Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kampaamoshampoot eivät sovi minulle lainkaan?

Vierailija
19.12.2016 |

Olen kokeillut erilaisia erittäinkim kalliita ja hoitavia kampaamoshampoita ja päänahkani menee niistä kamalaan kuntoon (=päänahka alkaa hilseillä ja kutista voimakkaasti ja hiukset alkavat rasvoittua nopeasti sekä pahimmillaan päänahkaan tulee paukamia ja finnejä). Mutta: jos käytän apteekin hilseshampoota ja Linna-shampoota vuorotellen, hiukset pysyvät puhtaina ja päänahka terveenä ja raikkaana. En ole mikään yliherkkä allergikko, mutta aina käy näin. Kampaajille asian selittely nolottaa ja he eivät tunnu edes uskovan minua.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ollut taas siis vain vaivaisen viikon kokeilussa kallis ja laadukas kampaamoshampoo ja päänahka hilseilee pahasti, hiukset ovat umpirasvaiset noin vuorokauden kuluttua edellisestä pesusta ja näppylöitä pukkaa. Olen reilusti yli kolmekymppinen ja muuten ei finnejä enää tule kuin harvakseen.

Vierailija
2/15 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haasua on sekin, että mulla on paksut, hyväkuntoiset ja todella pitkät hiukset, mutta silti kampaajat katsovat mua epäuskoisen järkyttyneinä, kun kerron käyttäväni normaalisti vain apteekin shampoita ja Linna-shampoota lähinnä. Ne kuulemma suunnilleen tuhoavat hiukset. Toki hoitoaine on laadukas, mutta se onkin sitten eri juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kutia eikä hilseile mutta ne ei pese puhtaaksi?! Kokeillut kaikkia kampaamomerkkejä mutta sama limaliuhake jää kaikista. Marketin vaaleanruskea wella ja linnashampoo pesee puhtaaksi eikä tarvi joka päivä silloin pestä.

Vierailija
4/15 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaavat liikaa - mä käytän hienoa suomalaista ja Bio+ kosteuttavaa shampoota vuorotellen

Vierailija
5/15 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problems :D

Vierailija
6/15 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on rahvaat hiukset ;)

Vierailija
7/15 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sulla tarvi shampoista niille kampaajalle selitellä. Tai ostaa niitä kampaamoshampoita.

Vierailija
8/15 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin mahdollisimman mietoja shampoita, sillä kaikki muut suorastaan räjäyttävät pääni. Olen tullut siihen lopputulokseen, että mitä enemmän kemikaaleja, sen huonompaa.

Vierailija
9/15 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä kampaamo tuotteissa on kaikenmaailman silikooneja ja lisäaineita, ne varmasti monia kutittaa ja ei pese päätä kunnolla.

Vierailija
10/15 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin vaan tyytyväinen ja jättäisin kyseiset kampaamotuotteet ostamatta. Ehkä ne kampaamoshamppoot on liian hoitavia sulle? Itselle käy nykyään samoin minkä tahansa muun shampoon kanssa kuin palashamppoon kun ei ole värjätty hius..

Vierailija
11/15 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös huomannut, ettei kampaamoshampoot pese kunnolla. Lisäksi niistä jää hiuksen pinnalle inhottava rasvainen ja liukas kerros. Se ei pelkkää silikonia voi olla, koska myös silikonittomista shampoista jää samanlainen tunne.

Vierailija
12/15 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linna shampoo nyt ainakin tuhoaa hiukset. Ostin sitä kun ajattelin, että se olisi mietoa ja hellää mutta kissan viikset! Pesun jälkeen tukkani oli yhtä kuivaa sotkuista hamppua, ettei tosikaan!

Kampaamoshampoot on yleensä hellempiä hiuksille kuin markettishampoot. 

Vierailija
13/15 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se hilseshampoo on se ratkaiseva tekijä sulla ap. Joka toinen päivä sitä ja joka toinen kampaamoshampoota, jos tahdot käyttää kampaamon tuotteita. Toisaalta, jos olet tyytyväinen hiuksiisi, miksi tarvitsisit kampaamoshampoota?

Vierailija
14/15 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla "liian silikoniset" tuotteet tekevät hiukset likaisen näköisiksi. Sellainen rasvaisen näköinen luiru. Mutta hiuslaatu on niin pörröisen karhea että tukka näyttää hampulta ilman silikonia! :D käytänkin vaihtelevasti silikonittomia ja silikonisia, etten pese joka kerta esim. silikonisella. Pysyy tasapaino. Syväpuhdistavaa käytän myös ajoittain että lähtee jäämät päästä (toki jos on hiuksissa väriä niin lähtee sitäkin).

Vierailija
15/15 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua pestä hiuksia joka päivä ja siksi kavahdan sanaa "hoitava" sampoopullon kyljessä. Aiemmin Linna toimi, mutta nyt sekin on "entistäkin hoitavampi". Värjätyille hiuksille on yksi vihollinen yli muiden: Vesi. Mitä useammin hiukset pestään, sitä vähemmän aikaa värjäys kestää.  Nyt syksyllä löysin markettisampoon, joka toimii. Pesee narisevan puhtaaksi hiukset ja silti hiukset ovat helpot kammata pesun jälkeen. Pesuvälin olen voinut venyttää yhdellä päivällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme