Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet? Vauva.fi:n jouluseksi keskustelu mainittu (IS)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti aihe on monelle hyvinkin ajankohtainen, ei se muuten olisi ylittänyt uutiskynnystä.

Vierailija
2/11 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

me av-mammat kirjoitti:

torilla tavataan! :)

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000005014829.html

TOIMITTAJA TEE!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan,ollaan.Näitä  juttuja silloin tällöin putkahtelee ihmisten ilmoille.

Vierailija
4/11 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksin antaminen on teille niin ahdistavaa, niin ostakaa miehellenne joululahjaksi lahjakortti lähimpään porttolaan.

Vierailija
5/11 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varsin omituista, että vitsillä heitetty aloitus nousee iltapäivälehden otsikoihin. Kerran olen jättänyt erääseen keskusteluun kieli poskessa väännetyn kommentin, jota siteerattiin myöhemmin vakavahenkisesti yhden lehden nettiversiossa. Hävetti ja huvitti.

Vierailija
6/11 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varsin omituista, että vitsillä heitetty aloitus nousee iltapäivälehden otsikoihin. Kerran olen jättänyt erääseen keskusteluun kieli poskessa väännetyn kommentin, jota siteerattiin myöhemmin vakavahenkisesti yhden lehden nettiversiossa. Hävetti ja huvitti.

Heh! Kaikki mitä netissä kerrotaan on totta. Aina.

Vierailija
7/11 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin se tyhjä palstatila on täytettävä. Av on (tyhjän)toimittajien pettämätön runsaudensarvi. Täältä ilmeisesti löytyy hyviä juttuja, joita voi tarpeen tullen käydä "lainaamassa".

Vierailija
8/11 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä av-mammat! Palstalaisten suoraa ja särmikästä keskustelua ei sovi aliarvioida.

Vierailija
9/11 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajille sattuu töppäyksiä. Kännissä kirjoitin infotaululle. Seuraavana aamuna Hesarin etusivulla luki, että ministeri oli sanonut. Meni ministeriltä varmaan kahvit väärään kurkkuun, niin minultakin.

Vierailija
10/11 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kommentista on kerran siteerattu yhtä asiayhteydestään irrotettua lausetta. Ärsytti.

Vierailija
11/11 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut "uutisia" av:n ketjuista useinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän