Tajusin kuinka vähän nykyisin panostan ulkonäkööni kotona ja teen korjausliikkeen.
Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä n.7 vuotta ja tajusin, että nykyisin kuljen kotona tosi usein (lähes aina) ilman meikkiä, mieheni t-paidassa ja jossain lököhousuissa/kalsareissa ja alusvaatteetkin on mallia mummo, vaikka olen vasta 26 vuotias.
Alussa laittauduin aina ja käytin seksikkäitä alusvaatteeita. Vuosien saatossa miehestä on tullut niin tuttu, että en ole tajunnut ajatella koko asiaa. Hän on minussa koko ajan kiinni, kourii ja läpsii pyllylle ja halailee ym.
Vaikka näytänkin varmasti kamalalta.
Olen varma, että sisimmissään piti enemmän siitä seksikkään tyylikkäästä naisesta joka ennen olin. Joten nyt lähtee mummo vaatteet vaihtoon. :D
En edes tiedä miksi kirjoitin tämän.
Kommentit (12)
Tajusin saman ja olen samanikäinen. Töihin meikkaan ja pukeudun hyvin, mutta kotona olen aina ihan räjähtäneenä. Tajusin, että eihän mies mua töissä näe joten aion panostaa kotonakin ulkonäköön tästä eteenpäin. Heitän vanhat ryysyt helvettiiin ja ostan alesta kauniimpia oloasuja.
Kiva jos joku muukin heräsi, mielestäni olisi hyvä pitää tää mielessä :)
Ap
Näin miehenä ajattelin vähän samaa..parran ajo ja tukan kampaaminen on muka liian rankkaa..tai pukeutuminen muuhun kuin kollareihin.katoin peiliä ja totesin että ihme et on vielä nainen olemassa :D
Laitanpa asiat järjestykseen :)
Vittu saatana, en tekisi mitään muuta kuin panostaisin ulkonäkööni ja seksielämään jos se minun halustani riippuisi
... kersat ja kokopäivätyö niin
EN VITTU JAKSA!
(mutta poslari olen aina)
Olis hassua laittautua, kun mies kulkee kotona kalsareissa...
Saman huomion tein itse aivan vasta, ja olen pyrkinyt samaan muutokseen. :) En tietysti ole nykyäänkään kotona täydessä tällingissä (paitsi joskus!), mutta kaikkein kulahtaneimmat oloasut heitin kokonaan pois ja hankin edullisia, mutta siistejä asuja kotiin. Sellaisia, mitä en varmaan ikinä pitäisi julkisesti, mutta joista miehen voi olettaa ilahtuvan, lyhyitä mekkoja ja sellaista. Ei siis mitään seksikaupan hörhelöitä kuitenkaan.
Jos en lähde kauppaankaan katuojasta nousseen näköisenä, kuinka sitten voin näyttäytyä sellaisena ihmiselle, jolle kuitenkin haluaisin olla se kaunein ja viehättävin? En tietysti juokse aamulla ensimmäisenä meikkaamaan ja laittautumaan, olen vain luopunut puliukkolookista ainaisena kotiasuna.
Vierailija kirjoitti:
Olis hassua laittautua, kun mies kulkee kotona kalsareissa...
Ei voi vielä oikein laskea laittautumiseksi, että heittää pieruverkkarit ja viisitoistavuotiaana ostetut villapaidat roskiin ja käyttää tällä vuosituhannella hankittuja vaatteita. Siirtää vaikka kuluneemmat illanviettoasut kotivaatteiksi? Ei sitä tarvitse välttämättä hiuksia ruveta laittamaan ja glitteriä sipsuttelemaan, kunhan vain lähtökohtaisesti näyttää siltä, että ei hävettäisi, vaikka joku muukin kuin lapset ja arkinen kaljamahainen puoliso näkisi.
Olit uhkaavasti av-mammautumassa. Siihen päälle vielä feminismi ja palstalta opittu "mähän en ala miehiä miellyttämään asenne", niin paketti on kasassa.
Mä asun yksin ja olen sinkku. Aikaisemmin olin tosi tarkka ulkonäöstä,viime aikoina kuljeskellu verkkareissa. Kaapit täynnä ihania vaatteita ja meikkejä,joten korjausliikettä täälläkin tulossa:)
Ihan hyvä että kirjoitit. Minun pitäisi tehdä ihan sama korjausliike. Ehkä muidenkin...