Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi ensin ryhmän Hannele: Meillä on omiakin asunnottomia

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi kiilaa Joensuussa vastamielenosoittajien eteen!

Vierailija
2/23 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junes Lokka on tänään oikeudessa huumeista. Marokkolaistaustainen maahanmuuttaja isämmaallisten äänitorvena :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junes Lokka on tänään oikeudessa huumeista. Marokkolaistaustainen maahanmuuttaja isämmaallisten äänitorvena :D

Lokka ei taida kuulua SE-ryhmään?

Vierailija
4/23 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisissa asunnottomissa on se pieni ongelma, että valitsevat olla maksamatta vuokraa ja kunnioittamatta vuokranantajan omaisuutta tai naapureiden rauhaa. Kukaan ei ole Suomessa asunnoton ilman omaa syytään.

Vierailija
5/23 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön kiminaali mamu.

Myötähäpeää herättäviä spedejä koko poppoo.

Suomi ensin. Ikään kuin Suomi ei tulisi Suomessa ensin.

Vierailija
6/23 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lokka ei taida kuulua SE-ryhmään?

Ai eikö enää? Menikö sukset ristiin?

Vierailija
7/23 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokranantajana sitä itsekin hiukka miettii et ottaako kämppään puliukon jolla ei ole luottotietoja. Ja joka häädetty jok ikisestä edellisestä asunnosta vai maahanmuuttajan joka ei käytä alkoholia, ei riko paikkoja, vuokra maksetaan. Harva suomalainen asunnoton on raitis, edes kohtuukäyttäjä. Nuoria opiskelijoita löytyy mut heillä usein ongelmana on liian suuret vastimukset. Oma yksiö keskellä kaupunkia halvalla. Kimppakämpät, soluasunnot, bussimatkan takana ei kelpaa. Mä oon tän nähnyt omien opiskeluvuosieni aikana.

Vierailija
8/23 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junes Lokka on suvakkivasemmistolle kauhistus. 

Vierailija
9/23 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisissa asunnottomissa on se pieni ongelma, että valitsevat olla maksamatta vuokraa ja kunnioittamatta vuokranantajan omaisuutta tai naapureiden rauhaa. Kukaan ei ole Suomessa asunnoton ilman omaa syytään.

Joskus se tosiasiallinen syy on esim. mt-ongelma. Kukaan ei valitse sairastua, ja kaikilla ei ole tukiverkostoa.

Vierailija
10/23 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Kyse on siitä, että näille ns. asunnottomille maistuu viina liian hyvin.

Leipäjonotkin ovat todellisuudessa pitkät pelkästään siitä syystä, että juopot laittavat kaikki rahansa viinaksiin. Tämä on vaiettu totuus arassa asiassa. Ruokajakelu oikeastaan vain tukee monien juoppolallien viinanhuuruista elämäntapaa.

Loput leipäjonoissa notkuvista taas hakevat sieltä vain härskisti lisää tavaraa jo valmiiksi hyvinkin täyteen jääkaappiin, ilmaiseksi kun saa. Hyvänä esimerkkinä mrilevain-nimimerkki youtubessa.

Tässä maassa ei todellisuudessa kukaan oikeasti näe nälkää eikä ole ilman kattoa päänsä päällä, siitä yhteiskunta pitää runsaine sosiaalitukineen huolen. Jos kadulle ajautuu asumaan ja tonkimaan roskiksista ruokaa, niin se on todellakin ollut täysin oma valinta.

Vierailija
11/23 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mym kirjoitti:

Vuokranantajana sitä itsekin hiukka miettii et ottaako kämppään puliukon jolla ei ole luottotietoja. Ja joka häädetty jok ikisestä edellisestä asunnosta vai maahanmuuttajan joka ei käytä alkoholia, ei riko paikkoja, vuokra maksetaan. Harva suomalainen asunnoton on raitis, edes kohtuukäyttäjä. Nuoria opiskelijoita löytyy mut heillä usein ongelmana on liian suuret vastimukset. Oma yksiö keskellä kaupunkia halvalla. Kimppakämpät, soluasunnot, bussimatkan takana ei kelpaa. Mä oon tän nähnyt omien opiskeluvuosieni aikana.

Maahanmuuttaja joka ei käytä alkoholia🙂 on ne mamutkin jättäneet vuokria maksamatta, mutta aina löytyy uusi asunto!

Vierailija
12/23 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mamut ja matuthan ei ole koskaan hajottaneet  vuokra-asuntoja remonttikuntoon, eivät mölyä ja HAISE, ja ihan itse omalla työnteollaan saadusta palkastahan he maksavat vuokransa, niinkö?

Vierailija
13/23 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Kyse on siitä, että näille ns. asunnottomille maistuu viina liian hyvin.

Leipäjonotkin ovat todellisuudessa pitkät pelkästään siitä syystä, että juopot laittavat kaikki rahansa viinaksiin. Tämä on vaiettu totuus arassa asiassa. Ruokajakelu oikeastaan vain tukee monien juoppolallien viinanhuuruista elämäntapaa.

Loput leipäjonoissa notkuvista taas hakevat sieltä vain härskisti lisää tavaraa jo valmiiksi hyvinkin täyteen jääkaappiin, ilmaiseksi kun saa. Hyvänä esimerkkinä mrilevain-nimimerkki youtubessa.

Tässä maassa ei todellisuudessa kukaan oikeasti näe nälkää eikä ole ilman kattoa päänsä päällä, siitä yhteiskunta pitää runsaine sosiaalitukineen huolen. Jos kadulle ajautuu asumaan ja tonkimaan roskiksista ruokaa, niin se on todellakin ollut täysin oma valinta.

Kovaa puhetta heikompiosaisista!

Vierailija
14/23 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan niin on, että ensin täytyy huolehtia oman maan syntyperäisistä kansalaisista ja heidän hyvinvoinnistaan ja sitten JOS rahaa jää, niin sitten vasta sitä voidaan syytää muiden maiden kansalaisten auttamiseksi. Tästä totuudesta ei päästä mihinkään.

Ja tässä maassa kyllä omiakin, kotoperäisiä autettavia riittää: työttömiä, syrjäytyneitä, pitkäaikaissairaita, huonosti kohdeltuja ja kodittomia eläimiä, köyhiä, velkaantuneita yrittäjiä...näin joitakin mainitakseni.

Vierailija
15/23 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan niin on, että ensin täytyy huolehtia oman maan syntyperäisistä kansalaisista ja heidän hyvinvoinnistaan ja sitten JOS rahaa jää, niin sitten vasta sitä voidaan syytää muiden maiden kansalaisten auttamiseksi. Tästä totuudesta ei päästä mihinkään.

Ja tässä maassa kyllä omiakin, kotoperäisiä autettavia riittää: työttömiä, syrjäytyneitä, pitkäaikaissairaita, huonosti kohdeltuja ja kodittomia eläimiä, köyhiä, velkaantuneita yrittäjiä...näin joitakin mainitakseni.

Olen samaa mieltä!

Vierailija
16/23 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mym kirjoitti:

Maahanmuuttaja joka ei käytä alkoholia🙂 on ne mamutkin jättäneet vuokria maksamatta, mutta aina löytyy uusi asunto!

Näissä asioissa usein puhutaan kärjistäen. Sinä sanot et kaikki maahanmuuttajat riehuu ryyppää ja rellestää ja jättää vuokrat maksamat. Minä sanon et kaikki suomalaiset pummit tekee näin. Kumpikin on yhtä oikeassa. Eikö?

Olen itse asunut kerrostalossa jossa olin ainoa suomalainen, turun halisissa. Eikä siellä olkut ikinä mitään meteliä! Ei roskia pihas. Ei kusta ja oksennusta rappukäytävis. Mun opiskelijabileet tais olla suurin haitta koko naapurustos.

Olen myöskin asunut keskel kaupunkia, helsinki, talossa jossa oli pelkkiä suomalaisia. Se kusi ja oksennus oli joka viikkosta. Niin rappukäytäväs kuin kaduillakin. Hyi helvetti.

Johtopäätös. Paskaa porukkaa löytyy kaikista ihmisryhmistä. Lopetetaan yleistäminen. Ja vetoaminen sin siihen et ku mä tiedän et yks on tommonen ja tämmönen.

Kun totuus on et moni puliukko joka sillan alla asuu ei edes halua asuntoa. He haluavat asua poissa yhteiskunnasta. Itse kannatan yömajoja ja soppatykkejä. Että näilläkin olisi mahdollisuus käydä pesulla, pestä vaatteensa, saada ruokaa ja tavata edes sairaanhoitaja. Oma isäni on ollut hyvin lähellä tippua tuohon kuiluun. Joten viharakkaussuhde löytyy tähänkin porukkaan.

Yhteiskunnan viisaus näkyy siitä miten he kohtelevat heikoimpia.

Vierailija
17/23 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mamut ja matuthan ei ole koskaan hajottaneet  vuokra-asuntoja remonttikuntoon, eivät mölyä ja HAISE, ja ihan itse omalla työnteollaan saadusta palkastahan he maksavat vuokransa, niinkö?

Han-kortti. Hävisit!

Vierailija
18/23 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näitähän me kaikki (ainakin nettoveronmaksajat) myös autamme. Vapaaehtoistyön kautta voi auttaa vielä enemmän, toivottavasti sinäkin teet niin? 

Vierailija
19/23 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi on sairaus, ei valinta.

Vierailija
20/23 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholismi on sairaus, ei valinta.

Mutta alkoholistiakaan ei voi auttaa, ellei se itse halua apua. Kyllä kaikki asunnottomat alkot voitaisiin viedä jonnekin sisätiloihin, mutta jos siellä ei saa juoda, niin pian ne on taas jossain ihan muualla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi