Haluaisin tappaa itseni
Elämäni on paskaa, elän parisuhteessa pettäjä paskan kanssa.
Olin hetken aikaa ihastunut yhteen mieheen ja nyt hänkin on suhteessa toiseen naiseen.
Kaikki on ympärilläni kiireisiä ja onnellisia, mun elämä vaan on paskaa!
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Voi....ikävä alennustila sulla menossa. Sun löydettävä omanarvontunto. Pelkäätkö yksinäisyyttä. Taidat olla vielä aika nuori.....
Sitä kutsutaan myös sielun pimeäksi yöksi.
Osaatko itse vielä kääntyä sisäänpäin tutkiaksesi elämääsi? Vai oletko arvossasi muiden yläpuolella? Todellako?
Ap on tuskin paikalla lukemassa mitä kirjoitatte hänelle. Aloitus on 7v vanha.
sitten vaan ryhdyt toimeen ja lakkaat notkumasta palstalla. ei se täällä kirjoittelemalla onnistu.
Vierailija kirjoitti:
ihan varmasti on. nuo itsemurhalla uhkailevat ovat niin laiskoja ja saamattomia, etteivät ole 7 vuodessa toteuttaneet lupaustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan varmasti on. nuo itsemurhalla uhkailevat ovat niin laiskoja ja saamattomia, etteivät ole 7 vuodessa toteuttaneet lupaustaan.
No tuskinpa on juuri nyt palstalla. Toivon että Ap voi paremmin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskinpa on juuri nyt palstalla. Toivon että Ap voi paremmin nykyään.
miksi sellaista toivot? sehän tarkoittaa, että ap ei ole saavuttanut tavoitteitaan ja unelmiaan
Hän on hyvä vaan! Miksi siitä meille ilmoittelet?
TA pa kaikki persut, teet palveluksen isänmaalle.
Se on elämä pelkoa ja avuttomuutta. Et näe tietä ulos mutta tavallaan olet itse estämässä itseäsi elämästä.
Toivottavasti saat tästä jotain irti, olen itse ollut samassa tilanteessa.
Määritteleekö raha sinun arvosi ihmisenä?
Määritteleekö pukeutumisesi tai muiden ihmisten katseet arvosi ihmisenä?
Pidätkö itseäsi rumana tai alempiarvoisena?
Voitko olla ylempiarvoinen ilman rahaa? Etkö todella?
Mikä määrittelee menestyneen ihmisen? Ulkoinen habitus? Hyvät vaatteet? Siisti olemus? Kauneus? Puhetapa? Vai pelkkä olemus?
Tiedän useita ihmisiä jotka suorastaan loistavat olemuksessaan vaikkei heillä ole mitään edellä mainittua ja silti ovat omalla tavallaan menestyneitä sillä heille raha on vain vaihdon väline.
-ole rakastettu ja löydät-