Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En arvosta ihmisiä.

Vierailija
21.12.2016 |

En pysty nykyään arvostamaan ihmisiä yleisesti.

Olen alkanut tuntea voimakasta, inhoa, halveksuntaa ja lievää vihamielisyyttä ihmisiä kohtaan.
Erityisesti tyhmyys ja henkinen laiskuus kiukuttavat suuresti. Myös sellainen tietty ilkeys, vittumaisuus ja itsekkyys ahdistavat.
Olen menettänyt tavallaan uskon ihmisiin. Ällöttää ihmisten laumassa sokeina kilpaajuokseminen, epärehellisyys ja vilpillisyys.

Onko muita samanlaisia linjoilla?

Ei kiinnosta kenenkään paskaperseen kommentit "itse olet" ja "aloita tappamalla itsesi". Voitte sellaiset tunkea ripulisiin tuhnuaukkoihinne. Ei ole mitään vaikutusta mihinkään, myöskään jos kerrotte minulle, etten ole uniikki lumihiutale.
Niin ja jos jotain," ota lääkkeet, viiraa päässä"- paskaa alkaa kuulumaan, niin hui kamala kun ahdistaa.

Muille samanlaisille: Oletteko muuttaneet jonnekin erakoksi, ja miten olette järjestäneet elämänne?
Onko teillä lemmikkejä? Mitä harrastatte?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tyypillinen kehitysvaihe, meillä monilla on se läpikäytynä. Tosiseikka on, että ihminen on myös aika paska laji. Haaste on nousta siitä yli ja alkaa nähdä myös hyvää. Koska sitä on, jopa ainutlaatuista loistokkuutta. Voit valita nähdä vain pahan tai voit valita nähdä sekä hyvän että pahan. Jos valitset vain pahan, pilaat elämäsi katkeruudella ja oman haisevan napasi kaivelulla. Lopulta se olet sinä itse joka kärsii. Mieti tarkkaan ja tee valintasi.

Ymmärrän että haluat vastata tähän ilkeästi ja ylimielisesti. Kaikin mokomin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi