Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tinderissä kilpailu koventunut? Olen mies ja matchit vähentyneet huomattavasti

Vierailija
20.12.2016 |

2015 kesällä kun latasin tinderin niin tuli ensimmäisen viikon aikana 300 matchia. Nyt tulee 2-3 matchia päivässä. Matchien taso myös huonontunut. Naisia on yhä riittävästi alueellani, ja ne olleet aktiivisia äskettäin.

Kuvanikin ovat mielestäni parantuneet, samoin profiilitekstin olen kirjoittanut hyvin ja järkevästi.
M23

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tiedät milloin kukakin on ollut aktiivinen?

Vierailija
2/11 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysti niitä matcheja tulee aluksi enemmän, kun ekaa kertaa käyt suurta määrää käyttäjiä läpi. Myöhemmin niitä tulee vain uusista käyttäjistä, joten tietenkin lukumäärä on pienempi.

Aika lortolta vaikutat jos oot tykännyt niin monesta naisesta että sulle on tullut viikossa 300 matchia. ;)

t. Nainen, jolla on 40 matchia ja tykännyt yhteensä 50 miehestä, kuukauden verran ollut Tinderissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tietysti niitä matcheja tulee aluksi enemmän, kun ekaa kertaa käyt suurta määrää käyttäjiä läpi. Myöhemmin niitä tulee vain uusista käyttäjistä, joten tietenkin lukumäärä on pienempi.

Aika lortolta vaikutat jos oot tykännyt niin monesta naisesta että sulle on tullut viikossa 300 matchia. ;)

t. Nainen, jolla on 40 matchia ja tykännyt yhteensä 50 miehestä, kuukauden verran ollut Tinderissä

Niin, mutta jos silloin ei pyyhkinyt sen enempään kuin nyttenkään.

Ap

Vierailija
4/11 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin huvittavaa luettavaa :D

Itse olen vajaan vuoden käyttänyt Tinderiä ja tuli yksi "match", joka olikin jokin spämmääjä. Poistin koko sovelluksen. Toinen kilpaileva sovellus, Badoo auttoi löytämään pari kaveria ja avovaimon ja nyt meillä on lapsipulla uunissa ja perheen rakentaminen menossa.

Onnea vain kaikille ruudun täppääjille.. unohtakaa se tinder ja koittakaa Badoota, tai vaikka Nearby:ta

Vierailija
5/11 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus tähän kiinnostaisi!

Vierailija
6/11 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus tähän kiinnostaisi!

Kuulemma on joku ei-virallinen tinder tms josta näkee myös sen aktiivisuuden. Sitä en sitten tiedä että olisiko tuolla ei-virallisuudella jotain tekemistä mätsien vähäisyyden kanssa...

Vierailija
7/11 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ohhoh, ei sulla kovin korkee taso ole jos noin paljon matcheja kuukaudessa.;)

T: Nainen, jolla Tinderissä 15 matchia ja match tullut kaikkien kanssa kenestä olen tykännyt, Tinderissä kaksi vuotta

(Lol)

Vierailija
8/11 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako panoa saatte Tinderistä tyypillisesti viikossa/kuukaudessa?

Vierailija
9/11 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ohhoh, ei sulla kovin korkee taso ole jos noin paljon matcheja kuukaudessa.;)

T: Nainen, jolla Tinderissä 15 matchia ja match tullut kaikkien kanssa kenestä olen tykännyt, Tinderissä kaksi vuotta

(Lol)

Ei olekaan. Olen eronnut pitkästä suhteesta ja tykkäillyt mielestäni aika holtittomasti laidasta laitaan, keskenään hyvin eri tyyppisistä miehistä, koska haluan selvittää ja myös kyseenalaistaa käsityksiäni miesmaustani.

t. 2

Vierailija
10/11 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ketä haluaa panna. Ei sieltä edes hyvännäköiset miehet voi vaan valita kauniita naisia sänkyyn kuin liukuhihnalta. Työtä joutuu tekemään perusnättienkin eteen.

Vierailija
11/11 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako panoa saatte Tinderistä tyypillisesti viikossa/kuukaudessa?

Tää kysymys oli varmaan miehille? Naiset kai saisivat niin monta kuin haluavat. Itse en kuitenkaan etsi irtopanoja, ja ensimmäiseksi karsinkin matcheista ne, joilla on sellaiset mielessä.

t. 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi