Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero seksin vähyyden takia

Vierailija
21.12.2016 |

Nelikymppinen mies pihtaa. Ei auta keskustelut, ei seksikkäät alusasut,ei yhtään mikään. Seksimme on monipuolista ja haluan naisena kokeilla kaikkea uutta. Eroko?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen toi kommentoija numero 9

Ihmettelen miksi mä olen saanut noin runsaasti alapeukkuja (11kpl). Kuten kirjoitin me puhuttiin asiasta paljon ja itkettiinkin. Ei tämä minun lähtöni ollut mikään päähänpisto vaan 6 vuoden mietintöjen tulos. Ja uskon, että exäni, nykyinen ystäväni on myös paljon onnellisempi, koska hänen ei tarvitse miettiä tekosyitä miksi ei taaskaan 11 kuukauteen ole seksiä halunnut. Hän vaihtoi myös työpaikkaa, opiskelee samalla yliopistossa ja nainen on jenkeissä. Eli hänenkin elämä on onnellista ja hyvää.

Vierailija
42/47 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos toinen vasten tahtoaan kärsii haluttomuudesta (ei sitä kukaan oikeasti halua - olla haluton, ja siitä kärsii itsekin kun kokee olevansa huono kumppani vaikka sitä ei ääneen sanokaan), te kostoksi hankitte sivusuhteen. Kun tämä tulee ilmi, puolison loppukin itsetunto murenee, perusluottamus ja usko ihmisiin murenee ja ei tunne olevansa enää minkään arvoinen.

Sitäkö te haluatte puolisollenne?

Erotkaa vaikka mieluummin ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos toinen vasten tahtoaan kärsii haluttomuudesta (ei sitä kukaan oikeasti halua - olla haluton, ja siitä kärsii itsekin kun kokee olevansa huono kumppani vaikka sitä ei ääneen sanokaan), te kostoksi hankitte sivusuhteen. Kun tämä tulee ilmi, puolison loppukin itsetunto murenee, perusluottamus ja usko ihmisiin murenee ja ei tunne olevansa enää minkään arvoinen.

Sitäkö te haluatte puolisollenne?

Erotkaa vaikka mieluummin ensin.

Jos se on vasten omaa tahtoa, niin asialle on tietysti yritetty tehdä jotain, eikö vain? Seksuaaliterapeuttien, lääkäreiden, kirjojen, lääkkeiden yms avulla. Eikö niin?

Jos jotain lääkkeitä syö, e-pillereitä esim, niin on vaihtanut ne toisiin tai lopettanut välillä. Eikö niin?

Jos ei ole tehnyt mitään asialle, on aika röykeää esittää uhria.

44/47 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä miestä ei vaan kiinnosta. Sellaista se on. ei muakaan kiinnosta, ja olen onnekseni sinkku ettei ole ketään vonkaamassa. En ole aseksuaali ja olen edellisissä suhteissa ollut hyvinkin aktiivinen, nyt ei vaan enää nappaa. On muutakin tekemistä.

Vierailija
45/47 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen yritykseni. Ostin kaikenlaista viihdykettä itselleni. Liittyköön mukaan jos kiinnostaa. Vielä ei ole kiinnostanut. Ainakin minulla on kivaa.

Vierailija
46/47 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio kuntoon niin lähtee testotasot nousuun. Viina, tupakka ja stressi myös pois.

Vierailija
47/47 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokavalio kuntoon niin lähtee testotasot nousuun. Viina, tupakka ja stressi myös pois.

Millä sitä aikuista ihmistä pakottaa? Eihän tämä minun vehkeestäni kiinni ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä