Voinko auttaa vanhempaa rouvaa, ehä yksinäinen.
Mitä teen, olen 60v. mies ja asun yksin. Aktiivisesti töissä vielä mukana. Samassa rapussa vanhempi pariskunta ,
ehkä 70-75v. ikäisiä. Nyt taloyhtiön pikkujouluissa rouva hakeutui seuraani , ihan viehättävä .
Oli yksin kun mies ei enää pärjännyt paljoakaan liikkumaan. Ei kauaa kun rva halasi ja toivotti suukolla hyvää joulunaikaa.Sanoi vielä että olisi kiva tavata kahden kesken.En hämmentynyt , mutta yllätyin.
Haluaako hän läheisyyttä? Seksiä? Tässä pohdin mitä tekisin, toisaalta rva mukava, miestä olen nähnyt harvoin.
Kommentit (4)
Arska kirjoitti:
Tuskimpa tuon ikäisenä enää seksiä
Kuule voi hyvin olla 75-vuotiaalla enemmän seksiä kuin palstan naisettomilla miehillä ikinä nuorena. Ei seksuaalisuus mihinkään katoa ja jopa vanhainkodeissa on seksiä ja romansseja.
Kyllä rouvalla on läheisyyden kaipuu. Nähtiin viime viikolla ulkona.
Kertoi että olisi kiva jos kutsuisin hänet kahville, voitaisiin jutella ja halailla.
Sain selville että on 73v. . Itse olen 58v. hiukan ikäeroa, mutta haittaako näillä vuosilla.
Tässäpä taasen mietin, onko soveliasta kutsua kylään , merkki on selvä mihin hetki päättyy.
Ota hienovaraisesti selvää mikä on homman nimi . Voihan kyseessä olla läheisyyden kaipuu.