Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lesbo=(

Vierailija
13.03.2006 |

Sanokaa vaan kuinka että provo, itse valitettavasti tiedän ettei ole.=(

Ei tuossa lesboudessa muuten ois mitään kamalaa, mutta kun olen kihloissa miehen kanssa. Lapsia löytyy 2 joista olen todella ylpeä ja onnellien.

Olen aina ollut kiinostunut naisista enemmän kuin miehistä, mutta nyt olen jo aika kauan tiennyt etten olekkaan bi. Miehet ei kiinosta yleensäkkään yhtään. Kyse ei ole vain että olisin kyllästynyt mieheeni. Mua ällöttää kaikki miehet jos kyse on hiukankin intiimistä jutuista. Asia masentaa mua aivan tolkkuttomasti. Jättää en voi. Enkä varmaan edes halua. Pää hajoaa.

Jos tulen niin sanotusti kaapita ulos, menetän aivan kaiken elämässäni. Haluan että kaikki pysyisi normaalina, mutta tää elämä on vaan niin valheellista...

Ja tän kirjoituksen pointti on vaan että saan purkaa omaa pahaa oloa..=((

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko miehelle asiasta vihjaissut? tiesikö hän bi-ajatuksistasi?

Vierailija
2/15 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaltahan tuo vähän kuulostaa, mutta asioilla on tapana järjestyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää entisistäni jotka ovat naisia. Eräs niistä on jopa lapseni kummi täti.

ap

Vierailija
4/15 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on pitkä tie käytävänä, että pääset sinuiksi itsesi kanssa. Toivon sinulle voimia lähteä läpikäymään suurta muutosta. Se on aluksi pelottavaa ja tuntuu mahdottomalta, mutta muista että sinun elämäsi on sinua varten. Ei siksi että miellyttäisit muita ja toteuttaisit muiden odotuksia. Rohkeutta!

Vierailija
5/15 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä,rakas ap,et ole yksin!Muita on samassa jamassa jotka nyt on " havahtumassa" ...

Vierailija
6/15 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luulen et jos meille ero tulisi, en enää miehen kanssa eläisi. vaan Naisen.

Vierailija
7/15 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva kuulla.

Mulla sellainen tausta että en ole koskaan ollut naisen kanssa mutta silti tiedän olevani bi. Naiset kiinnostaa.

Miehen kanssa läheisyys tuntuu kyllä hyvältä mutta yhdyntä ei kiinnosta oikein, tuntuu ihan yhdentekevältä koko touhu. :(

Olen kuitenkin sinkku ja miettinyt pitäisköhän asiasta ottaa selvää ennenkuin aloitan jonkun miehen kanssa suhteen huomatakseni saman.

Vierailija
8/15 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää en voi, sillä hän on hyvä mies, mutta seksi ei kiinnosta. Muutenkin miesten kanssa on jotenkin hankala elää. Olemme niin erilaisia siis miehet ja naiset...

Olen ollut naisen kanssa ja haluaisin olla vieläkin...mutta mutta..mieheni on sanonut, että jos petän niin hän jättää..oli sitten mies tai nainen..joten enpä halua ottaa riskiä.

Vierailija
9/15 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen käsittänyt, että aiemmin vain kuvittelin että miehet myös seisuaalisesti kiinostavat minua, mutta kyse on enemmän juuri tuosta läheisyydenkaipuusta. Tiedän että se päivä tulee eteen kun miehelleni joudun kaikki nämä ajatukset ja todellisuuden kertomaan. Rakkaus vaan on sellainen ettei se tarvitse seksuaalista tyydytystä. Tiedän menettäväni mieheni kokonaan kun asia tulee julki. Suurinosa kavereistani hylkää minut edes asiaa miettimättä. Vanhempani eivät edes minua enää kotiinsa kutsuisi. Eli menetän kaiken.....

ap

Vierailija
10/15 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ajatellut, että jos joku ystävistäni olisi lesbo, se ei vaikuttaisi meidän ystävyyteen millään tavalla.

Ja kovasti voimia sinulle ap! Tilanteesi ei todellakaan ole helppo, mutta sinun on varmastikin itsesi kannalta parempi tulla ulos kaapista. Siinä ne todelliset ystävät selviävät. Mitä teetkään sellaisilla ystävillä, jotka eivät ole rinnallasi elämän jokaisella hetkellä, myös vaikeammilla hetkillä? Saat taatusti uusia, oikeita ystäviä vanhojen ns. " ystävien" tilalle. Ja lapsesi rakastavat sinua juuri sellaisena kuin olet! = )

Vierailija
11/15 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mutta, olettaen että et ole provo, ei varmaan kukaan ole elänyt onnellista elämää valheessa. Kuinka pitkään sinä olet valmis piilottelemaan ällötystäsi mieheltä, ja onko se edes kauhean reilua häntä kohtaan, pitää häntä lieassa, vaikka ällöttää?

Vierailija
12/15 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kanssa olemme muuttaneet toiselle paikkakunnalle, joten kaveripiiri vaihtui. Mieheni on jopa suositellut etten sano entisistä tyttöystävistäni mitään ääneen. Hän tietää myäs, että suurin osa katoaisi. Ainut ketä sata varmasti jäisi, olisi tämä minun exä, lapseni kummi.

Haukun itseäni joka päivä tämän asian takia. Tiedän että satutan miestäni vain enemmän ja enemmän mitä kauemmin venytän tätä. Mutta se ei ole helppoa. Minun pitäisi aloittaa elämäni aivan uudestaan ja se pelottaa....

ap

Vierailija
13/15 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin olen nähnyt kaveripiirejä, joissa kaikki ovat asioista täysin samaa mieltä ja yhtä jyrkästi. Paitsi jos hengaat joidenkin " aatteellisten" ihmisten kanssa. Tietysti aina eroissa tapahtuu näitä kaveripiirien jakaantumisia, eli on sun kaverit ja miehen kaverit. Jos teidän nykyinen tuttavapiiri on enemmän sun miehesi tuttuja, niin voi olla, että todellakin menetät kaikki kaverisi. Mutta sitten taas, onko se oikeaa elämää, jos elät sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät hyväksy sua sellaisena kuin olet? Mä ainakin arvostan ystävissäni sitä, että he ottavat mut karvoineni ja piikkineni. :)

Vierailija
14/15 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eivät hyväksyisi tällaista? Luulen, että vain oletat näin tapahtuvan. Eivät kaikki sinua hylkäisi. Miksi pelkäät niin paljon? Vai pakenetko sittenkin jotain muuta tämän asian taakse?

Vierailija:

Mieheni kanssa olemme muuttaneet toiselle paikkakunnalle, joten kaveripiiri vaihtui. Mieheni on jopa suositellut etten sano entisistä tyttöystävistäni mitään ääneen. Hän tietää myäs, että suurin osa katoaisi. Ainut ketä sata varmasti jäisi, olisi tämä minun exä, lapseni kummi.

Haukun itseäni joka päivä tämän asian takia. Tiedän että satutan miestäni vain enemmän ja enemmän mitä kauemmin venytän tätä. Mutta se ei ole helppoa. Minun pitäisi aloittaa elämäni aivan uudestaan ja se pelottaa....

ap

Vierailija
15/15 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä,rakas ap,et ole yksin!Muita on samassa jamassa jotka nyt on " havahtumassa" ...

Niin nykyään kun on sallittua ;)