Onko kynä liian maskuliininen lahja naiselle?
Siis sellainen kallis, laadukas ja hieno kynä... Oon vähän huono keksimään lahjoja ja olen joskus ylirationaalinen. Mutta tykkään kovasti siitä lahjan saajasta. <3
Kommentit (34)
Vähän menisi aikaa prosessoida jos se kynä tulisi esim. kumppanilta. Aika tyypillinen liikelahja.
Vierailija kirjoitti:
Vähän menisi aikaa prosessoida jos se kynä tulisi esim. kumppanilta. Aika tyypillinen liikelahja.
Hanki tehokkaampi prosessori jos pelkästä kynästä menee ylikierroksille.
Hieno kynä on vähän niinkuin heittäis rahaa kaivoon. Kynähän se vaan kuitenkin on. Ehkä jollekin merkkilaukuista tykkäävälle snobille voi tuottaa iloa, mutta onhan se ihan hirveän turhaa. Ennemmin laittaisin rahaa vaikka aineettomaan lahjaan köyhille, jos lahjan saajalla on jo kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Siis sellainen kallis, laadukas ja hieno kynä... Oon vähän huono keksimään lahjoja ja olen joskus ylirationaalinen. Mutta tykkään kovasti siitä lahjan saajasta. <3
Olisin mielissäni järkevästä käyttölahjasta. Vihaan koruja, meikkejä, vaatteita ja rihkamaa.
Mäkin kieltämättä mietin, että se on toki vanhanaikaisessa symbolisessa mielessä "fallossymboli" ja tosi klassinen liikelahja. Rakastamallani naisella olisi kyllä sille käyttöä, sillä hän kirjoittaa paljon. T. Ap
Just kävin veljelle katsomassa lahjakynää. Huh, montblancin hinnat 500-890 euroa.
Ilmeisesti koko elämän kestävä kynä, jossa käytetty jalometalleja.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin kieltämättä mietin, että se on toki vanhanaikaisessa symbolisessa mielessä "fallossymboli" ja tosi klassinen liikelahja. Rakastamallani naisella olisi kyllä sille käyttöä, sillä hän kirjoittaa paljon. T. Ap
Myös kalliissa kynissä löytyy naisellisempia malleja ja muista kaiverruttaa!
Vierailija kirjoitti:
Tämä. "vanhanaikaisessa"
Vierailija kirjoitti:
Osta naisellinen kynä, niitäkin löytyy laatumerkeistä. Kyllä minä tykkäisin. Tosin aika harva vissiin edes tunnistaa kallista kolme sataa euroa maksavaa hienoa kynää, jos et tiedä tunnistaako naisesi, niin osta sitten vaikka merkkilaukku.
Osta kynäpariskunta! Ties vaikka vielä lisääntyvät siellä penaalissaan,ja pääsette sitten uusien kynien kummiksi ja ristiäisiinkin...
Voitin joskus pari vuosikymmnetä vuotta sitten eräässä kilpailussa hienot Crossin kullatut kynät. Aikoinaan käytin niitä paljonkin, mutta kun joskus kävin katsomassa niiden hintaa, ovat sen jälkeen olleet hienossa pehmustetussa laatikossaan lähes käyttämättöminä.
Jotain pehmeämpää, hempeämpää, femiinimpää?
Kaikki eivät voi edes käyttää rihkamakoruja jos allergia.