Miten miehen penis asettuu alushousuissa?
Onko se lahkeen puolella, sullottuna kaarelle vai suoraan alaspäin?
Kommentit (94)
Olen miettinyt tätä koko ikäni mutta en ole saanut kysyttyä :D
Pitääkin tiedustella asiaa tutuilta...
Parillisina päivinä solmin sen englantilaiselle ja parittomina päivinä ranskalaiselle kravattisolmulle.
Mytyssä keskellä koko paketti kasassa, ei se niin iso ole, että pitäisi lahkeeseen asetella. Talvikylmällä olen havainnut miten kylmä penis on ulkoa tullessa. Pitäis varmaan joku öljykäyttöinen peniksenlämmitin hankkia.
On hyvin ' teleskooppimallinen' eli on esillä vain tarvittaessa ja sopii kitkatta naisten pikkareihin (joita aina käytän koska mukavammat ja keveämmät.)
Itselläni penis pienenee 1/3 -osaan verrattuna siihen mitä on juhlakunnossa keskivertoa isompi. Eli hyvin mahtuu siihen leikkaukseen joka kalsareissa on varustukselle varattu. Reiteen teippaukset sun muut on hauskoja anekdootteja.
Vierailija kirjoitti:
Pillifarkkujen pitäjillä on pilipalivehkeet. Mitä lökemmät housut sitä isompi mulkku.😂
Not true.
Seisoessa vasten vatsaa ja muuten jommassa kummassa lahkeessa.
En voi pitää löysiä alushousuja ollenkaan. Joko trikooboksereita tai tangoja. Muuten istun munani päälle kun on löysänä lahkeessa.
No onpas täällä isoja mulkkuja :D
Mäkin oon aina halunnut tietää. D:
No minulla ainakin on niin pieni löysänä että se roikkuu tuossa melko keskellä, Kiveksetkin ovat alempana kuin kullinnuppi.. Ei sillä ole mitään asiaa kumpaankaan lahkeeseen. Onkohan minulla jotenkin poikkeuksellisen pieni kikkeli? Kyllä se seisoessa on ihan normaali silti.
Vierailija kirjoitti:
No minulla ainakin on niin pieni löysänä että se roikkuu tuossa melko keskellä, Kiveksetkin ovat alempana kuin kullinnuppi.. Ei sillä ole mitään asiaa kumpaankaan lahkeeseen. Onkohan minulla jotenkin poikkeuksellisen pieni kikkeli? Kyllä se seisoessa on ihan normaali silti.
Sama juttu mulla, yleensä se on vaan semmonen ruttuinen mytty tiukahkoissa housussa.
Useimmilla miehillä penis on lepotilassa todella pieni verrattuna erektioon. Tosin vehkeen koko vaihtelee todella paljon myös lepotilassa lämpötilasta, kuun asennosta yms. riippuen. On todella ärsyttävää, että osassa alushouisista ei todellakaan ole varattu vehkeille kovin paljon tilaa. Siksi käytänkin aina löysiä boksereita, niissä saa vehkeet olla vapaasti.
Itse kysymykseen, niin löysissä boksereissa vehkeet on miten sattuu. Tiukanmallisissa vähän sama tilanteesta riippuen. Jos housuissa on muotoiltu tila vehkeille, niin ne asettuvat siihen keskelle. Tiukimmissa malleissa sitten peniksen koosta ja muodosta riipuen joko mytyssä, ylöspäin tai lahkeessa.
Eli ei todellakaan ole yhtä yksinkertaista vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Onko se lahkeen puolella, sullottuna kaarelle vai suoraan alaspäin?
Se vehje on niinkuin teleskooppionki. Eli spoilerina: Jos on tiukat alushousut/kylmä, se menee ruttuun eikä asetu varsinaisesti mihinkään. Jos on lämmin ja löysät housut, se menee sinne missä on tilaa.
Helppoa.
Jos hiukankin panettaa ja naisia näkyvissä, niin mulkussa alkaa ensin tuntua kihelmöintiä, sitten sykintää ja lopulta varsi alkaa pikku hiljaa oieta ja suunnata ylös oikealle. Jos on joustavat alkkarit, niin tämä vaihe tuntuu hyvältä.
Ainoo huono puoli on, että panetus vain pahenee, kun mulkku hieraantuu kalsareita vasten. Silloin tekisi mieli alkaa kouria lähimmän naisen persettä ja tunkea mulkku sinne. No, usienkaan se ei ole mahdollista ja joutuu kärvistelemään liemissään.
Vierailija kirjoitti:
Jos hiukankin panettaa ja naisia näkyvissä, niin mulkussa alkaa ensin tuntua kihelmöintiä, sitten sykintää ja lopulta varsi alkaa pikku hiljaa oieta ja suunnata ylös oikealle. Jos on joustavat alkkarit, niin tämä vaihe tuntuu hyvältä.
Ainoo huono puoli on, että panetus vain pahenee, kun mulkku hieraantuu kalsareita vasten. Silloin tekisi mieli alkaa kouria lähimmän naisen persettä ja tunkea mulkku sinne. No, usienkaan se ei ole mahdollista ja joutuu kärvistelemään liemissään.
Mene hoitoon, olet sairas. Hyvä, ettet nyt sentään "useinkaan" voi tehdä niin, mutta tuollaisia ei ole ihan tervettä ja hyväksyttävää ajatella, enkä näe, miksi tuollaista on hyvä kirjoittaa tällä tavalla ylpeästi edes anonyyminä nettiin.
Taidat olla niitä tyyppejä, jotka joissain tapauksissa myös hyväksyvät raiskauksen. "Jos vaan panetti liikaa."
Omituisin kysymys vähään aikaan.