Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoisitte jos joku aina vitsailisi teille sopimattomasti?

Vierailija
21.12.2016 |

Lähipiiriin kuuluu tällaisia ihmisiä jotka jaksavat vuosi toisensa jälkeen heittää hauskaa läppää lemmikeistäni (kaneja ja jyrsijöitä) ja ruokavaliostani (kasvissyöjä). vitsit ovat mauttomia ja loukkaavia eikä näytä menevän perille kun

totean että onpas teillä halvat huvit yms. Pitääkö alkaa vääntää samanlaista juttua takaisin? Ilmeisen erilaiset maailmankuvat meillä on. Eivät voi ymmärtää että pienikin elämä on rakas ja arvokas.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin lopettamaan ja jos ei tehoaisi, niin alkaisin heittämään huonoja juttuja takaisin, niin että tuntuu.

Vierailija
2/15 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro esimerkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä olen sanonut suoraan, vakavalla ja kyllästyneellä naamalla, että "juttusi on kyllä niin tosi surkea, että olisi parempi jättää sanomatta, sorry". Ja tähän ei lisätä minkäänlaista hymyä, ei edes säälivää, puhumattakaan mistään khikihihihihityksestä. Eikä myöskään henkilökohtaisen loukkaantumisen osoitusta. Vain se perusilme ja kyllästyminen.

Mun kuulemat sopimattomat vitsit tosin on yleensä seksistisiä tai rahaan liittyviä.

Vierailija
4/15 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro esimerkki.

"Pahimpia" nyt vaikka että kanista saisi hyvän paistin, miksen tee turkista itselleni hattua. Ja että hamsteri olisi tosi helppo puristaa kuoliaaksi, ajattele jos nyt ku menen katsomaan sitä niin se onkin kuollut.

Olen kuunnellut näitä juttuja ja aina todennut ettei ole kovin hauskaa. Nyt jostain syystä alkoi kiehua ja haluaisin oikeasti sanoa takaisin vaikka siinä menisikin tunnelma pilalle.mietin miksi ylipäätään tällaisia puhuvat kun eihän esimerkiksi koiristakaan pilailla näin omistajilleen.

Vierailija
5/15 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ihmisillä on tapana sekä vitsailla tyhmyyttään että ilkeyksissään. Itse yritän päästä selville aina siitä, kumpi on kyseessä ja vastaa samalla mitalla takaisin. Kiitän luojan lahjana saamaani terävää kieltä, jolla olen saanut ei ainoastaan hiljaiseksi toiset  vaan myös huomaamaan oman typeryytensä. En ole kovin loukkaantuvaa tyyppiä, joten en mene paniikkiin enkä saa kyyneliä silmiini  tällaisten sanomisten edessä. Toisaalta annan pitkälti "kaikkien kukkien kukkia". Joskus vain käännän selkäni tyhmille kommenteille. Olisivatpa edes älykkäitä sivalluksia, mutta ei!

Vierailija
6/15 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko otat asian esille silloin, kun on normaalia keakustelua käynnissä. Ei tarvitse asiasta tehdä suurta numeroa mutta toteat vain, että toivot että nämä loukkaavat puheet loppuu.

Tai sitten annat samalla mitalla takaisin, alat kommentoimaan "hauskoja" juttuja näistä muista. Tai sitten reagoit tällaiseen loukkaukseen ylimitoitetulla feikillä röhönaurulla. Naurat ja hakkaat pöytää kuinka hauskaa onkaan kuulla, että kanistasi saisi tehtyä paistin. Vielä naurun lomassa toistelet tätä "kanista paisti!?" Hahahahhahaha, hauskaa! Miten sulla voikaan olla noin hauskoja kavereita. Luulisi etteivät ihan kauhean kauaa jaksa jatkaa tuota, jos saat aina tuollaisen ylimitoitetun feikin naurukohtauksen. :-D

Vierailija
7/15 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin poistumaan kodistani, jos ei suostuisi tajuamaan ettei tuollainen ole sopivaa. Ei tuollaisia ihmisiä tarvitse pitää lähellään.

Vierailija
8/15 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro esimerkki.

"Pahimpia" nyt vaikka että kanista saisi hyvän paistin, miksen tee turkista itselleni hattua. Ja että hamsteri olisi tosi helppo puristaa kuoliaaksi, ajattele jos nyt ku menen katsomaan sitä niin se onkin kuollut.

Olen kuunnellut näitä juttuja ja aina todennut ettei ole kovin hauskaa. Nyt jostain syystä alkoi kiehua ja haluaisin oikeasti sanoa takaisin vaikka siinä menisikin tunnelma pilalle.mietin miksi ylipäätään tällaisia puhuvat kun eihän esimerkiksi koiristakaan pilailla näin omistajilleen.

Nuohan kuulostaa ihan sairailta ja pelottavilta. Kuka onkaan, tuollainen ihminen ei ole ystäväsi, ja sinuna en luottaisi häneen. Jos on sukulainen, sille ei voi mitään, mutta älä luota tuollaiseen äläkä suostu kuuntelemaan noita.

Ja todella toivon, ettei ole poikaystäväsi, nimittäin jos on niin vaihtoon ja heti.

Vierailija
9/15 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lähisukulainenkin voi olla tosi törkeä ihminen, minulla esimerkiksi äiti. En voi laittaa välejä poikki, mutta koskaan niistä ei tule luottamuksellisia.

Vierailija
10/15 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies loukkaa mua usein kommentoimalla, ettei usko jumalaan, joulupukkiin tai muihin satuolentoihin. Lisää usein vielä, että sehän on tutkittu juttu, että uskonnolliset ihmiset ovat vähemmän älykkäitä.

Vaikken mikään hihhuli olekaan, niin kyllä silti tuo loukkaa. Mut mieheni on niin kova loukkaamaan, etten enää jaksa välittää. Vaikka sanois mitä, niin ihan sama.

Sara

Vierailija
11/15 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ihmiset ovat siis sukulaisia, aikuisia ja yksi teini jonka ISÄ vitsailee lapsensa kanssa. Ei olla hirveän läheisiä.

10,

Poikaystävältä/mieheltä en kuuntelisi herjaavia kommentteja jos ei usko kun sanon.

Koen silti ettei eläimen kuolemassa ole mitään hauskaa. En ole kovin herkkä ja kestän kyllä kaikenlaista huumoria muuten. Tuon hamsterikommentin jälkeen meinasin todeta samalla lailla ihmiselle itsestään. Teki pahaa koska eläin oli vanha ja sairas jo tuolloin. Siinä mielessä olen ehkä erikoinen (jonkun mielestä ehkä ) että pidän kaikkien eläinten ja ihmisten elämää yhtä arvokkaana. Siksi tuntuu oudolta että pienen eläimen hengen kustannuksella pelleillään.

Vierailija
12/15 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille vitsaillaan myös että kanista saisi hyvän paistin ja turkin. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Koiristahan vasta kuuleekin herjaa esim chi huahua on aina rotta. Dobermanni seefferi rotwailer jne. muka veri taistelu tappokoiria. Tanskandogi on tyhmä jne. Kyllähän sitä idioottia porukkaa liikkuu ja paljon.

Vierailija
13/15 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille vitsaillaan myös että kanista saisi hyvän paistin ja turkin. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Koiristahan vasta kuuleekin herjaa esim chi huahua on aina rotta. Dobermanni seefferi rotwailer jne. muka veri taistelu tappokoiria. Tanskandogi on tyhmä jne. Kyllähän sitä idioottia porukkaa liikkuu ja paljon.

Liikkuu liikkuu. Eikä siinä mitään jos jäisi vaikka yhdeksi kerraksi nämä vitsit. Kyllä sen verran kestää huonoakin huumoria.

Tosin, mielestäni on silti joku ero sanoa että lehmä on tyhmä tai possu haisee pahalta, kuin naureskella että nyljetkö lemmikkisi kun se kuolee. Tai jokin raja siinä ylittyy. No tämä nyt on pilkunviilaamsta, loukkaavat vitsit on loukkaavia vitsejä. Ap.

Vierailija
14/15 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niillä on vaikka koiria, niin kysy että onkos lenkillä löytynyt herkullisia lihapullia maasta.

Vierailija
15/15 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että syön mieluummin koiraa.

Jos vitsailu jatkuisi, käskisin varmaan lopettamaan. Jos se ei tehoaisi, alkaisin vältellä noita ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme