Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko auttaa vanhempaa rouvaa, ehä yksinäinen.

Mietintää
20.12.2016 |

Mitä teen, olen 60v. mies ja asun yksin. Aktiivisesti töissä vielä mukana. Samassa rapussa vanhempi pariskunta ,
ehkä 70-75v. ikäisiä. Nyt taloyhtiön pikkujouluissa rouva hakeutui seuraani , ihan viehättävä .

Oli yksin kun mies ei enää pärjännyt paljoakaan liikkumaan. Ei kauaa kun rva halasi ja toivotti suukolla hyvää joulunaikaa.Sanoi vielä että olisi kiva tavata kahden kesken.En hämmentynyt , mutta yllätyin.

Haluaako hän läheisyyttä? Seksiä? Tässä pohdin mitä tekisin, toisaalta rva mukava, miestä olen nähnyt harvoin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota hienovaraisesti selvää mikä on homman nimi .  Voihan kyseessä olla läheisyyden kaipuu.

Vierailija
2/4 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskimpa tuon ikäisenä enää seksiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arska kirjoitti:

Tuskimpa tuon ikäisenä enää seksiä

Kuule voi hyvin olla 75-vuotiaalla enemmän seksiä kuin palstan naisettomilla miehillä ikinä nuorena. Ei seksuaalisuus mihinkään katoa ja jopa vanhainkodeissa on seksiä ja romansseja.

Vierailija
4/4 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rouvalla on läheisyyden kaipuu. Nähtiin viime viikolla ulkona.

Kertoi että olisi kiva jos kutsuisin hänet kahville, voitaisiin jutella ja halailla.

Sain selville että on 73v. . Itse olen 58v. hiukan ikäeroa, mutta haittaako näillä vuosilla.

Tässäpä taasen mietin, onko soveliasta kutsua kylään , merkki on selvä mihin hetki päättyy.