Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan naisia

Maailman narsistisin eläbä
20.12.2016 |

Luulisin, että omani on peräisin omasta äidistäni, joka ollessani pieni tukisti ja tuntui muutenkin pelottavalta. On myös koko elämäni ajan käyttänyt minua syntipukkina, ja aina kun minulle on tapahtunut jotain hienoa, väittänyt että koko juttu olisi ollut vain mielikuvitustani . Mikä avuksi ? Miten pääsen eroon naisvihastani ?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan aika pitkäkestoisen terapian paikka?

Vierailija
2/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa kirjeenvaihtokaveriksi rotunainen Filippiineiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman narsistisin eläbä kirjoitti:

Luulisin, että omani on peräisin omasta äidistäni, joka ollessani pieni tukisti ja tuntui muutenkin pelottavalta. On myös koko elämäni ajan käyttänyt minua syntipukkina, ja aina kun minulle on tapahtunut jotain hienoa, väittänyt että koko juttu olisi ollut vain mielikuvitustani . Mikä avuksi ? Miten pääsen eroon naisvihastani ?

Vika taitaa olla sussa itessäs >:(

Vierailija
4/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa, minä vihaan miehiä eikä minulla ole aikomustakaan tehdä mitään sille asialle. Kunhan et murhaa tai tapa tai satuta ketään, niin vihaa vaan kaikessa rauhassa.

Vierailija
5/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia on varmaan paras apu. Ei paranna sinua kokonaan, mutta edes vähäsen. Sinänsä ihan hyvällä tiellä olet, koska tunnistat kuitenkin ongelman. Monet misogynistit jatkaa ja porskuttaa läpi elämän tuhoten monta ihnissuhdetta ja naista.

Vierailija
6/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailu ei ainakaan taida tuohon ongelmaan auttaa. :/

Vierailija
7/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile Jumalalta apua. Jeesus Kristus on pelastajasi. <3 Jumala tietää koko elämäsi ja osaa auttaa kaikista parhaiten. Myös terapia olisi kyllä ihan paikallaan.

Vierailija
8/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstailu ei ainakaan taida tuohon ongelmaan auttaa. :/

Totta. Tämä palsta on kyllä semmoinen naisvihan lähde että oikein kauhistuttaa joskus. Onneksi tunnen oikeassa elämässä fiksujakin naisia.

Vierailija
9/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoile Jumalalta apua. Jeesus Kristus on pelastajasi. <3 Jumala tietää koko elämäsi ja osaa auttaa kaikista parhaiten. Myös terapia olisi kyllä ihan paikallaan.

Joo uskonnothan ne auttavatkin naisvihaan ihan tosi paljon. Tai siis hetkinen. Hurahda vaan niin naisviha on hyväksyttyä, jopa toivottua.

Vierailija
10/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on täynnä mies- ja naisvihaa, kannattaa pysyä poissa täältä ja Suoli24:lta jos haluaa parantua vihasta.

Vierailija
11/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vihaa sinäänsä naisia, mutta vihaan sitä kuinka he suhtautuvat tuntemattomiin miehiin ja kuinka he käyttäytyvät pariutumismielessä. Vihaan myös sitä kuinka heillä tunteet sumentavat erittäin usein järkevän ajattelun. Neutraaleista asioista he pystyvät puhumaan, mutta jos tunteet ovat mukana pelissä, niin keskustelusta ei tule mitään ja hermoni palavat totaalisesti, kun joku koittaa perustella jotain argumenttia huonoksi sillä, että se tulee ihmiseltä, josta nainen ei pidä.

Eli käytännössä baarissa ja netin kautta tavatut naiset ovat usein ikäviä, mutta luontevampaa kautta tavatut naiset ovat usein erilaisia ja toisinaan erittäinkin mukavia. Tähän on moniakin syitä, kuten naisen erilainen asenne minua kohtaan lähtökohtaisesti ja se on olennaisen tärkeä asia koko suhteen muodostumisen kannalta. Toinen syy on määrä, koska baarissa ja netissä voi tutustua valtavaan määrään naisia ja joukkoon mahtuu vääjäämättä myös ikäviä tapauksia ja ikävät jäävät helpommin mieleen kuin neutraalit tai ihan mukavat naiset. Kolmas syy on naisten laatu. Baarissa ja netissä on keskimäärin laadullisesti huonompia naisia kuin luonnollisempaa kautta tavattuna. Etenkin netissä on todella paljon todella ikäviä persoonia ja siksi he netissä ovatkin, koska heidän kanssaan ei kukaan halua olla jos tietää entuudestaan millainen ihminen on kyseessä.

Sanoisin siis, että Tinderin kautta jos naisiin on kosketuksissa, niin on aika helppo alkaa vihaamaan naisia. Baarissa on jo huomattavasti parempi tilanne ja ainakin oman kokemukseni mukaan naiset ovat yleensä ystävällisiä kun heitä lähestyy. Lähinnä baarissa ärsyttää se, että naiset vaihtavat siellä miestä useaan otteeseen illan aikana ja antavat ymmärtää jotain mitä ei oikeasti ole. Eli moni tykkää vain leikkiä miehillä ja olla ihailun kohteena, mikä on oksettavaa käytöstä. 

Vierailija
12/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä tämä ihmisten ongelma hahmotta asioiden laajuutta. Vihaat siis äitiäsi, joka on ollut huono äiti, miksi vihaat kaikkia naisia?

Minäkin inhoan isääni, inhoan myös exääni jonka narsismi huipentui raiskaukseen ja pahoinpitelyyn. En silti inhoa kaikkia miehiä, vain noita kahta, eiväthän muut miehet ole syyllisiä noiden kahden tekoihin.

Vierailija
13/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaihtavat miestä monta kertaa illan aikana? Lue, huomaavat jutellessa ettei juttu toimi ja kyllähän se on kaikkien ajan säästöä että siirrytään eteenpäin jos ei tuu mitään. Aika usein kun jotkut tietyt asiat kiukuttaa, kannattaa miettiä niitä omia ennakko-odotuksia että onko ne realistisia.

Vierailija
14/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pelkään naisia ja olen nainen. Äitini on ihmishirviö - ei empatiaa ei ymmärrystä.

Lapsuudesta muista, että äiti puhui meistä "ne" esim "nyt ne on rikkoneet minun jne" tai että äitini sanoi kun löysin kiva miehen "no se sut huolii kun se on tommonen".

Jännämies joka löi oli ok. Kun olin silmä mustana niin äitini toi peitevoiteen. Ei kommentoinut. Tärkeintä oli että kukaan ei huomaa.

Vierailija
15/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä näistä miesten justuista paistaa se että ne kuvittelee että homma on sillä selvä kun nainen suostuu muutaman lauseen vaihtamaan ja siitä sitten pitäisi loppuelämän parisuhteen aueta automaattisesti ja kivuttomasti.

Vierailija
16/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa siis on naisvihaa, mielestäni normaali suhtautuminen ihmiseen joka on tuollatavoin kohdellut sinua.

Terapiaa tarvitsisit jos et tuntisi kuten nyt häntä kohtaan tunnet.

Vierailija
17/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että kiinnität tällä hetkellä liikaa huomiota niihin ilkeisiin ja epäempaattisiin naisiin, jotka etäisesti muistuttavat äitiäsi. Et pysty sivuuttamaan heitä yhtä helposti, kuin joku, jolla on myönteisempi käsitys naisista. Takerrut niiden ärsyttävien naisten kommentteihin, koska kaipaat heiltä sitä hyväksyntää ja ymmärrystä, mitä et saanut äidiltäsi. Niitä ikäviä naisia löytyy riittämiin varsinkin netistä. Avuksi voisi olla terapia ja tietoisesti yritys havaita millaisia naisia maailmasta löytyy. Se ei poista sitä tosi asiaa että epäempaattisia naisia on niin kuin olet havainnutkin. Jos kuitenkin pystyisit nostamaan katsettasi niistä ja alkaa kiinnittämään huomiota muihin naisiin, jotka ovat mukavampia. Aikuisena voit valita, minkälaisten ihmisten seuraat sinä haluat hakeutua. Äitisi käytös kuulostaa kohtuuttomalta. T. Nuori nainen

Vierailija
18/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se haittaa, minä vihaan miehiä eikä minulla ole aikomustakaan tehdä mitään sille asialle. Kunhan et murhaa tai tapa tai satuta ketään, niin vihaa vaan kaikessa rauhassa.

Kannattaa sitten painaa mieleen tämä viesti, kun tekee mieli väittää ettei uliuli-mies tiedä mistä puhuu. Tämä etenkin korkkarisurvojanaiselle tiedoksi.

Vierailija
19/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata mennä kaikenmaailman mindfulness-tyypeille, niiden jutut perustuvat hinduismiin.

Kannattaa mennä kristityn terapeutin luokse, jonka antama apu on kaikkein parasta tähänkin vaivaan.

Vierailija
20/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi seurakseni kiltti ja hiljainen uskovainen "lukutoukka-tyttö", niin  huomaat, että muunkinlaisia naisia on tosiaan olemassa ja vihasi muuttuu rakkaudeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi