Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritän olla aina kaikille kauhean diplomaattinen

Vierailija
21.12.2016 |

mutta sitten möläyttelen tyhmiä asioita ja sammakoita tulee suusta niin että suututan ihmisiä. Onko parempi vaan olla erossa muista ja olla vaan omissa oloissaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mieltä olette?

Vierailija
2/10 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin vaarallista jos suusta tulee sammakoita? Parempi, että lakkaat pelkäämästä ja olet oma itsesi, niin möläyttelykin ehkä vähenee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se niin vaarallista jos suusta tulee sammakoita? Parempi, että lakkaat pelkäämästä ja olet oma itsesi, niin möläyttelykin ehkä vähenee...

Jos ne möläytykset loukkaa toisia niin silloin se on mun mielestä vaarallista. Kun en kuitenkaan tarkoita loukata.

Vierailija
4/10 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samanlainen. Toivoton möläyttelijä. Mutta eipä tuo mitään, tutut, työkumppanit tms tietää tämän tapani eivätkä ota möläytyksiäni niin kauhean vakavasti. En jaksa enää edes yrittää "parantaa tapaani", koska yli 20 vuotta yritin eikä se onnistunut. Päinvastoin, mitä enemmän vahdin mitä suustani päästän ulos, sitä nolompi iso möläytys sitten pääsi jossain vaiheessa väsyneenä tms. 

Vierailija
5/10 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne möläytykset loukkaa toisia niin silloin se on mun mielestä vaarallista. Kun en kuitenkaan tarkoita loukata.

Vaarallista on aivan liian vahva sana. Ärsyttävää se voi vähän olla, mutta ei järin vakavaa. Monen möläyttely on lisäksi lähinnä koomista, varsinkin jos tietää että möläyttelijä puhuu ihan mitä sylki suuhun tuo eikä möläytyksiä tarvitse ottaa kauhean vakavasti.

Vierailija
6/10 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ne möläytykset on?

Vierailija
7/10 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, noloista emämöläytyksistä tuli mieleeni isäni, joka mokasi oikein kuninkaallisen edessä. Silloin Nokialla meni lujaa, ja Nokiaa esiteltiin myös brittikuninkaallisille. Kännykät olivat uusi juttu. Isäni oli Nokian edustajana paikalla, ja prinssi Charlesille lahjoitettiin uusin Nokian malli, ensimmäinen uudelta tuotantolinjalta. Charles ottikin heti puhelimen käteen, ja ihmetteli miten se onkin pieni, että ei tahdo ylettyä korvalta suulle. Mihin isäni, ei-niin-sujuvasanainen insinöörityyppi, totesi mitään ajattelematta: "teillä taitaa se suun ja korvien väli olla tavanomaista pidempi" :D Eli haukkui prinssiä pitkänaamaiseksi käytännössä.

Vierailija
8/10 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
9/10 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita möläyttelijöitä paikalla?

Vierailija
10/10 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina sanon jotain tyhmää joka loukkaa ihmisiä ja sitten nämä ihmiset alkaa välttelemään mua. Mun on parempi olla vaan yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi