Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensimmäinen autoni - Mistä olenkaan jäänyt paitsi

Vierailija
21.12.2016 |

Eli asuimme ennen keskustassa ja siellä ei auton omistaminen oikein kannattanut. Nyt muutimme espooseen ja auton hankinta tuli eteen. Voi ihanuus miten vapauttavaa tämä on. Ei enää pysäkillä odottelua tai ruuhkabussiin änkeämistä. Nyt hyppään aamulla lämpimään autoon ja ajan työpaikan autohalliin. Ei tarvitse miettiä säätä eikä aikatauluja.

Aika perusasiaa monelle, mutta hitsi oo fiiliksissä!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Fiilis kyllä vähän laskee ajan kuluessa, mutta paluuta ei ole enää bussiin

Vierailija
2/12 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasen auton AP hommasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Sellasen pikku bmw:n. 1-sarjaa...

Vierailija
4/12 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kehutuin. Suosittelen!

http://www.nettiauto.com/yritys/ostetaanautoja

Vierailija
5/12 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: Sellasen pikku bmw:n. 1-sarjaa...

Loistava valinta. Meillä myös sama kakkosautona

Vierailija
6/12 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimässä tallissa auto saattaa ruostua nopeasti.

Vierailija
7/12 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas kaipaan joukkoliikennettä. Asun maalla ja aina pakko mennä omalla autolla joka paikkaan. 

Vierailija
8/12 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli asuimme ennen keskustassa ja siellä ei auton omistaminen oikein kannattanut. Nyt muutimme espooseen ja auton hankinta tuli eteen. Voi ihanuus miten vapauttavaa tämä on. Ei enää pysäkillä odottelua tai ruuhkabussiin änkeämistä. Nyt hyppään aamulla lämpimään autoon ja ajan työpaikan autohalliin. Ei tarvitse miettiä säätä eikä aikatauluja.

Aika perusasiaa monelle, mutta hitsi oo fiiliksissä!!!

Sama. Auto lähtee liikkeelle juuri sillä hetkellä kun haluat, ilman odottelua. Se kulkee lähtöpisteestäsi suorinta mahdollista reittiä kohteeseen. Ei tarvitse vaihtaa kulkuneuvoa välilä ja kierrellä pitkin lähiöitä joka pysäkillä. En kykene ymmärtämään joukkoliikenteen ihannointia.

Vierailija
9/12 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen tyytyväinen, kun luovuin autosta. Ei enää kylmällä penkillä istumista tai ikkunoiden skrabaamista tai stressiä sattuuko ruosteläjä käynnistymään tällä kertaa. Voi vain kävellä bussipysäkille 200m päähän ja busseja tulee lähes jatkuvalla syötöllä. Ei ruuhkassa istumista ja kytkimellä pelaamista, koska bussilla oma kaista ja muutenkin voi vain istua kyydissä ja lukea. Lisäksi säästää hemmetisti rahaa

Vierailija
10/12 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas kaipaan joukkoliikennettä. Asun maalla ja aina pakko mennä omalla autolla joka paikkaan. 

Mulla tää sama. Olis ihanaa jos sais vaan koisata bussissa koko tunnin työmatkan, mutta ei..

Vierailija
11/12 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olen tyytyväinen, kun luovuin autosta. Ei enää kylmällä penkillä istumista tai ikkunoiden skrabaamista tai stressiä sattuuko ruosteläjä käynnistymään tällä kertaa. Voi vain kävellä bussipysäkille 200m päähän ja busseja tulee lähes jatkuvalla syötöllä. Ei ruuhkassa istumista ja kytkimellä pelaamista, koska bussilla oma kaista ja muutenkin voi vain istua kyydissä ja lukea. Lisäksi säästää hemmetisti rahaa

Miksi sä oot istunut kylmällä penkillä? Ei tee hyvää virtsarakolle eikä tunnu mukavalta. Eikä niitä lasejakaan tarvitse raapata, kun auto on lämpiämässä ennen lähtöä. Ja uusia autoja ei kovin paljoa edes enää myydä manuaalivaihteisena - sellaisella ajaminen ilman lämmitystä varmasti on turhauttanut :(

Käy kokeilemassa uusi auto, niin ymmärrät, mistä aloittaja puhuu :)

Vierailija
12/12 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän taas riippuu siitä missä asuu ja missä työpaikka sijaitsee. Itsellä julkisilla menisi työmatkaan tunti ja omalla autolla 15min. Lisäksi lammin talli kotona ja lämmin halli työpaikalla. Eli ei skrabausta ja auto lähtee aina käyntiin kun on aika tuore vuosmalli.