Oletteko huomanneet? Vauva.fi:n jouluseksi keskustelu mainittu (IS)
torilla tavataan! :)
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000005014829.html
Kommentit (11)
me av-mammat kirjoitti:
torilla tavataan! :)
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000005014829.html
TOIMITTAJA TEE!
ollaan,ollaan.Näitä juttuja silloin tällöin putkahtelee ihmisten ilmoille.
Jos seksin antaminen on teille niin ahdistavaa, niin ostakaa miehellenne joululahjaksi lahjakortti lähimpään porttolaan.
Tämä on varsin omituista, että vitsillä heitetty aloitus nousee iltapäivälehden otsikoihin. Kerran olen jättänyt erääseen keskusteluun kieli poskessa väännetyn kommentin, jota siteerattiin myöhemmin vakavahenkisesti yhden lehden nettiversiossa. Hävetti ja huvitti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varsin omituista, että vitsillä heitetty aloitus nousee iltapäivälehden otsikoihin. Kerran olen jättänyt erääseen keskusteluun kieli poskessa väännetyn kommentin, jota siteerattiin myöhemmin vakavahenkisesti yhden lehden nettiversiossa. Hävetti ja huvitti.
Heh! Kaikki mitä netissä kerrotaan on totta. Aina.
Jotenkin se tyhjä palstatila on täytettävä. Av on (tyhjän)toimittajien pettämätön runsaudensarvi. Täältä ilmeisesti löytyy hyviä juttuja, joita voi tarpeen tullen käydä "lainaamassa".
Hyvä av-mammat! Palstalaisten suoraa ja särmikästä keskustelua ei sovi aliarvioida.
Toimittajille sattuu töppäyksiä. Kännissä kirjoitin infotaululle. Seuraavana aamuna Hesarin etusivulla luki, että ministeri oli sanonut. Meni ministeriltä varmaan kahvit väärään kurkkuun, niin minultakin.
Vierailija kirjoitti:
Mun kommentista on kerran siteerattu yhtä asiayhteydestään irrotettua lausetta. Ärsytti.
Olen huomannut "uutisia" av:n ketjuista useinkin.
Ilmeisesti aihe on monelle hyvinkin ajankohtainen, ei se muuten olisi ylittänyt uutiskynnystä.