Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin tappaa itseni

Vierailija
20.12.2016 |

Elämäni on paskaa, elän parisuhteessa pettäjä paskan kanssa.
Olin hetken aikaa ihastunut yhteen mieheen ja nyt hänkin on suhteessa toiseen naiseen.
Kaikki on ympärilläni kiireisiä ja onnellisia, mun elämä vaan on paskaa!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä estää?

Vierailija
2/29 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset eroa pettäjästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset eroa pettäjästä?

Olen yrittänyt päästä hänestä eroon, se vaan ei onnistu. Olen ehkä vähän aikaa pitämättä yhteyttä, mut sitten sorrun.

Itseasiassa olen niin säälittävä, etten edes tajua miten voisin tappaa itseni.ä

Vierailija
4/29 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä ihan vääränlaista itsepuhelua. Mene peilin eteen ja sano itsellesi että olet kaunis ja arvokas. Hyvää joulua.

Vierailija
5/29 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsoo vessanpönttöön niin hyvällä tuurilla saattaa nähdä elämässä muutakin kuin paskaa.

Vierailija
6/29 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin tappaa itseni työttömyyden ja köyhyyden takia. En pääse käsiksi lääkkeisiin työttömänä, tiedän kyllä mitä lääkkeitä otetaan. En uskalla hypätä junan alle enkä parvekkeelta alas, olen pelkuri. Pelkään neliraajahalvausta vaipoissa, hoitajien armoilla.

Vierailija
7/29 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin tappaa itseni työttömyyden ja köyhyyden takia. En pääse käsiksi lääkkeisiin työttömänä, tiedän kyllä mitä lääkkeitä otetaan. En uskalla hypätä junan alle enkä parvekkeelta alas, olen pelkuri. Pelkään neliraajahalvausta vaipoissa, hoitajien armoilla.

No sittenhän sitä voi mennä vaikka töihin jos tässä on sun vaihtoehdot.

Vierailija
8/29 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi....ikävä alennustila sulla menossa. Sun löydettävä omanarvontunto. Pelkäätkö yksinäisyyttä. Taidat olla vielä aika nuori.....

Vierailija
9/29 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä?? Olet pettäjä miehen kanssa ja ihastuit toiseen mieheen itse? Ymmärsinkö oikein? Eikö ole nyt vähän ristiriitaista.

Roikut jossain miehissä... Ei kukaan muu voi tehdä sun elämästäsi paskaa tai hyvää kuin sinä itse.

Mene lääkäriin. Ei kannata tappaa itseään kun sun ongelmiin on olemassa muitakin ratkaisuja.

Vierailija
10/29 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä ihan vääränlaista itsepuhelua. Mene peilin eteen ja sano itsellesi että olet kaunis ja arvokas. Hyvää joulua.

Kiitos ,itken täällä. Mutta tosiasissa olen ruma ja läski.

En ymmärrä mikä tarkoitus on mun elämällä.

Mullon kaksi lasta, isä joka rakastaa heitä ja lapset isää. Lapset haluaisivat muuttaa isänsä luokse. Kukapa tälläisen ihmisen kanssa haluaisi asua. Joulun lapset ovat isällään, mieheni lapsiensa kanssa. Olen yksin joulun... mielesdä pyörii sana tilaisuus -ap-

Vierailija
11/29 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.. Jos olis ase saatavilla niin varmaan tekisin sen kännissä.. En tiedä enää mitä tehdä, haaveilen vaan kuolemasta. Lisäksi se lisää syyllisyyttä, että elän vielä tälläisessä maassa jossa mahdollisuudet kaikkeen pitäis olla hyvät, mut en vaan itse saa mitään aikaiseksi. Tunnen olevani täysin luuseri ja hyödytön. No, mutta voimia sulle, haluun vaan sanoo ettet oo yksin, uskon että meitä on aika monta Suomessa tässä tilanteessa tällä hetkellä.

Vierailija
12/29 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on lapsiakin? Mene nyt hyvä ihminen lääkäriin. Miten voit edes harkita tappavasti lapsiltasi äidin. Olet heille tärkeintä maailmassa. Ehkä tarvitset vähän lepoa niin voit olla taas lapsillesi hyvä äiti. Käy vaikka jonkun ystävän kanssa kylpylässä rentoutumassa.

Vierailija
13/29 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että eivät ole olleet puhtaat jauhot pussissa mullakaan. Jeb, ihastuin toiseen mieheen. Ikää mulla yli 40.

Olen elänyt elämäni seksillä ja miehillä. Sillä et minusta välitetään. Enää ae ei riitä, että joku panee minua. Haluaisin olla muutakin. -ap-

Vierailija
14/29 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut samanlaisia tunteita kun olen ollut masentunut mutta kun masennus meni ohi niin elämä alkoi tuntua pikkuhiljaa paremmalta ja tällä hetkellä rakastan elämää kun muutin sitä mieluisekseni. Kannattaa hankkia apua. Jutelkaa jollekin läheiselle fiiliksistänne. Muuttakaa elämäänne. Vaihtakaa miestä jos suhde on paskaa. Elämässä tulee pettymyksiä mutta onnekdi tulee myös onnistumisia. Itsemurha ei ole se oikea ratkaisu.

Vierailija
15/29 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ystäviä joka lähtisi mun kanssa jonnekkin ja vaikka olisikin ei mulla ole varaa lähteä. Kaikki rahat menee lapsiin, niin kuuluukin olla. Tänään repes mun ainoot housut, hiton hienoa. -ap-

Vierailija
16/29 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity nyt nauttimaan lapsistasi,rakkaus tulee kun on oikea aika,hoida itseäsi,nuku hyvin,syö säännöllisesti,aloita harrastus,vaikka meditointi,ei maksa mitään ja savutat mielenrauhan,mieti mitä hyvää sinulla jo on,äläkä takerru siihen mitä sinulla ei ole!tsemppiä,unohda itsariaikeet ja puhu niistä ammattiauttajan kanssa,voit olla masentunutkin mikä hoituu lääkkeillä

Vierailija
17/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No parempi onkin ettet mene toisten päivää pilaamaan junan alle. Törkeimmät teot on mennä junan alle tai rekan keulaan. Menkää vaikka metsään vähissä vaatteissa mutta antakaa toisten tehdä työnsä he eivät ole syypäitä teidän kurjuuteen 

Vierailija
18/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen jumissa pettäjänaisen kanssa.

Olen jo tavallaan luovuttanut, aina kun tulee vastoinkäymisiä hän on erossa pelikavereistaan vaan heti kun menee hyvin tulevat ne takaisin.

Tekisi mieli muuttaa erilleen vaan ei ole tukea asialle eikä kavereita.

Vihaan itseäni siitä etten antanut ensivaikutelmalle mahdollisuutta vaan muutin yhteen siitä huolimatta. Suoraan sanottuna veemäinen tilanne ja joskus tuntuu et ois vain helpompi syödä lääkekaappi tyhjäksi ja lähtä. 

Toisaalta taas olen alkanut katsella varovaisesti uutta suhdetta ja jos semmoinen sattuu kohdalle, nostan täältä kytkintä.

Voimia ja lämpöä sulle. 

Vierailija
19/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju 7v vanha. Joku nostaa vanhoja ketjuja nyt urakalla.

Vierailija
20/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on talvi. Aina voi hypätä jäihin. Ja tiedoksi, tämä on itselle nyt ensimmäinen talvi yli kymmeneen vuoteen, etten edes harkitse sitä, kun löytämäni ammattiapu pitää itseäni sen verran pinnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme