Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on samanlaiset hiukset kuin Anssi Kelalla

Vierailija
21.12.2016 |

Olen nainen. Mitä hemmettiä näille voi tehdä??? Ihan oikeasti siis. Ohut liru, mutta pörröinen. Osittain suora, vähän kikkara. Perkele.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei muuta kuin leikata lyhyeksi.

Vierailija
2/7 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännä onnettomuus voitoksi; ala esiintyä  AnssiKela -imitaattorina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kosteuta tarpeeksi, eli osta hyvä tehohoito ja hoitoaine sekä jätettävät muotoilutuotteet/hoitoaineet laineikaalle tukalle. Älä käytä kuivattavia ainesosia sisältäviä tököttejä (useimmat alkoholit, sulfaatit) ja koita myös välttää silikoneja.

Etsi youtubesta "my wavy/curly hair routine" ja koita löytää joku jolla on suunnilleen samanlaiset hiukset kuin sulla ja ota mallia.

Vierailija
4/7 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käännä onnettomuus voitoksi; ala esiintyä  AnssiKela -imitaattorina.

Olen yhtä laihakin, joten aika hyvä idea. Pitää vielä värjätä hiukset ruskeaksi. Nyt ne ovat vaaleat.

Vierailija
5/7 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja kaljuksi ja muuta naisen kanssa asumaan.

Vierailija
6/7 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kosteuta tarpeeksi, eli osta hyvä tehohoito ja hoitoaine sekä jätettävät muotoilutuotteet/hoitoaineet laineikaalle tukalle. Älä käytä kuivattavia ainesosia sisältäviä tököttejä (useimmat alkoholit, sulfaatit) ja koita myös välttää silikoneja.

Etsi youtubesta "my wavy/curly hair routine" ja koita löytää joku jolla on suunnilleen samanlaiset hiukset kuin sulla ja ota mallia.

Kosteuttavat tuotteet myös rasvoittavat helposti ja niiden kanssa tukka tahtoo sitten mennä ihan päätä myöten. Sekään ei ole kiva. Eli liian kosteuttavat eivät ole hyviä. Mutta kiitos vinkistä. :)

Vierailija
7/7 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aja kaljuksi ja muuta naisen kanssa asumaan.

Onko tämä niin toivoton tapaus? No hitto, niin kai minun täytyy tehdä. Elämäni tulee siis muuttumaan radikaalisti. Minusta tulee Anssi Kela imitaattori, mutta ajankin kaljuksi ja muutan naisen kanssa asumaan. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä