Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan naisia

Maailman narsistisin eläbä
20.12.2016 |

Luulisin, että omani on peräisin omasta äidistäni, joka ollessani pieni tukisti ja tuntui muutenkin pelottavalta. On myös koko elämäni ajan käyttänyt minua syntipukkina, ja aina kun minulle on tapahtunut jotain hienoa, väittänyt että koko juttu olisi ollut vain mielikuvitustani . Mikä avuksi ? Miten pääsen eroon naisvihastani ?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku täällä päässyt irti nais- tai ihmisvihasta?

Vierailija
22/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niilo22 kirjoitti:

Maailman narsistisin eläbä kirjoitti:

Luulisin, että omani on peräisin omasta äidistäni, joka ollessani pieni tukisti ja tuntui muutenkin pelottavalta. On myös koko elämäni ajan käyttänyt minua syntipukkina, ja aina kun minulle on tapahtunut jotain hienoa, väittänyt että koko juttu olisi ollut vain mielikuvitustani . Mikä avuksi ? Miten pääsen eroon naisvihastani ?

Vika taitaa olla sussa itessäs >:(

>Niilo22

takaisin laudalle hessu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vihaan pääsääntöisesti kaikkia ihmisiä, lukuunottamatta ihan pieniä lapsia. Viihdyn eläinten parissa tai yksinään paljon paremmin.

Vierailija
24/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi seurakseni kiltti ja hiljainen uskovainen "lukutoukka-tyttö", niin  huomaat, että muunkinlaisia naisia on tosiaan olemassa ja vihasi muuttuu rakkaudeksi.

Mikäs vika kilteissä ja hiljaisissa lukutoukka-tytöissä on?

Vierailija
25/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi seurakseni kiltti ja hiljainen uskovainen "lukutoukka-tyttö", niin  huomaat, että muunkinlaisia naisia on tosiaan olemassa ja vihasi muuttuu rakkaudeksi.

Mikäs vika kilteissä ja hiljaisissa lukutoukka-tytöissä on?

Kiltteys > tossaja:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi