Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täh, onko leviksen farkut normaalia isompaa mitoitusta?

Vierailija
22.12.2016 |

Tilasin itselleni leviksen 711 farkut koossa 27", eli pitäis olla hyvät 68cm vyötärölle ja sen levynen vyötärö mulla on ja nämä sais olla tiukemmat! Tosin näissä on 99% puuvillaa ja 1% elastaania, niin ei varmaan hirveästi lörpähdä? Olen laihduttanut ja tiedän kyllä, että eri merkeillä eri mitoituksia. Ostin juuri h&m:ltä alepöksyt koossa 28" ja ne on tiukemmat! Täytyy varmaan palauttaa nuo levikset ja mennä vain joulun jälkeen kaupoille sovittamaan sopiva koko. Ainakin nyt tiedän, että samoista pöksyistä voi testata kokoa 26". Tietääkö kukaan onko Leen mitoitus Levistä vastaava? Helpottaa kaupoilla, jos vähän osaa arvioida, mitä kokoja ottaa mukaan sovituskoppiin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkujen mitoitus on salatiedettä. Ne on suurempia kuin tuumakoko käännettunä senteiksi melkein kaikilla. Varmaan jotta me asiakkaat tunnettaisiin itsemme hoikiksi vaikka totuus oisi muuta. Siltikin olisi helpompaa jos olisivat mittojen mukaisia.

Vierailija
2/2 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farkkujen mitoitus on salatiedettä. Ne on suurempia kuin tuumakoko käännettunä senteiksi melkein kaikilla. Varmaan jotta me asiakkaat tunnettaisiin itsemme hoikiksi vaikka totuus oisi muuta. Siltikin olisi helpompaa jos olisivat mittojen mukaisia.

Mä olin 16-vuotiaana 8 kiloa kevyempi ja silloin käytin 26" ja ne oli ihan supertiukat! Merkit oli just näitä beavers, lee, micmac, levis. Senkin vuoksi tuntuu tyhmältä, että pitäis vaihtaa luo leviksen 27" ja 26". Mutta ilmeisesti tuumakootkin ovat vaihtuneet isompiin! Outoa. Mulla on joitain 10 vuotta vanhoja vaatteita säilössä ja niissä kokolappu S tai 36, niin nyt vastaavat mitoitukseltaan kauppojen XS / 34.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi