Onko mies sairaanhoitajista suurin osa homoja?
Miten on?
Kommentit (13)
Homo-, bi- ja muita vähemmistöseksuaalisia on Suomessa alle 10%, joten en usko, että sairaanhoitajamiehistä enemmistö kuuluisi seksuaalivähemmistöön.
Totta kai! Kaikki naisvaltaisilla aloilla olevat miehet on homoja ja miesvaltaisilla aloilla olevat naiset lepsoja. Johan tuo jo ala-asteella opetetaan, jos oma vanhempi sattuu olemaan sukupuolelleen epätyypillisellä alalla.
Mieheni on sh ja kaikki hänen miespuoliset opiskelukaverit sekä kaikki ne hänen miespuoliset työkaverit, jotka tunnen (lähi- ja sairaanhoitajat ja lääkärit) ovat parisuhteessa naisen kanssa.
On. Ainakin minä olen ja kaikki miehet jotka tunnen ja jotka ovat sairaanhoitajia ovat homoja.
Vierailija kirjoitti:
On. Ainakin minä olen ja kaikki miehet jotka tunnen ja jotka ovat sairaanhoitajia ovat homoja.
Opiskelitko hesassa jossain? Meinaan täällä päin ainakin on sellasia kinky bileitä homo hoitajille ettei tosikaan.
No suurin osa miehistä on homoja, niin tottakai sairaanhoitajistakin.
Vierailija kirjoitti:
Homo-, bi- ja muita vähemmistöseksuaalisia on Suomessa alle 10%, joten en usko, että sairaanhoitajamiehistä enemmistö kuuluisi seksuaalivähemmistöön.
Kuinka monta prosenttia miehistä on sairaanhoitajia?
Yhden homon sairaanhoitajan tiedän, samoin yhden lepakon ja olen sairaalassa töissä...
Naisia ja naisellisia miehiä kiinnostaa hoitotyö, eli yksinkertainen, hoivaamisviettiä tyydyttävä työ, mistä ei tosin saa insinööritason palkkaa. Mutta se on patriarkaatin salaliitto se, palkka-jutska.
On