kaverin uusi mies on mun vanha tinderhoito
tulipa puskista , onko muille käynyt näin ?
on tämä jotenkin noloa ja kiusallista .
Kommentit (11)
Mulla oli sama tilanne. Kolmenkimppahan sitä seurasi...
Mun ystäväni kun liittyi tinderiin niin pelästyin jo, että tulisi samoja matcheja ja hän tapailisi jotakuta joka on jäänyt kaihertamaan minua. Kyllä se olisi kiusallista ja ehkä jopa ärsyttävää.
Mutta vain niiden kohdalla, joista itse olen pitänyt. Kaksinaismoralismi.
Mutta minkä sille mahtaa? Eihän sitä voi välttämättä tietää, jos et ole yhtä avoin deittiesi suhteen kuin itse olen.
Sellaista se on kun on pienet piirit ja pitää panna kaikkea mitä liikkuu.
Tuollaisia ongelmia tulee helposti kun pane*kelee ympäriinsä holtittomasti.
Miksi se on noloa tai kiusallista?
Hetkinen, eihän teidän kyläpyörien mielestä entisillä seksikumppaneilla pitänyt olla mitään väliä.
Finderella kirjoitti:
Mun ystäväni kun liittyi tinderiin niin pelästyin jo, että tulisi samoja matcheja ja hän tapailisi jotakuta joka on jäänyt kaihertamaan minua. Kyllä se olisi kiusallista ja ehkä jopa ärsyttävää.
Mutta minkä sille mahtaa? Eihän sitä voi välttämättä tietää, jos et ole yhtä avoin deittiesi suhteen kuin itse olen.
Miksi ihmeessä päästää sellainen ihminen menemään, josta on mustasukkainen? Jos entisestä panosta tai seurustelukumppanista eroaa, niin täytyy vain hyväksyä se, että joku tuttavapiiristä voi tämän upean löydön saada sitten omakseen. Mitäs hylkäsit. Olisit pitänyt omanasi, jos kerta pidit.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sama tilanne. Kolmenkimppahan sitä seurasi...
Lolololooooloooloo
Trollooloolololoooooo
Vierailija kirjoitti:
Finderella kirjoitti:
Miksi ihmeessä päästää sellainen ihminen menemään, josta on mustasukkainen? Jos entisestä panosta tai seurustelukumppanista eroaa, niin täytyy vain hyväksyä se, että joku tuttavapiiristä voi tämän upean löydön saada sitten omakseen. Mitäs hylkäsit. Olisit pitänyt omanasi, jos kerta pidit.
Sinulle ei varmaankaan koskaan tapahdu, mutta toisinaan parisuhteen/tapailun päättäminen ei ole oma päätös vaan sen toisen osapuolen. Kuinka pitää omanaan jotakuta joka ei halua olla suhteessa?
on varmasti