Nyt saa veikata, kuinka todennäköistä on että olen raskaana
Ehkäisymuoto minipillerit, jotka normaalisti olen muistanut ottaa säntillisesti, mutta viime kuussa jäi saman viikon aikana kaksi pilleriä välistä. Seksiä harrastettiin ennen unohduksia ja seuraavan kerran reilusti niiden jälkeen. Jos olen tullut raskaaksi, se on tapahtunut unohduksia edeltävästä seksistä. Tässä välissä on ollut yhdet menkat, tai ainakin ajattelin että ne on menkat, mutta a) ne tuli normaalia aiemmin, kierto oli vain 22 päivää ja b) ne oli todella niukat. Mulla on nyt todella voimakasta pahoinvointia. Voi olla raskausoire, voi olla olematta. Jos olen raskaana, viikkoja on nyt 6-7. Ostan tänään testin ja testaan myöhemmin, mutta mitäs veikkaisitte tämän perusteella?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Minipillereistä voi tulla tuota pahoinvointia ja epäsäännöllisiä menkkoja, joten aika vaikea sanoa. Luulisin että mitä todennäköisimmin et ole
Ok, hyvä tietää että voi johtua ihan pillereistä. Oon näitä n. vuoden syönyt, ja tää on uutta, mutta ei kai sekään mitään kerro. Mieluummin niin että ei, vaikka kylläkään ei olisi katastrofi.
52,7% (+-3 prosenttiyksikköä)
Mitä jos vaan tekisit sen testin niinkuin muutkin ilman sen kummempaa draamaa.
Vierailija kirjoitti:
52,7% (+-3 prosenttiyksikköä)
Mitä jos vaan tekisit sen testin niinkuin muutkin ilman sen kummempaa draamaa.
No kun mä tykkään jakaa asioita mut tätä en just nyt voi jakaa kenenkään kanssa. Ei oo pakko kommentoida jos ei jaksa :)
No, en tiedä todennäköisyyksistä, mutta niin se vaan plussa tuli. Epätodellinen olo. Ei tässä näin pitänyt käydä. Oon etäsuhteessa, eikä ole kovin realistista ajatella mitään yhteenmuuttoja. Ikääkin alkaa jo olla. Voi voi.
Onneksi olkoon. Täällä on kohtalontoveri, plussa tuli eilen. Ikää tosiaan jo on, ja koko elämässä takana yksi ainoa tilanne jossa ehkäisy ei ollut ihan täysin hoidossa. Parisuhde on kyllä hyvä ja perheen perustaminen on ollut suunnitelman tasolla ajatuksissa jossain vaiheessa, mutta... nyt se sitten tapahtuu ihan muutaman kuukauden päästä? Itse olen tänään illalla töiden jälkeen googletellut listoja että mitä edes saa nyt sitten syödä.
Tuntuu tosiaan että olisi todella ihan tosissaan tienhaarassa nyt. Vielä voisi perua kaiken, mutta silloin todellakin peruisi kaiken ja aika lopullisesti vieläpä. Ja toisessa tienhaarassa odottavat todelliset ruuhkavuodet. Ei olisi ikinä arvannut pari kuukautta sitten.
Kiitos tsempeistä, niitä tarvitaan. Mun pää on ihan pyörällä, ja jos mahdollista olo vielä epätodellisempi kuin sen plussan ilmestyessä siihen testiin. Mä en oikeesti edes tiedä, miten mä kerron tän mun kumppanille. Tää on niin kaukana suunnitellusta. Apua.
Onnittelut ja tsempit kohtalotoverille myös. Tienhaara on hyvä sana. Meni kumpaan suuntaan tahansa, tää tulee kulkemaan mukana loppuelämän.
Minipillereistä voi tulla tuota pahoinvointia ja epäsäännöllisiä menkkoja, joten aika vaikea sanoa. Luulisin että mitä todennäköisimmin et ole