Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihan tasokas ja kiva nainen, ja sitten rakkaudessa kävi näin... :(

Vierailija
22.12.2016 |

Olen kolmekymppinen ihan edustava ja mukava nainen. Vientiä on ollut, mutta olen viettänyt vuosia ulkomailla ja taidan olla vähän huono ihastumaan joten sinkkuna olen ollut. Kunnes sitten. Tapasin hieman nuoremman miehen, joka ihastui päätä pahkaa ja sai minut rakastumaan. Viestittelimme tiiviisti sen puoli vuotta minkä vielä olin toisessa maassa. Tutustuimme todella syvällisesti, hän tuntui niin samanlaiselta yksinäiseltä sudelta kuin minä. Jaoimme kaikki asiamme. Rakastuin korviani myöten.

Kun palasin Suomeen ja meillä oli lopultakin aikaa olla kunnolla yhdessä, mies muuttuikin vaisuksi ja etäiseksi. Häntä kuulemma jännitti että menettääkin minut ja ties mitä muuta. Vakuuttelin tunteideni aitoutta, mutta homma oli nihkeää. Vuoden sinnittelimme on off -suhteessa kunnes oli pakko myöntää että hän ei vain halua minua oikeasti. Ja nyt sitten hän on palannut pyörittämään naisrinkiä, joista avoimesti myöntää haluavansa vain seksiä.

Tuntuu ihan hirveältä että kun viimeinkin rakastun ja olen valmis sitoutumaan, niin täydellisen sopivalta tuntuva mies valitseekin sitten mieluummin tunteettomat panosuhteet. Minulle vakuutteli toivovansa pysyvää oikeaa parisuhdetta. Ihan karsea olo. :(

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen voi tietää että kyseessä on pelimies, jos puoli vuotta soitellaan ja viestitään päivin öin ja kerran kuussa suunnilleen tavattiinkin ja toinen vakuuttaa ihastustaan ja maalailee ihania tulevaisuuden kuvia. Ihan normaalilta suhteen alulta se tuntui eikä miltään pelimiehen leikiltä. Ja ihan tavallinen epävarmakin mies vikoineen, ei mikään pelimiehen perikuva. Jos niin luotettavalta ja normaalilta vaikutranut tyyppi oli pelimies niin miten tässä voi enää keneenkään luottaa? :( ap

Heh. Naiset tunnistaa vain huonon "pelimiehen" eli jotain limaisia iskurepliikkejä pienessä sievessä lausuvan limanuljaskan. Aito pelimies on juuri tuollainen. Osaa saada naisen rakastumaan ja samaan aikaan pyöritetään muitakin naisia. Nainen siinä sitten vielä elättelee toiveita että saa kesytettyä tämän ihanan miehen jonka herkkään sisimpään hän uskoo nähneensä.

Vierailija
22/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäsuhteisiin ei päde normaalin suhteen säännöt. Ne ovat ailahtelevampia ja toiseen ei voi tutustua ja luottaa samalla tavalla, mitä voi normaalissa suhteessa. 

Harmi että jouduit oppimaan tämän kantapään kautta, mutta seuraavalla kerralla tiedät ettei etäsuhdetyyppiin pidä rakastua, ennen kuin se suhde on normalisoitunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

what goes around, comes around

Vierailija
24/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies pyöritti naisia panoringissä mutta vaikutti muuten ihan normaalilta mieheltä. Mistä sitä voi tietää että on pelimies, eikö mihinkään voi enää luottaa, edes omiin pahoihin aavistuksiin?"

Vierailija
25/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin että hänellä oli muutamia ei-vakavia tapailusuhteita. Eikö tuo nyt ole suht yleist nykyään?

Vierailija
26/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat ja rumahkot miehet pahimpia pettäjiä ja naistenvihaajia. Koska katkeruus.

Niin koska rumilla miehillä on aina ihan helvetisti naisia joita pettää. Eikö niin?

Vierailija
27/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin että hänellä oli muutamia ei-vakavia tapailusuhteita. Eikö tuo nyt ole suht yleist nykyään?

Yhtäaikaa? Ei ole yleistä tavallisten miesten keskuudessa. Pelimiesten keskuudessa yleistä kylläkin.

Vierailija
28/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, no oppia ikä kaikki sitten. Täytyy siis yrittää olla iloinen että pääsin hänestä eroon. Ap

Vierailija
29/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisella miehellä ei ole mitään panorinkiä, koska sellaisen saaminen vaatii taitoa. Naiset ei tätä ymmärrä, koska heille seksin saaminen on niin helppoa, että tavallinenkin nainen voi pyörittää jotain kullirinkiä halutessaan. Mies jolla on panorinki on aina joko taitava pelimies tai muuten alfa, jolle naiset tyrkyttää itseään. Joka tapauksessa, ei sitoutuvaa sorttia.

Vierailija
30/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naiset oikeasti noin tyhmiä?

Vierailija
31/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos aloittaja oli vielä "tasokas" nainen niin sellainen mies jolla on tasokkaiden naisten rinki pyöritettävänä, on jo aika kovan luokan tekijämies.