Onko ok heittää poikaystävän exän kuvat roskikseen?
Hän säilyttää niitä rasiassa ja välillä katselee. Onko kauhean väärin jos revin ne ja heitän roskikseen?
Kommentit (31)
Entinen on saattanut olla merkittävä osa elämää vaikkapa 20 vuoden ajan - kyllä sitä saa välillä menneitä ja nuoruuden kokemuksia muistella. Varsinkin, jos suhde on päättynyt toisen kuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kamalan väärin, ettei poikaystävä ole heittänyt niitä itse roskiin. Olet vain laastari hänelle. Suosittelisin eroamaan.
Taidat olla teini kuten suurinosa tämän palstan kirjoittelijoista mutta miksi ihmeessä pitäisi entisten suhteiden valokuvat heittää roskiin? Lapsellista.
Ei kannata itse niihin kajota mutta kannattaa varmaan ottaa asia puheeksi että ne kuvat häiritsee sinua ja pyytää että hävittäisi ne.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni oikeasti tykkäisi,että puoliso säilyttää ja katselee säännöllisesti exän kuvia. Eikä siis edes kansiosta tai koneelta vaan jostain spesiaali laatikosta???
Miten laatikko on muka pahempi kuin exän kuville pyhitetty valokuvakansio?
Mitä jos poikkista ärsyttää se että aplla kansiossa vanhojen sukulaisten kuvia? Saako heittää roskiin?
Ei kai se kenestäkään ole kivaa jos seurustelukumppani näyttää haikailevan entisen perään, mutta tuolla perusteella toisen tavaroiden hävittäminen on suorastaan sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni oikeasti tykkäisi,että puoliso säilyttää ja katselee säännöllisesti exän kuvia. Eikä siis edes kansiosta tai koneelta vaan jostain spesiaali laatikosta???
Voisin kuvitella, että puolisolla on tuollloin ikää jo melkoisen paljon, jos on oikein paperikuvia ja niille joku soma keksirasia. Arvelisin puolison olevan vähän päälle 80-vuotias. Kyllä Paavo saisi pitää rasiansa.
Öh, mun mies on 27 ja sillä on kenkälaatikko missä on vanhoja kuvia. Ei digikamerat vielä niin kauan ole ollut olemassa.
Jos kyseessä on mun ex, niin todellakin saisit tuhota ne kuvat. Karmiva ajatus, että sillä olisi joku mausoleumi täynnä mun kuvia, joita aina salaa hiippailisi ihastelemaan.
Ei, et saa hävittää MUTTA miksi ihmeessä se niitä säilyttää? Kuulostaa ettei hän ole todellisuudessa omistautunut sinulle? Ainakin mussa herättäisi kysymyksiä. Jos yrität kauniisti ottaa asian esille ja ehdottaa että hävittäisi ne vaikka itse?
Vierailija kirjoitti:
Ei kysytty tätä asiaa. Jos tuo ei ole ok asia AP:lle, niin sitten pitää puhua asiasta ja/tai erota. Mutta mitään oikeutta ei ole heittää noita kuvia roskiin tai repiä niitä.
Tykkäisi ja tykkäisi, mutta jos edes haaveilee repivänsä nuo kuvat on sairaloisen mustasukkainen. Jokaisella on oikeus muistoihin niin hyvässä kuin pahassa.