Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa enää tutustua siskoni jatkuvasti vaihtuviin miesystäviin.

Vierailija
21.12.2016 |

Koska juuri kun on tutustunut ja päässyt samalle aaltopituudelle ja vähän sisälle sen ihmisen ajatuksiin niin sitten taas lennosta vaihtuu uusi ja sisko pyytää poistamaan exänsä facebooklistoilta ym.
Tänä vuonna olen tutustunut jo kolmeen eri mieheen, jotka on kaikki olleet hänelle niitä oikeita ja elämänkumppaneita.
Nyt heivasi hetki sitten taas yhden pihalle ja nyt pitäisi tutustua uuteen jonka hän väkisin raahaa vielä jouluna sukujoulua viettämään.

Plaah.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kyseessä serkkuni:D

2/15 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele.

Mua rassaa jo se, että JOS löytäis jonkun kiinnostavan miehen , niin  taas pitäis tutustua uusiin kavereihin ja uusiin sukulaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin tulossa kommentoimaan täsmälleen samaa. Tuli ihan serkkuni (26v) mieleen :D

Vierailija
4/15 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin tulossa kommentoimaan täsmälleen samaa. Tuli ihan serkkuni (26v) mieleen :D

Siskoni on "vasta" 20v, vaikkakin tätä rallia on jatkunut jo 15 vuotiaasta asti :/

Ap

Vierailija
5/15 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Mulla vähän sama juttu, siskolla tosin pidempi sykli (kuusi-seitsemän suhdetta viimeisen noin 15 vuoden aikana), joten miesystäviin/puolisoihin ehtii tutustua paremmin. Ja olen ottanut vaihtuvuuden enimmäkseen vain elämää rikastuttavana asiana. Silti jo aina uutta tyyppiä ensi kertaa tavatessa on vähän sellainen fiilis, että taasko pitää ryhtyä rakentamaan tätä. Ei jaksaisi enää panostaa ja avautua.

Vierailija
6/15 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siskoni on "vasta" 20v, vaikkakin tätä rallia on jatkunut jo 15 vuotiaasta asti :/

Ap

Hmm.. Meinasin vastata sulle että kyllä se siitä rauhottuu mut sit tuli mieleen että niin, tosiaan.. Se mun serkku on sen 26v..

Oivoi :/

Vierailija
7/15 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 3 ja 6 jatkaa:

Tällä mun 26v serkulla oli kesällä sukupippaloissa joku jätkä mukana. Oli niiiiin rakastunu siihen ja kaikkea.. Vitsailtiin toisen serkkuni kanssa että pitäiskö kätellä tää mies tyyliin että "heippa, hauska tutustua ja hyvää jatkoa sulle, tuskin tullaan enää tapaamaan!"

No ei tietenkään noin sanottu mut kuten arvata saattaa ni eihän myö sitä miestä sen koommin nähty :D serkulla oli uus "rakkaus" jo niistä bileistä 2 viikon jälkeen...:)

Vierailija
8/15 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuo sama, mutta isäni kanssa. Joka kerta kun näin lapsena isääni aina hän esitteli uuden eukon. Mä en edes yrittäny tutustua heihin. Kuitenkin pääsin aina omaan kotiin äidin luo. Säälin todella mun siskopuota joka asui isäni kanssa. Kyllä vanhempana huomasin ettei hän isäämme paljon arvostanut. Kun isämme oli vakavasti sairas, se olin minä joka isän luona vieraili. Edes isän hautajaisissa ei tirauttanut kyyneltäkään.

Vierailija
9/15 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yhä 2 siskoni exää facebookissa. Mukavia kavereita. Ekan sisko jätti itse ja toinen jätti siskon sitoutumispelon takia. En voi siis syyttää siskoani kuin ensimmäisestä, joka oli kyllä tosi hyvä jätkä. Siskoni vissiin luuli, että parisuhde jatkuu ikuisesti samanlaisena kuin se alkoi. Naiivia toimintaa, mutta tietysti kun on nuori, niin ei sitä ymmärrä niin elämän realiteetteja.

Vierailija
10/15 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteishyvä?

Vierailija
11/15 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin tutulta, siskoni 50v. tekee edelleen tuota samaa.. :(  

Vierailija
12/15 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama, mutta kyseessä äidin vaihtuvat miesystävät. Oli pieni välirikkokin tuossa, kun menee hermot siihen toistuvaan täyteen hurahtamiseen ja persoonan muuttumiseen aina kulloisenkin kierrossa olevan miehen mukaan ja jokainen on aina "se oikea ja kaikkein paras, virheetön", kunnes tulee ero, sitten kaivellaan kaikki virheet ja olikin ihan paska koko ukko.

Olen kuitenkin jo aikuinen, niin tilanne ei täysin sietämätön ole. Sovittiin että niihin miehiin tutustutaan ensin itse kunnolla ja rauhassa ennenkuin niitä esitellään sukulaisille (esim. muutaman päivän tapailun jälkeen).

Vierailija
13/15 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsivät sopivaa munaa.

Vierailija
14/15 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta :/

Vierailija
15/15 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistukea saa myös Hyacintilta jonka systeri Rose on samaa sarjaa. Pokka pitää:)