Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa..

20.12.2016 |

Aluksi voisin sanoa, että olen iso emetofoobikko, eli pelkään kauheasti oksentamista, en tiedä edes miksi mutta kuitenkin olen pelännyt jo vuosia.
Ja nyt, perheelläni on ollut oksennustautia, mikä tarttui ensimmäiseksi 4v veljeeni joka oli saanut sen tarhasta, jo silloin lukittauduin huoneeseeni ja pesin käsiäni jatkuvasti ja desinfioin jälkeenpäin, pari päivää kului, ja veljeni parantui mahataudista, ja tunsin oloni niin helpottuneeksi et jes nyt se on ohi, mut ei, olin tyttöystävälläni yhden yön, ja kun tulin sieltä seuraavana päivänä takaisin kotiin, niin äiti oli alkanut kuulemma oksentelemaan viime yöllä, tai siis sinä yönä kun minä olin tyttöystävälläni. Sitten menin taas kauheaan paniikkiin ja sama toistui, lukittauduin huoneeseeni ja pesin käsiäni koko ajan, ja nyt, samalla kun kirjotan tätä niin äiti on ollut tän ja eilisen päivän jo parantuneena, voimat vähissä mut ei oksentelua, ja nyt siis yli kaksi päivää äitin sairastumisesta niin nyt illalla on pyörinyt silleen vähän maha ja äsken kävin ripuloimassa. Nyt siis kysyn, että onko mahdollista, et jos tää tauti olis tarttunut muhun nii onko mahdollista et se jää vaan ripulointiin vai tuleeko sieltä aina se oksennus? Tiedän jo nyt, että en uskalla mennä nukkumaan pitkään aikaan, koska pelkään yli kaiken että jos tulisi oksennus kun nukahdan.
Anteeksi aika sekavasta tekstistä ja kiitän jo etukäteen todella paljon jos jaksoit lukea koko jutun ja arvostan jos laittaisitte jotain kommentteja et saisin edes hiukan rauhotettua mieleni kun jos vaan ajatttelen tätä niin voi olla et tulee siitä jo paha olo vaikka ei oikeesti oo..

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä