Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miesystävällä 44v säätöä 20+naisen kanssa

Vierailija
20.12.2016 |

Olemme elelleet muutaman vuoden etäsuhteessa, joka molempien mielestä ollut hyvä, antoisa ja luottamuksellinen. Välittämistä ja hellyyttä on riittänyt, syvällisiä keskusteluja ja tulevaisuuden suunnitelmia.
Yhteen muutto ollut käsillä ja sitä on erityisesti mies halunnut, toki itsekin nyt kun jo kolmatta vuotta on kaikki tuntunut olevan mallillaan. Ja sitten ykskaks, panikoiko vai mitä, ryhtyy tuollaiseen. En vielä tiedä (tietääkö itsekään?) ihanko parisuhdetta suunnittelevat vai mistä on kysymys, mutta täytyy myöntää, että olen melko järkyttynyt. Ja sanon suoraan, että eniten tämän "ystävättären" iästä. Itse olen miestä muutaman vuoden vanhempi ja ikäisekseni sangen sirpsakka, mutta myös realistinen: tälläiseen olen kai jollain tasolla ollut hivenen varautunutkin, sen verran on elämä ehtinyt kolhia. Mies ei ole halunnut lisää lapsia (hänellä yksi, jonka kanssa olen tullut erinomaisesti toimeen/ minulla ei lapsia ole eikä se olisi tässä vaiheessa enää järkevääkään)mutta jos sittenkin haluaa vielä perustaa perheen? Olen nyt hivenen sekaisin ja kelailen kaikenlaista...
Löytyisikö vertaistukea tai muuten juttuseuraa aiheeseen liittyen?
Mies ei mitään hulivilityyppiä, päinvastoinkin hyvin kunnollinen ja niin no...nyt en tiedä mitä ajatella.
Olisi kai helpompi suhtautua, jos ihan oikeasti toivoo vielä uutta alkua, mutta kykeneekö noin nuori (ei pitäisi yleistää, tiedän) vakavasti ja kypsästi siihen ikäeron huomioon ottaen. Jos vaan pitää hetken hauskaa ja mies on sitten ihan sekaisin. No, minä ainakin olen nyt...hittovie.
Pitäisi kai vaan olla kuin ei mitään ja katsoa kuinka käy. Mutta vaikka olisikin vain hetken huumaa, en taida itse enää pystyä jatkamaan... anteeksi ja kiitos jos joku jaksaa lukea ja tukea :/

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa kai eniten miehen lapsen puolesta, jos kaikki meneekin sekaisin ja pieleen. (vuoroviikoin isällään)

:(

Vierailija
2/12 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia kannattaa ottaa puheeksi miehen kanssa jotta asian todellinen laita selviää eikä arvailla täällä palstalla. Kolme vuotta etäseurustelua on kyllä aika paljon. Ehkä mies on myös ihmetellyt aikeitasi jatkon suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia kannattaa ottaa puheeksi miehen kanssa jotta asian todellinen laita selviää eikä arvailla täällä palstalla. Kolme vuotta etäseurustelua on kyllä aika paljon. Ehkä mies on myös ihmetellyt aikeitasi jatkon suhteen.

Aikeitani ei ole tarvinnut ihmetellä, selkeästi on puhuttu tähän saakka.

Kyseinen tilanne hyvin tuore ja mies nyt yhtäkkiä vaisu ja välttelevä.

Vierailija
4/12 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä, että hitaasti on edetty kun molemmilla ollut riittämiin kolhuja jo entuudestaan.

Vierailija
5/12 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti mietit vielä jatkoo, jos mies säätää jonkun toisen naisen kanssa? Veikkaanpa, et toi nainen ollu jo pitkään mukana kuvioissa.

Vierailija
6/12 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä, että hitaasti on edetty kun molemmilla ollut riittämiin kolhuja jo entuudestaan.

Sekin voi olla syy jos miehestäsi tuntuu että elämäsi pyörii menneisyyden ongelmien ratkomisessa.

Vierailija
7/12 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kestää kauaa tuo niiden juttu, mutta silti en huolisi tuollaista ukkoa.

Vierailija
8/12 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin voi olla syy jos miehestäsi tuntuu että elämäsi pyörii menneisyyden ongelmien ratkomisessa.

Itse olen kyllä ollut sinut menneisyyteni kanssa jo suhteeseen ryhtyessäni, miehellä sitävastoin olisi selvitettävää omassaan (tukahdutettuja tunteita, piilotajuista käyttäytymistä) ja on niitä halunnut tietoisesti käsitellä mutta ehkä sitten katsookin paremmaksi oikaista ja koittaa onneaan. Ja ajaa ojaan taas kerran...

Vierailija
9/12 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyntää nyt nyt nuorta ja tiukkaa, kun mies on nyt siinä iässä, jossa 16-25-vuotiaat likat käyvät kuumina ja flirttailulta ja heidän kehon heruttamisetla ei voi välttyä missään

Vierailija
10/12 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti mietit vielä jatkoo, jos mies säätää jonkun toisen naisen kanssa? Veikkaanpa, et toi nainen ollu jo pitkään mukana kuvioissa.

Nainen? Kyllä tuo on tyttö noihin kahteen verrattuna.

Eipä käy kateeksi, ap. Koita jaksaa, kävi miten kävi.

Vierailija
11/12 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen? Kyllä tuo on tyttö noihin kahteen verrattuna.

Eipä käy kateeksi, ap. Koita jaksaa, kävi miten kävi.

Huomenta sullekin ikis.

Vierailija
12/12 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt halua lyödä lyötyä, mutta mikäli olit itse sinut aiemman elämäsi kanssa ja miesystäväsi ei otit ihan tietoisen riskin. Jos elämä on sujunut suht mutkattomasti molemmilla osapuolilla parisuhteet tuppaavat sujumaan helpommin suuritta kommelluksitta. Elämän kolhimat sitten joutuvat monesti pettymään kerta toisensa jälkeen,vaikka yritystä ja tahtoa olisi vaikka muille jakaa. Aina ilmaantuu nurkan takaa joku ikävä yllätys vaikka elämä olisi miten hyvällä mallilla ja taas on kaikki palasina. Itse olen päättänyt olla yksin ellei kohdalle osu toinen, joka on jo kaikkeen tähän draamaan täysin kyllästynyt. Jos voi jatkaa tätä nykyistä seesteisyyttä yhdessä toisen kanssa kaikessa rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi