Utrion Paperiprinssi vai Kinnusen Neljäntienristeys joululukemiseksi?
Olen hidas lukija, joten pitää valita. Kumpi parempi valinta rauhalliseen joulutunnelmaan?
Kommentit (10)
Utrio on just sopivan kevyttä ja romanttista joululuettavaa.
Hyvä vinkki, mietinkin joku päivä, onko Utriolta tullut mitään viime aikoina.
Joskus lueskelin vanhempien hyllystä niitä vanhempia kirjoja, mukavan kevyttä, mutta historiallisia faktoja aina tarkistettu ja ajankuvaukset asianmukaisia - siksi tykkäsin.
Kiitos, nyt on helppo pakata mukaan Utrio!
Vierailija kirjoitti:
Joskus lueskelin vanhempien hyllystä niitä vanhempia kirjoja, mukavan kevyttä, mutta historiallisia faktoja aina tarkistettu ja ajankuvaukset asianmukaisia - siksi tykkäsin.
Nämä uudemmat 1800-luvun Utriot ovat paljon kevyempää ja viihdyttävämpää luettavaa kuin ne 70-luvulla kirjoitetut keskiaikaan sijoittuvat.
Mutta suosittelen Paperiprinssiä. Hauskaa vaihtelua kun sankaritar ei ole kaunis ja sankarikin rampa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä uudemmat 1800-luvun Utriot ovat paljon kevyempää ja viihdyttävämpää luettavaa kuin ne 70-luvulla kirjoitetut keskiaikaan sijoittuvat.
Mutta suosittelen Paperiprinssiä. Hauskaa vaihtelua kun sankaritar ei ole kaunis ja sankarikin rampa.
Kiitos tästäkin vinkistä! Taidankin etsiä tuon kirjan, kun en ole pitkään aikaan utrioinut :) Olen tosiaan lukenut noita keskiaikaisia ja jonkin sinne 1800-luvulle sijoittuneen viimeksi.
Kiva, että kerroit meille täällä. :)
En ole Paperiprinssiä lukenut, mutta Neljäntienristeys (ja Lopotti) olivat positiivisia yllätyksiä. Suosittelen.
Paperiprinssi oli ihana. Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta suosittelen Paperiprinssiä. Hauskaa vaihtelua kun sankaritar ei ole kaunis ja sankarikin rampa.Kiitos tästäkin vinkistä! Taidankin etsiä tuon kirjan, kun en ole pitkään aikaan utrioinut :) Olen tosiaan lukenut noita keskiaikaisia ja jonkin sinne 1800-luvulle sijoittuneen viimeksi.
Kiva, että kerroit meille täällä. :)
Mä luin viime jouluna tuon Paperiprinssin ja siitä innostuneena aloitin alusta Utrion tuotannon. Harmillista ettei ihan kaikkia kirjastostakaan löydä.
Neljäntienristeys oli mielestäni ahdistava, olisi pilannut minun jouluni. Utriota en ole lukenut.