Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Utrion Paperiprinssi vai Kinnusen Neljäntienristeys joululukemiseksi?

Vierailija
20.12.2016 |

Olen hidas lukija, joten pitää valita. Kumpi parempi valinta rauhalliseen joulutunnelmaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäntienristeys oli mielestäni ahdistava, olisi pilannut minun jouluni. Utriota en ole lukenut.

Vierailija
2/10 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utrio on just sopivan kevyttä ja romanttista joululuettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vinkki, mietinkin joku päivä, onko Utriolta tullut mitään viime aikoina.

Joskus lueskelin vanhempien hyllystä niitä vanhempia kirjoja, mukavan kevyttä, mutta historiallisia faktoja aina tarkistettu ja ajankuvaukset asianmukaisia - siksi tykkäsin.

Vierailija
4/10 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utrio!

Vierailija
5/10 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, nyt on helppo pakata mukaan Utrio!

Vierailija
6/10 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus lueskelin vanhempien hyllystä niitä vanhempia kirjoja, mukavan kevyttä, mutta historiallisia faktoja aina tarkistettu ja ajankuvaukset asianmukaisia - siksi tykkäsin.

Nämä uudemmat 1800-luvun Utriot ovat paljon kevyempää ja viihdyttävämpää luettavaa kuin ne 70-luvulla kirjoitetut keskiaikaan sijoittuvat.

Mutta suosittelen Paperiprinssiä. Hauskaa vaihtelua kun sankaritar ei ole kaunis ja sankarikin rampa.

Vierailija
7/10 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä uudemmat 1800-luvun Utriot ovat paljon kevyempää ja viihdyttävämpää luettavaa kuin ne 70-luvulla kirjoitetut keskiaikaan sijoittuvat.

Mutta suosittelen Paperiprinssiä. Hauskaa vaihtelua kun sankaritar ei ole kaunis ja sankarikin rampa.

Kiitos tästäkin vinkistä! Taidankin etsiä tuon kirjan, kun en ole pitkään aikaan utrioinut :)  Olen tosiaan lukenut  noita keskiaikaisia ja jonkin sinne 1800-luvulle sijoittuneen viimeksi.

Kiva, että kerroit meille täällä. :)

Vierailija
8/10 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Paperiprinssiä lukenut, mutta Neljäntienristeys (ja Lopotti) olivat positiivisia yllätyksiä. Suosittelen.

Vierailija
9/10 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperiprinssi oli ihana. Suosittelen!

Vierailija
10/10 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästäkin vinkistä! Taidankin etsiä tuon kirjan, kun en ole pitkään aikaan utrioinut :)  Olen tosiaan lukenut  noita keskiaikaisia ja jonkin sinne 1800-luvulle sijoittuneen viimeksi.

Kiva, että kerroit meille täällä. :)

Mä luin viime jouluna tuon Paperiprinssin ja siitä innostuneena aloitin alusta Utrion tuotannon. Harmillista ettei ihan kaikkia kirjastostakaan löydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi