Parkkosella HYVÄ kroppa? Miiitää v***ttttuaa
Näyttää teinipojan vartalolta, jonka lihakset ovat alkaneet vähän kasvaa. Ei mitenkään päin miehekäs.
Miksi naisten mielestä on ok että pitävät teinipojan vartalosta, mutta suuttuvat, jos miehet sanovat tykkäävänsä teinityttöjen vartaloista?
T. Nainen itsekin
Kommentit (12)
Hänellä on ihan ok jalat, mutta yläkropassa ei ole lihasta juurikaan. Laiha ja lihaksikas evät ole synonyymejä. Jos on alhainen rasvaprosentti, lihakset näjyvät kenellä tahansa. Nuorista suurella osalla on vastaava vartalo, koska heillä on yleensä vähän rasvaa kehossaan. Öljyllä lihakset saadaan nälyviin, kun valoja käytetään oikein. Parkkonen joutuu käymään salilla vuosia saadakseen lisää lihasta. Mutta mikäpä siinä jos naiset pitävät teinivartalosta. Ei paha.
Ei ole meidän vika, jos itse tykkäät karvaisesta kaljamahasta.
Hänellä on ihan ok jalat, mutta yläkropassa ei ole lihasta juurikaan. Käsivarsissa ei ole lainkaan muotoa. Laiha ja lihaksikas evät ole synonyymejä. Jos on alhainen rasvaprosentti, lihakset näjyvät kenellä tahansa. Nuorista suurella osalla on vastaava vartalo, koska heillä on yleensä vähän rasvaa kehossaan. Öljyllä lihakset saadaan nälyviin, kun valoja käytetään oikein. Parkkonen joutuu käymään salilla vuosia saadakseen lisää lihasta. Mutta mikäpä siinä jos naiset pitävät teinivartalosta. Ei paha.
Mieshän se sinäkin olet. Pete on seksikäs!
Ihan samaa mieltä. Alakroppa on miehekäs, mutta yläkropasta puuttuu kaikki. Vuosia tarttee pojan treenata, että saa yläkroppaan ja narukäsiin miehekkyyttä.
Ja koko video on niin nolo. Jos on provo, niin 0/5, jos vakavissaan niin supernolo ja myötähäpeä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole meidän vika, jos itse tykkäät karvaisesta kaljamahasta.
Kyllä tykkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, koska olen eri mieltä kanssasi. Mikä logiikka.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, koska olen eri mieltä kanssasi. Mikä logiikka.
Ap
Tottakai sinua miehenä vit.ttaa vielä pari päivää videon ulostulon jälkeen naisten Peteen kohdistuva kuolaaminen.
Ei mulle tullut mieleen teinipoika. Teinit on jotenkin kömpelöitä, vaikka olisivatkin liikunnallisia. Petessä seksikästä on nimenomaan se, että viihtyy omassa kehossaan.
Pete on ihan riittävän lihaksikas mun makuun. Olen enemmän toiminnallisen lihaksikkuuden ystävä kuin esteettisistä syistä kasvatetun.
Tatuoinneista ja rintakarvattomuudesta pientä miinusta, muuten tosi seksikäs.
Mun mielestä video oli "ihan hauska", parodiahan tuo oli :)
Nätti jannu, tykkään pitkistä hiuksista ja tommosesta söpönassusta. Kroppa oli sellainen millainen on kun ei käytä steroideja, rasvaprosentti lähentelee nollaa ja treenaa mutta ei asu salilla. Ite tykkään kyllä karvaisemmista ja pehmeämmistä miehistä, mutta sen vuoksi en voi Parkkosen kroppaa haukkua, tuolta näyttää nuoret ja terveet miehet parhaimmillaan :)
Makuasioista ei voi kiistellä, mutta kyllä Parkkosella on todella hyvä varsi ja myös varsin miehekästä!