Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LIsäävätkö masennuslääkkeet tarmoa ja keskittymiskykyä?

Vierailija
22.12.2016 |

jos tällaisia kokemuksia jollqin ois, voisin kokeilla elämän vetämättömyyteen. Onko jollain sellaisia, "hei mä heräsin elämään" - oloja tullut onnelisuuspillereistä? Joku Panacod kolotukseen, pienikin annos saa mussa aikaan elämäiloa, ei siis mitään pilvistä sekoilua tai mitään siihen suuntaan. Pienen positiivisen sykäyksen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Vierailija
2/11 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan lääkeyrityksen mainoslauseelta jota toistelee lääkäri joka saa osinkoja samasta yrityksestä.

Eli kyllä sen täytyy olla totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ammoisina aikoina kokeilin ja lähinnä ei enää panettanut. Nykyään vissiin joka neljäs vetää jotain. Tai jotain.

Vierailija
4/11 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On harhaanjohtavaa että noista puhutaan onnellisuuspillereinä.

Ne leikkas mulla tunteita molemmista päistä ja vei seksihalut. Virtaa oli tehdä juttuja enemmän, mutta jossain vaiheessa teho vaan loppui.

Vierailija
5/11 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin väsyttää enemmän ja en jotenkin jaksa innostua oikein mistään. Edes seksistä.

Vierailija
6/11 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu ihan lääkkeestä. Ssri-lääkkeitä en suosittele.

Vierailija
7/11 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä lisää. SSRI-lääkkeet tasaavat tunteita, ei ole suurta surua muttei suurta iloakaan. Mistään ei innostu eikä kiinnostu kunnolla. Elämä vain valuu jotenkuten eteenpäin. Ei mitään mitä tavoitella, kehitystä ei tapahdu. Tasapaksua puuroa kaikki. En suosittele pitkäaikaiseksi lääkitykseksi tai lievään melankoliaan.

Vierailija
8/11 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla muuttui persoona täysin ja todellakin musta tuli onnellinen. En voinut ymmärtää jos joku oli surullinen tai mökötti. En itkenyt ollenkaan,ei onnistunut vaik yritti. Normaalisti olen erakko luonne niin sekin meni päälaelleen..halusin ihmisten seuraan ja heitin hauskoja juttuja..sain ystäviä.. En punastellut tai ollut epävarma.. Pari miinusta.. Seksihalut katos täysin..puolisolle huono juttu.. Ja sitten annosta pitäs nostaa jonku ajan päästä kun teho alkaa mennä.

Eli joillekin toimii niinkuin pitää,ei ole mitään huijausta. Minä pääsin napeilla "elämään!!

Vierailija
9/11 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tosi paljon siitä, löytyykö sopiva lääke. Mulla vihdoin, 10 vuoden tasapaksuuden ja koko ajan jatkuvan alakulon jälkeen osui vaihdettu lääke kohdilleen. Aiemmin vakavassa masennuksessa en oikein tiennyt edes, mitä lääkkeeltä oikeastaan voisi odottaa. Selvisin kuitenkin hengissä tänne asti, ehkä niistäkin jotain apua oli.

Onnellisuuspillereitä ei kuitenkaan ole olemassa, ja joka tapauksessa masennuslääkkeiden tehon alkamista joutuu odottelemaan muutaman viikon.

Vierailija
10/11 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samanlaisia kokemuksia kuin nro. 8:lla, eli SSRI lääkkeet helpottivat ahdistukseen ja negatiivisen ajatteluun niin paljon, että se vapautti toimimaan ja hakeutumaan ihmisten ilmoille. Elämänlaatuni parantui huomattavasti, kun pääsin jälleen opiskelemaan, jaksoin harrastaa, tutustuin uusiin ihmisiin ja sain ystäviä, nukuin paremmin, jne. Iso miinus oli orgasmin puuttuminen, mutta itse kyllä ottaisin mieluummin normaalin elämän ilman orgasmia kuin toisin päin.

Vierailija
11/11 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voxra. Tämä ei ole ssri-lääke. Lue voxrasta kokemuksia lisää.

Minun kohdallani vuosien epätoivoinen masennus/ahdistus/itsetuho -kierre katkesi tämän lääkkeen aloitukseen. Toki paljon muutakin apua on tarvittu. Auttaa keskittymisongelmiin myös, paljon. Vaikuttava aine, bupropioni, on lievä stimulantti.