Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani miehen perhetausta täydellinen ja tasapainoinen, omani pelkkää paskaa

Vierailija
22.12.2016 |

Tuntuu niin pahalta kun en edes pysty kertomaan miehelle millainen perheeni oikeasti on, vähän vain vihjaamaan ettei lapsuuteni ollut mitenkään täydellinen.

Ollaan tapailtu jo pitkään, nyt hän haluaisi tutustua perheeseeni. Tuntuu niin vaikealta kertoa kuinka isäni on väkivaltainen juoppo, siskoni vaikeasti kehitysvammainen ja veljeni myös alkoholisoitunut. En usko että mies voisi enää sen jälkeen suhtautua minuun samalla tavoin, pelkään että hän pitäisi minua myös samanlaisena ja jotenkin viallisena.

Kannattaisiko minun tässä vaiheessa vain lopettaa koko juttu? Mies on ihana ja ymmärtäväinen mutta minusta tuntuu että minun taustat tulevat vain niin yllätyksenä ja Ovat yksinkertaisesti liikaa.

Mitä ihmettä teen :(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Up

😂 No tässä sinulle ap sangollinen huomiota, ole hyvä. 3/5, kouluarvosanoin 7- (upittelusta ja liian usein saman tarinan postailusta miinusta.)

Liian usein? Onhan tosta jo aika monta vuotta.

Vierailija
22/26 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ainakaan vammaisissa ole mitään hävettävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen perhetausta? Salli mun nauraa. Odotas vaan, kun paska alkaa kellumaan pinnalla....

Vierailija
24/26 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän saman tyyppinen tausta. Mies akateemisesta perheestä. Tärkeintä, että ollaan itse samalla tasolla. Ja olenhan mä jollain tavalla hyvin vahva ihminen, että olen näin hyvin selvinnyt.

Vierailija
25/26 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että voi olla vaikea itse suhtautua asiaan mutta tilanne ei tosiaan muutu, joten kerro ihmeessä kumppanille. Jos ei ymmärrä/hyväksy asiaa, ei ole sinulle riittävän hyvä mies. En tosin ymmärrä miten kukaan ei tällaista asiaa toisessa hyväksyisi. 

Nuorena yksi seurustelusuhde kaatui siihen että poikakaveri ei kestänyt erilaisia taustojamme. Minä asuin omakotitalossa vanhempien ja sisarusten kanssa, isä ja äiti keskipalkkaisia työssäkäyviä, minulla harrastuksia, pärjäsin koulussa ihan ok, ym.

Poikakaveri asui kaksin äitinsä kanssa vanhassa huonokuntoisessa kaupungin vuokrakaksiossa. Äiti oli työtön alkoholisti, koti sotkuinen. Poika oli tosi ihana ja minua en häirinnyt ollenkaan hänen taustansa, mutta hän ei halunnut viedä minua kotiinsa, eikä myöskään kehdannut tulla meille. Ajatteli että vanhempani ei häntä hyväksi tms, mikä ei olisi ollenkaan pitänyt paikkaansa. Mutta halusi lopettaa seurustelun heti alkuunsa. Jälkeenpäin vasta kertoi että syynä oli erilaiset taustamme, hän ei kokenut olevansa arvoiseni. Seurustelun päättyminen oli minulle tosi kova paikka koska tykkäsin hänestä todella paljon.

Vierailija
26/26 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei katso tuollaisia asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä