Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko palstalla muita nettomaksajia?

Nettomaksaja
22.12.2016 |

Onko palstalla muita nettomaksajia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olen nettomaksaja.

Onneksi olkoon!

Olet yksi 400 000:sta. Sen verran teitä on vielä jäljellä.

22/25 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksaja, eli en saa mitään tukia. Ei haittaa minua, olen kiitollinen siitä mitä olen yhteiskunnalta saanut. Lapsena ilmaisen terveydenhuollon ja koulutuksen, ja käynyt yliopiston ilmaiseksi. Maksan veroni ilolla.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsikatoon tuhoutuvassa maassa arvokkain kontribuutio yhteiskunnalle on uuden sukupolven tuottaminen. Jos istuu isopalkkaisessa hommassa jonkun muun perustamassa työpaikassa, eikä siitä eikä synnytä, eikä kasvata kenenkään muun biologisia lapsia, ei ole nettomaksaja.

Lasten tekeminen on tärkeää, mutta puhut hölynpölyä muusta. Yksityiset firmat tekevät rahan, jonka julkinen sektori syö. 

Vierailija
24/25 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsikatoon tuhoutuvassa maassa arvokkain kontribuutio yhteiskunnalle on uuden sukupolven tuottaminen. Jos istuu isopalkkaisessa hommassa jonkun muun perustamassa työpaikassa, eikä siitä eikä synnytä, eikä kasvata kenenkään muun biologisia lapsia, ei ole nettomaksaja.

Ei ole lapsikadosta pelkoa. Viime vuonnakin saatiin 30 000 tosta vaan.

Vierailija
25/25 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten tekeminen on tärkeää, mutta puhut hölynpölyä muusta. Yksityiset firmat tekevät rahan, jonka julkinen sektori syö. 

Mutta jos se on jonkun muun lanseeraama firma, työntekijä on yleensä helppo korvata toisella. Aika harvalla on niin ainutlaatuisia kykyjä, ettei näin olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme