Mitä kuuluu? Vastaa rehellisesti
Sen sijaan, että vastaat ihan hyvää, vastaa ihan rehellisesti.
Kommentit (19)
Ihan rehellisesti juuri nyt kaikki on hyvin. Tulevaisuus näyttää valoisalta. Näitä hetkiä ei ole ollut paljon elämässäni.
Kiitos kysymästä. Kaikki muuten erinomaisen hyvin, mutta flunssa päällä. Siitä huolimatta olen koko päivän leiponut ja valmistellut joulua. Panadol Hotin avulla jaksaa ;)
Mulla on varvas murtunut ja yritän siivota. Varvas kipeytyy siivotessa, joten on pakko pitää taukoja välillä.
Ihanaa koska ei tarvii mennä koululle moneen päivään!
Lievä vikinä korvissa, liekö tinnitusta. Kirjoittaessa näppäimistön rapina. Muuta ei just nyt kuulu.
Hyvää. Uusi työ alkaa kohta ja olen lorvinut työttömänä syksyn ja saanut hitosti aikaan. Olo on hyvä, olen kivassa suhteessa, lapsilla kaikki hyvin ja rahaa on ylimääräistäkin.
Ihan jees. Päätä särkee ja perjantaina pitäisi löytää rohkeus istua iltaa puolituntemattomien ihmisten kanssa, vähän hermostuttaa että löytyykö jutun juurta. Joulun tulo kyllä piristää, samoin viikon sukulointireissu pohjolaan heti joulun jälkeen. :)
Pitäisi siivota keittiö vaan ei huvita ja perse on kipeä kun väänsin äsken ison paskan.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä. Kaikki muuten erinomaisen hyvin, mutta flunssa päällä. Siitä huolimatta olen koko päivän leiponut ja valmistellut joulua. Panadol Hotin avulla jaksaa ;)
Flunssa päällä ja leivot. Jätä nyt ruuanteko ja leipominen muille, jotta muu perhe ja jouluvieraat ei saa flunssaa teiltä leipomusten muodossa.
Kiitos hyvin muuten, mutta söin liikaa suklaata ja nyt pierettää.
Sain juuri jouluostokset tehtyä, hyvät fiilikset siitä. Helvetillinen väsymys iski, kun pääsin vihdoin lomalle. Voisin vain nukkua koko ajan.
Sohvalla makailen nukkuva vauvani sylissä. Katselen Leijonan luolaa ja selailen nettiä. Kun vauva herää, niin sitten olisi ruoanlaittoa tiedossa ja vauvalle laulamista samalla.
alaselkä on kipeä käveltyäni liikaa kaupungilla. Sain silti uutta valkosipulisinappia, minttukarkkeja ja hirvimakkaraa. Ja ehdin hakea lomien ajaksi lääkkeet, ei pöllömpää.
Vielä pitäisi imuroida olohuone, mutta muuten on kaikki pulkassa. Hyvä fiilis, lahjat kerrankin ostettu jo kuukausi etukäteen, enemmän rahaa tilillä kuin vuosi sitten, suhde hyvässä jamassa.
Viikonloppuna pääsen valmiiseen joulupöytään, ihan mahtavaa!
Muuten ihan hyvää, paitsi mies jätti joulunalla ja odotan vaan että loma olisi ohi, ja pääsis jo arkeen kiinni niin unohtuis murheetkin nopeammin...
On vähän voimaton olo. Päivällä oli lämpöä. Eilen oli tosi kiva tapaaminen vakkaritapailukaverin kanssa, josta tuli hyvä mieli. Ja uusi tapaamani todella ihana tapaus on viestinyt minulle kivasti taas. Joten hyvä mieli! Vähän kärsimätön. Haluaisin kaiken heti nyt. Mutta ehkä ihan hyvä rauhoittua vähän aikaa joulun aikaan.
Rehellisesti? Selevä homma!
Olen ollut työttömänä syksystä lähtien, etsinyt minua kiinnostavaa työtä. Vaan ei löydy meiltäpäin, ja jos löytyy, kyseisissä paikoissa olen ollut töissä ja tiedän minkälaista apina-porukkaa siellä on töissä joten ei nappaa eikä kiinnosta. Asun Pohjanmaalla, ja olenkin yllättänyt itseni etsimästä töitä sekä asuntoa Lapista. Haaveena olisi päästä mahdollisimman kauas täältä kurjuuksien alkulähteeltä, ja vaihtaa maisemaa. Kiinnostaisi jopa mennä tuonne Pohjois-Norjaan töihin, mihin Oulun kaupunki ilmeisesti rekrytoi väkeä. Ei, en ole kala-insinööri, erotan kyllä ahvenen hauesta. Saapi nähdä mitä elämä tuo tullessaan.
Vieläkö saa kertoa rehellisesti? Kerron silti kun kirjoituksen makuun pääsin.
Menetin elämäni rakkauden, jonka vuoksi olisin tehnyt kaiken ja vielä enemmänkin. Kyseinen ihminen on eräs julkisuudenhenkilö, ja juttumme loppuikin siihen kun kyseinen mies ei ollutkaan yhtäkkiä valmis mihinkään tosijuttuun, sillä fanit kuulemma "katoaisivat" sen jälkeen kun paljastuisi, että me olemme yhdessä. Puhuttiin yhteen muutosta, yhteisestä tulevaisuudesta ja muutenkin viihdyimme toistemme kanssa erinomaisesti. Kaikki loppui kuin seinään. Kuluneen kesän aikana näin häntä mitä keikoiltaan kerkesi. Minä kerkesin rakastua, ja kaikista hänen puheistaan päätelleen hänkin rakastui. Ikäeromme on hieman normaalia suurempi, minä n25 ja m41. Myös tämä oli suuri kynnys miehelle, kun pelkäsi että juttua riepoteltaisiin lehdessä ja minä joutuisin johonkin 7päivää-lehden kanteen. Silti julkisesti uskaltautui kanssani näyttäytymään ja oli jo kertonut äitillensä minusta. Ikävöin häntä päivittäin. Oli erittäin hyväsydäminen ja kohtelias ihminen. Lämmöllä ajattelen, että sentäs en ollut minä joka aloitteen teki, vaan herra itse. Pahalla en ajattele mitään, ikävöin vain. Välillä tulee stalkattua keikkoja, että missä milloinkin menee. Et semmosta!
Aaiasta apinaan..
Joulu menee omien sisarusten ja perheen kanss kinkkua ahmien. Maha tursuaa varmasti housujen yli joulun jälkeen. Ikävää, että musta joulu, mutta vielä ikävämpää on se, että äitini mummi nukkui tänään pois, eikä näe edes tätä mustaa joulua. Maanantaina kävimme häntä katsomassa jolloin jutusteli kyllä. Ikää yli 90v , joten oli odotettavissa.
Uutena vuotena laivalle bailabaila ystävien kanssa. Turku-Tukholma Viking Line Grace. Onko muita tulossa?
Anyway, oli hyvä purkaa tunoja sekä ajatuksia, luki tätä sitten kukaan tai ei.
N25.
Huonoa. Flunssa iskemässä, työttömyys alkamassa, joulu ei vois vähempää kiinnostaa.😞