Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teillä, joilla on huuliherpes. Kuinka kauan sykli suurinpiirtein kestää?

Vierailija
21.12.2016 |

Eli kihelmöinnistä normaalitilaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vectavir-voiteella muutama tunti.

Zoviraxilla pari päivää.

Vierailija
2/10 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun herpes aktivoituu, niin mulla kestää yleensä noin 3-5, että palautuu täysin oireettomaksi. Ehkä pieni arpi voi näkyä hieman kauemmin. Herpeksen oireilussa on todella paljon yksilöllisiä eroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en laita mitään, ainakin viikon rupineen päivineen. Hoito pitäs aloittaa jo ennen kihelmöintiä, jos vain kerkee. Oon nauttinut hitusen omenaviinietikkaa, sitruunaa ja soodaa ja nyt ei ole ainakaan vuoteen ollut mitään. Kokeile!

Vierailija
4/10 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisi päivää.

mutta yhteen aikaan tuli kolmen viikon välein. Nyt on ollut pidempi tauko. Yksi lääkäri suositteli d-vitamiinia; en ole aina muistanut ottaa.

Vierailija
5/10 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikka ehkäisee bakteerien ja virusten kasvua, jolloin elimistön Ph muu normaaliksi, siksi ko. ainekset ovat ennaltaehkäisyssään parempia kuin mitkään voiteet. 3

Vierailija
6/10 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunajakin auttaa herpekseen, ainakin mulla!

Vierailija
7/10 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viikko. Jos on käsidesiä saatavilla niin painelen sillä..

Vierailija
8/10 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei tule sitä kihelmöintivaihetta ollenkaan. Siksi on mahdoton ennakoivasti käyttää mitään apua.

Huomaan herpeksen kun patti ilmestyy huuleen ja se pysyy siinä yleensä viikon. Pillereillä lähtee parissa-kolmessa päivässä, mutta nyt raskaana en harmikseni voi niitä käyttää.

Nyt viimeisin herpes lähti noin kolmessa päivässä kun kastoin pattia murskatulla valkosipulilla useamman kerran päivässä.

9/10 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa. En ole löytänyt toimivaa hoitoa. Kaikki reseptivapaat myrkyt testattu, myös suun kautta otettavat tabletit. Ei auta kotikonstitkaan.

Ongelmana se, että rakkulavaihe iskee täysillä päälle ilman mitään ennakko-oireita. Onneksi tää on riesana vain 2 kertaa vuodessa, mutta inhottava vaiva siltikin.

Vierailija
10/10 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset näistä neuvoista :) Tosiaan itselle puhkesi tämä vaiva ekan kerran elämässäni (35v olen) Luulin alussa, että finni puhkeamassa huulen pieleen, joskus kun ollut. Sitten kirosin, kun alkoi ulkonäkö muuttumaan, että huuliherpes tämä..Pattivaiheessa apteekkin, voitelin mutta reilun viikon kesti kunnes normaali huuli taas. En vain ymmärrä mistä tullut, seksitöntä elämääkin ollut pari vuotta. Mutta kai se sitten ollut piilevänä elimistössä?. Kipenä olin hieman ja työstressiä ollut ennen tätä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi