Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit anopilta joululahjaksi?

Vierailija
20.12.2016 |

Lahjansaaja on 29-vuotias nainen.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain viime jouluna laadukkaita saippuoita ja itsekudotut pitkät villasukat. Tykkäsin!

Vierailija
22/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilta toivoisin lähinnä että pysyisi selvin päin, mutta turhaa se tietenkin on kun ei tähänkään mennessä ole onnistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden pojan, joka olisi parempi sängyssä.

Vierailija
24/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut anopilta vain kerran joululahjan. Se oli naistenlehden tilauksen (käly sai sen naistenlehden vuosikerran) kylkiäisenä tullut kalenteri.

Siihen oli merkitty kaikki anopin suvun (sisaruksia kahdeksan) kaikki merkkipäivät, serkkujen nimipäiviä myöten. Kälyn hääpäivä jne,

Itse en ole saanut koskaan edes synttärikorttia, kihla- ja häälahja miehen nimellä.

Vierailija
25/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei enää ole anoppia, mutta olen itse kolminkertainen anoppi. Tänä jouluna annan kahdelle parille Marimekon pussilakanat ja yhdelle Sarpanevan valurautapadan. Lisäksi kahdelle miniälle kirjat; toiselle Riikka Pulkkisen uusin ja toiselle Riku Korhosen: Emme enää usko pahaan. Kolmas saa yhdessä puolisonsa kanssa ravintolalahjakortin lakanoiden lisäksi.

Minulla on kirjattuna joululahjat eri vuosilta, etten antaisi aina samoja. Marilakanat olen viimeksi antanut 2011, paitsi nyt padan saajille 2014.

Vierailija
26/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit lahjat eivät ole mukavia, vaikka niin voisi äkkiseltään luulla. Meille anoppi antaa untuvatäkkejä, design-valaisimia jne. Ne ovat ihania ja makuni mukaisia, mutta on todella kiusaannuttavaa ottaa sellaisia vastaan ja elää niiden keskellä. Varsinkaan kun emme ole mitään rikkaita.

Herkkukori ja kosmetiikka olisivat minun valintani.

Vierailija
27/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin muumimukin ja sainkin ilmeisesti :) Ja viime jouluna toivoin pörrösukkia, sain.

Vierailija
28/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, anoppi, annan vävylleni perinteisesti villasukat. Tiedän, että arvostaa.

Vierailija
29/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut villasukkia ja mukeja. Ihania ovat olleet. :)

Vierailija
30/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 28-v nainen ja kyllä lahjaksi kelpaisi ihan mikä vaan, olisin ilahtunut joka tapauksessa jos anoppi muistaisi :)

Tykkäisin esim jostain lahjapakkauksesta (hinnat 5-100 e eli valinnanvaraa kyllä löytyy) jossa olisi vaikka jotain suihkugeeliä, ihovoidetta jne, löytyy Sokokselta, Tokmannilta, Prismasta, kalliimpia sit Bodyshopista.

Myös lahjakortit vaateliikkeeseen, hierontaan, kasvohoitoon, käsihoitoon - arvolla ei väliä, parilla kympilläkin saa jo hemmottelua :)

Sellaisia missä voi mennä helposti vikaan jos ei tunne lahjan saajan makua on esim korut, asusteet, vaatteet, herkut, värimeikit, hajuvedet, eli näitä välttäisin. 

En nyt muista mitä kaikkea oon saanut vuosien varrella anoppikokelailta, pari kertaa ainakin korut mitkä oli sinällään tosi kauniit, mutta ei lainkaan mun tyyliset niin jäänyt käyttämättä. Lisäksi sit sain nykyiseltä anopilta jonka tapasin itseasiassa vasta jouluna ekaa kertaa kasvotusten joululahjaksi silloin yhdessä paketissa rintsikat ja stringit, mikä oli mun mielestä tosi outoa koska miten se olis voinut tietää tai arvailla mun kokoa? Rintsikat oli tosiaan kokoa 70B vaikka mun ryntäät on 75E :D

Vierailija
31/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä anoppi kysyy toiveita, ja toivon aina jotakin kohtuullista ja helposti löydettävää. Tänä vuonna toivoin paistinpannua, joka on ihan oikeasti pakko ostaa, jos sitä ei paketista ilmaannu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän