Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero seksin vähyyden takia

Vierailija
21.12.2016 |

Nelikymppinen mies pihtaa. Ei auta keskustelut, ei seksikkäät alusasut,ei yhtään mikään. Seksimme on monipuolista ja haluan naisena kokeilla kaikkea uutta. Eroko?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi hankkia sivusuhde.

Vierailija
2/47 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne kuin ap:llä. Olen harkinnut sivusuhteen aloittamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hankala järjestää kun asuu pienessä pitäjässä jossa kaikki tuntee toisensa eikä se muutenkaan tuntuisi oikealta.

Vierailija
4/47 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seksi on monipuolista, mutta sitä ei ole? Täh?

Vierailija
5/47 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis seksi on monipuolista, mutta sitä ei ole? Täh?

Silloin harvoin kun on se on monipuolista.

Vierailija
6/47 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odotan lasten kotoa muuttamiseen, ja sen jälkeen tulee ero.

Totta hemmetissä haluan seksiä, koska tykkään siitä. En ymmärrä miksi meidän kulttuuriin on tungettu olettamus siitä, että seksiä ei saa haluta jos ja kun toinen (yleensä nainen, mutta joskus myös mies) ei sitä halua.

Tykkään hyvästä liikunnasta, tykkään hyvästä ruoasta jne. Tykkään monista asioista ja onneksi avioliitto ei ole oikeus kieltää niitä minulta.

Jos puoliso kieltäisi minulta kaiken muun ruoan kuin kaurapuuron ja meillä saisi syödä pelkästään kaurapuuroa 24/7 ja muut ruokalajit olisi kiellettyjä, niin johan se olisi kaikille selvää ettei se ole tervettä. Mutta kun seksi on rajoitettu yhteen kertaan kuukaudessa ja silloinkin se on suorittamista.

Vierailija
7/47 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaankin joku käsitys sen "pihtaamisen" syistä?

Vierailija
8/47 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa kirjoitti:

Itse odotan lasten kotoa muuttamiseen, ja sen jälkeen tulee ero.

Totta hemmetissä haluan seksiä, koska tykkään siitä. En ymmärrä miksi meidän kulttuuriin on tungettu olettamus siitä, että seksiä ei saa haluta jos ja kun toinen (yleensä nainen, mutta joskus myös mies) ei sitä halua.

Tykkään hyvästä liikunnasta, tykkään hyvästä ruoasta jne. Tykkään monista asioista ja onneksi avioliitto ei ole oikeus kieltää niitä minulta.

Jos puoliso kieltäisi minulta kaiken muun ruoan kuin kaurapuuron ja meillä saisi syödä pelkästään kaurapuuroa 24/7 ja muut ruokalajit olisi kiellettyjä, niin johan se olisi kaikille selvää ettei se ole tervettä. Mutta kun seksi on rajoitettu yhteen kertaan kuukaudessa ja silloinkin se on suorittamista.

Ei oikein jaksaisi vielä kymmentä vuotta odottaa.

Vierailija
9/47 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Tilanne oli inhottava. Itse haluan seksiä vähintään 4 kertaa viikossa ja mies kerran vuodessa... puhuttiin ja puhuttiin. Itkettiinkin. Otin eron. Ystävinä jatketaan edelleen. Minulla uusi mies. Hän on arabi eli haluaa vähintään yhtä usein kuin mä :) suhde on muutenki hyvä ja rakastetaan toisiamme. Muutin hänen takiaan Saksaan. Nyt olemme Suomessa joululomalla. Aina ennen miettinyt että oikeasti miksi jotkut viittii edes miettiä seksittömyyttä, kunnes kolahti omaan elämään. Onneksi taas kaikki hyvin :) Hyviä pyhiä kaikille!

Vierailija
10/47 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hankala järjestää kun asuu pienessä pitäjässä jossa kaikki tuntee toisensa eikä se muutenkaan tuntuisi oikealta.

Joo, ei se mustakaan oikealta tuntuisi. Vuosia sitten olin toisessa suhteessa, jossa leikittelin ajatuksella rakastajasta. En ollut oikeasti tekemässä sitä. Mutta lopulta päädyin sivusuhteeseen ja homma ei mennyt niin kuin strömsöössä. Kehitin jostain käsittämättömän himon tätä toista kohtaan. Sekosin suorastaan siitä ihanasta rakastumisen fiiliksestä. Kun suhde loppui, ajattelin häntä vuosia. Loukkasin miestäni kertomalla suhteestani. Lisäksi kehitin aivan järkyttävän syyllisyyden. Se aika oli sellaista vuoristorataa, että jos haluan pysyä kutakuinkin järjissäni, ei ehkä kannata lähteä sellaiseen.

Miten muut pystyvät hoitamaan sivusuhteensa niin kylmän rauhallisesti - vai pystyvätkö?

Vierailija
11/47 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Ei suostu mitään syyksi sanomaan. Ainoa mitä sanoi ettei seksi ole hänen elämänsä tärkein asia.

Vierailija
12/47 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama asia mietittäväksesi:

Onko avioliittonne muutoin hyvällä tolalla? Oletteko paitsi rakastavaisia myös parhaita ystäviä? Onko teillä paljon yhteistä tekemistä ja harrastuksia? Puhutteko keskenänne joka päivä? Kuinka usein kerrotte rakastavanne toisianne?

Meneekö teillä taloudellisesti hyvin? Onko miehellä stressiä tai työhuolia? Onko lapsillanne kaikki kunnossa? Kuinka perhedynamiikkanne toimii?

Oletko pitänyt huolta itsestäsi? Oletko hoikka, hyväkuntoinen, liikunnallinen? Oletko arjessasi rento ja hyväntuulinen? Onko asenteesi elämään positiivinen? Viehätätkö ja kiihotatko miestäsi yhä?

Vierailija
13/47 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama asia mietittäväksesi:

Onko avioliittonne muutoin hyvällä tolalla? Oletteko paitsi rakastavaisia myös parhaita ystäviä? Onko teillä paljon yhteistä tekemistä ja harrastuksia? Puhutteko keskenänne joka päivä? Kuinka usein kerrotte rakastavanne toisianne?

Meneekö teillä taloudellisesti hyvin? Onko miehellä stressiä tai työhuolia? Onko lapsillanne kaikki kunnossa? Kuinka perhedynamiikkanne toimii?

Oletko pitänyt huolta itsestäsi? Oletko hoikka, hyväkuntoinen, liikunnallinen? Oletko arjessasi rento ja hyväntuulinen? Onko asenteesi elämään positiivinen? Viehätätkö ja kiihotatko miestäsi yhä?

Näitä kaikkia on tullut mietittyä yhdessä ja erikseen mutta ei ne ole vastausta tuoneet tähän ongelmaan.

Vierailija
14/47 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä, teillä on sitten asiat kunnossa (seksiäkin miehen mielestä sopivasti, sinusta tosin liian vähän). Kaikki huomioon ottaen olette joka tapauksessa onnellinen pari. Ehkä se seksin määräkin siitä kasvaa. Hyvää joulua!

Vierailija
15/47 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmoitin miehelle että jollei seksiä ole kohtuullisesti (2krt kuussa) niin alan hakea sitä muualta. Kun ensimmäistä kertaa lähdin vieraan miehen sänkyyn niin mies tiesi kyllä minne olen menossa. Jollei aikuinen ihminen saa suutaan auki ettei tuo sovi, niin se ei ole minun vikani.

Vierailija
16/47 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä, teillä on sitten asiat kunnossa (seksiäkin miehen mielestä sopivasti, sinusta tosin liian vähän). Kaikki huomioon ottaen olette joka tapauksessa onnellinen pari. Ehkä se seksin määräkin siitä kasvaa. Hyvää joulua!

Eihän ne kunnossa ole jos seksiä on maksimissaan kerta kuukaudessa. Luulen tietäväni syyn seksin vähyyteen mutta mies ei sitä myönnä joten eipä tässä varmaan jää muuta tehtäväksi kuin erota.

Vierailija
17/47 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Ei suostu mitään syyksi sanomaan. Ainoa mitä sanoi ettei seksi ole hänen elämänsä tärkein asia.

Sillä on sitten erektion kanssa ongelmia. Samaa nimittäin veisteli oma ukkoni. Luulin että miehestä oli tullut homo kun pihtasi vuosia sanomatta mitään syytä ja kiljui jos ehdotin esim. suihinottoa.

Vierailija
18/47 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu.

Taas on mennyt reilu kuukausi kun viimeksi sain mieheltä. Olen muistutellut asiasta nätisti taas pari viikkoa ja lupaa että huomenna on aikaa, ihan varmasti. No huominen tulee ja onkin työmatkalla, asiakkaiden luona, salilla tai muuten vaan "unohtaa asian". Tai sitten teini on kotona eikä voida olla. Ja hän on mua 5v nuorempi eikä vaan jaksa eikä viitsi. Muutenkaan hän ei tykkää halailusta joten läheisyyttäkään ei ole ellen mene itse halaamaan ja pussaamaan.

Olen hoikka, hyvinhoidettu, sopivasti treenaava, hyväntuulinen, teen paljon asioita mieheni puolesta häntä ilahduttaakseni, en nalkuta, sängyssä estoton ja valmis kaikkeen kivaan. Olemme toistemme parhaat ystävät ja kumppanit ja todella sitoutuneet toisiimme ja tähän suhteeseen (20v jo), vietämme paljon aikaa yhdessä.

Elämässä on kyllä stressiä töistä ja terveydestä mutta ei niin paljoa että pitäisi tulla meidän väliin.

Harmittaa... maailmassa on ihania miehiä jotka olisivat valmiit hellyyteen ja läheisyyteen mutta en pysty missään tapauksessa mihinkään random-panoon. Mulla pitää olla tunneside toiseen ennen kuin menen sänkyyn. Sitten avioliitto onkin lopullisesti ohi jos sellaiseen törmään...

Vierailija
19/47 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä on sitten erektion kanssa ongelmia. Samaa nimittäin veisteli oma ukkoni. Luulin että miehestä oli tullut homo kun pihtasi vuosia sanomatta mitään syytä ja kiljui jos ehdotin esim. suihinottoa.

Ei ole. Kyllä seisoo ihan hyvin silloin harvoin kun antaa.

Vierailija
20/47 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ratkaiseeko ero ongelmasi? Saatko sitten enemmän seksiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä