaan aivan elävästä elämästäni kokemus:
Edellisessä asunnossani oli vanhahko, yksinäinen mies tehnyt itsarin. Oli avannut ikkunat levälleen, sekä teipannut postiluukun sekä ilmastointiröörit umpeen.
En tiennyt tätä asuntoa osatessani, vasta "fixut" naapurit valistivat remppamiestäni ja hän minua. Olipa hauska juttu :(. Homeisena oli kuulemma kannettu ulos...
No, asuin lähes kahdeksan vuotta siinä, koskaan en kuitenkaan kotiutunut. Asunnosta kyllä vedettiin viimeistä hintaa; eipä silti: pohjaratkaisultaan asunto oli aivan mainio.
Seuraavan asunnon kyllä ostin ihan elävältä persoonalta, suht uudesta talosta.
Että hyvää Joulua vain, Mannisen perikunta.
Voi ei :( Eikö tuollaisesta pidä kertoa ennen kaupantekoa, vai koskeeko se vain murhatapauksia tms? Tuntuisia karmealta muuttaa tuollaiseen asuntoon tietämättä asiaa etukäteen. Tarkoitan sitä, että asunnossa on juuri ollut tuossa kunnossa oleva ruumis. Eri asia on, jos joku on joskus aiemmin kuollut. Ap
Epäilen, että exäni pössyttää, asunnossani, haisee makea haju, hirvee lehaus kävi, kun kävi tupakalla. Ennen ei ole haissut, jopa hänen takkikin haisi samalle, kun siirsin sitä. Nyt haisee parveke ja asuntoni sitten, kun oli tapaamassa lapsia. Hän ei ole ikinä pössytellyt ja ei käytä mitään huumeita. Olemme eronneen 2,5v sitten, hän on asunnoton, joten tapaa lapsiani luonani toistaiseksi. Hän sanoi, kun kysyin asiaa , että olen varmaan polttanut tuoksukynttilää. Minä en omista sellaisia migreenin takia. Olenko vaan vainoharhainen vai olenko oikeassa. Jään seurailemaan, muuta en voi. Autossakaan ei näkynyt vanderbaumia,kun sieläkin haisi sama haju.
Ei ole. Ap