Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kynä liian maskuliininen lahja naiselle?

Vierailija
20.12.2016 |

Siis sellainen kallis, laadukas ja hieno kynä... Oon vähän huono keksimään lahjoja ja olen joskus ylirationaalinen. Mutta tykkään kovasti siitä lahjan saajasta. <3

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta naisellinen kynä, niitäkin löytyy laatumerkeistä. Kyllä minä tykkäisin. Tosin aika harva vissiin edes tunnistaa kallista kolme sataa euroa maksavaa hienoa kynää, jos et tiedä tunnistaako naisesi, niin osta sitten vaikka merkkilaukku.

Vierailija
2/34 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, onko lyijy oikein? Mukavaa aattoa, ja sitä saamisen riemua lyijykynästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei kyllä innostais minkäänlainen kynä.

Vierailija
4/34 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynä on hieno lahja sellaiselle joka kynän haluaa.

Ja sinä olet meistä se joka parhaiten tietää, haluaako lahjottavasi kynän vai ei. 

Vierailija
5/34 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei, onko lyijy oikein? Mukavaa aattoa, ja sitä saamisen riemua lyijykynästä.

Siis esim. Montblancin tai Crossin kynä, hinta vähän alle satasesta ylöspäin (en haluaisi antaa sellaista ihan halpismallia). :) Otan varman päälle ja annan muitakin lahjoja toki. :)

Vierailija
6/34 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet meistä se joka parhaiten tietää, haluaako lahjottavasi kynän vai ei. 

Ajattelin siis, mistä naiset yleensä pitävät. Oma harkintakykyni välillä pettää nimittäin. :/

Vierailija
7/34 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naiset kirjoita?

Vierailija
8/34 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti minä en ainakaan osaisi arvostaa kynää. Kiitollinen olisin lahjasta totta kai niin kuon kaikista lahjoista, mutta voi sitä kauppalapun ilmaisella mainoskynälläkin kirjoittaa.

Vierailija
9/34 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mä olen aina miettinyt että sit kun mulla on varaa ostaa just tollanen kallis kynä, vaikka Swarovskein koristeltu niin sit mulla on asiat aivan äärettömän hyvin :D Mulle muistikirja/kalenteri ja kynä on aina oltava mukana ja olisin kyllä aivan äärimmäisen mielissäni tollasesta lahjasta, koska tulis käyttöön ja ois selkee luksusjuttu arjessa :) Ja toivottavasti se on vielä hienon näköinenkin sitten, kenties jopa jollain kaiverruksella!

Mutta siis jos sun muija ei juuri kyniä käyttele muuta kun tyyliin korvien kaivamiseen niin ehkä silloin voisit miettiä samaan hintaan jotain lompakkoa tai pikkulaukkua.  

Vierailija
10/34 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä liian maskuliininen. Suora fallinen -symboli. Vaikka olis kuinka swarowskein koristeltu.

Vierailija
11/34 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin haaveilen toimivasta laadukkaasta mustekynästä. Suomesta en ole vielä löytänyt kunnollista. Ilahtuisin todella jos saisin toimivan mustekynän.

Vierailija
12/34 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko se nainen kynää?

Vierailija
13/34 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin siis, mistä naiset yleensä pitävät. Oma harkintakykyni välillä pettää nimittäin. :/

Opettele tuntemaan se lahjottavasi. Herran jestas, jos mä antaisin miehelleni liput jääkiekko-otteluun kun "miehet yleensä" tykkää jääkiekosta, olisinpa hölömö. Mun mies ei nimittäin käy ikinä urheilukilpailuissa. Minä yllättäen tiedän tämän, koska tunnen hänet. Suosittelen sulle samaa. 

Taidat ap hassutella meidän kanssa nyte.

Vierailija
14/34 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kovasti lahjan saajasta tykkäät, mieti joitan romanttisempaa kuin kynä.

Vierailija
15/34 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kynät sopii miehille, koska kynää viittaa toimijuuteen. Kynällä tehdään asioita. Naiset haluaa hyödyttömiä koristeita kuten koruja ja muuta rihkamaa jolla ei voi tehdä mitään mutta joka näyttää nätiltä.

Kaikki naiset eivät halua koruja ja rihkamaa. Ihan vaan tiedoksi sulle,

16/34 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan siitä, käyttääkö hän kyniä päivittäin esim. töissään? Minä ostin ja kaiverrutin miehelle aika alkuvaiheessa suhdettamme kynän, koska hän joutuu päivittäin töissä allekirjoittelemaan papereita ja muutenkin ilmeisesti kirjoittaa paljon paperille työssään (oletan). Silloin kynä on aika mukava lahja, koska itselleen harvoin raaskii ostaa mitään kallista ns. ylellisyyttä. 

Jos tosiaan kirjoittaminen on luokkaa kauppalappu, niin ei ole ehkä se paras lahja naiselle eikä miehelle. 

Vierailija
17/34 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole.  Itse ainakin olisin iloinen ko. lahjasta. Sille tulisi myös käyttöä, toisin kuin hiusnaamioille yms., joita aina saan.  

Vierailija
18/34 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kynät sopii miehille, koska kynää viittaa toimijuuteen. Kynällä tehdään asioita. Naiset haluaa hyödyttömiä koristeita kuten koruja ja muuta rihkamaa jolla ei voi tehdä mitään mutta joka näyttää nätiltä.

Mutta suurin osa haluaa, kuten tästäkin ketjusta huomaa. Siksi on rihkama on varmempi vaihtoehto lahjaksi naiselle, jos ei tiedä millainen nainen kyseessä.

Vierailija
19/34 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tietää, mutta se haluaa dissata naisia. Ongelmansa kullakin.

Joskus mietin, onko nuo Venäjän trolleja, jotka yrittää luoda vastakkainasettelua, vai ihan kotimaisia pikkujätkiä, jotka täällä halventaa naisia aamusta iltaan. Typeriä ne on joka tapauksessa.

Vierailija
20/34 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain parikymmentä vuotta sitten kirjoittamisen alalle valmistuessani lahjaksi kalliin ja kauniin kynän, koska lahjoittaja halusi antaa minulle jotakin, jota varmasti käyttäisin. Käytän sitä yhä joka päivä ja muistan joka päivä myös lahjoittajan, jota ei enää ole.

Ei voi sanoa, pitäisikö sinun ajattelemasi ihminen lahjasta, mutta minun kohdallani ei voisi parempaa ollakaan.